Vorige reacties:
< vorige pagina [Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau][Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
[Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau]
< vorige pagina
< vorige pagina [Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau][Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
| 11/02/2007 @ 19:33 Daffie | Hoi Simba, Ik was kleren die ik net nieuw uit een winkel heb ook niet. Wel heb ik nu alles van de baby gewassen maar dan ook echt alles wat in de wasmachiene kon. Iedereen in mijn omgeving zei dat het moest dus ja dan maar doen he. Ik weet nog steeds niet of het echt nodig was maar ja ik ben toch hele dagen thuis dus waarom dan niet. Groetjes van Daffie |
| 13/02/2007 @ 23:10 Simba ![]() | Hé andere Simba ik zie dat je zwanger bent. Geweldig zeg. Nog gefeliciteerd!!!! ![]() |
| 02/05/2007 @ 17:33 mamaS | Kleertjes wassen voor je pasgeboren baby doe je niet alleen maar uit hygiëne, maar ook tegen allergieën. Kleding uit de winkels bevat vaak nog een bepaalde stof waar je kindje allergisch op zou kunnen reageren. En om die reden wordt er ook gezegd dat je álle kleertjes voor gebruik moet wassen. Overigens, als je handwas hebt kan dit ook in de machine hoor. Gewoon in een waszakje doen en dan op 30 graden bij voorkeur op wolwas. En over 'alles in de droger', als je het gelijk ophangt is het ook wel binnen 1 á 2 dagen allemaal droog. En het bespaart je een torenhoge energierekening, maar daar kom je wel achter als je iedere keer alles in de droger stopt. mamaS. |
| 02/05/2007 @ 21:26 Ruth | MamaS heeft gelijk. Ik ga zelfs nog een stapje verder, ik giet een scheutje azijn in het bakje van de wasverzachter. Azijn zorgt ervoor dat alle restanten van kleurstof, waspoeders, ... uit de kleding gaat. Dit alles tegen de allergiën. Voor mijzelf doe ik het enkel voor kleding die de eerste maal gewassen wordt, voor mijn zoontje doe ik het bij alle wasbeurten. En nee, de azijn ruik je achteraf niet, toch niet als je niet meer dan een soeplepel gebruikt. Wat betreft de droogkast. Heeft er nog niemand van de wasbollen/droogbollen gehoord? Dit zijn 2 plastiek ballen (roze/paars) die je in de droogkast stopt. Tijdens het draaien van de droogkast/was stuiteren ze tussen je was en zorgen ze ervoor dat de warme lucht sneller verspreidt. Hierdoor gaat het droogproces veel sneller. Tevens hoef je geen wasverzachter te gebruiken wanneer je wast. Ikzelf gebruik ze al verscheidene jaren en ben er zeeeeer tevreden van. Groetjes Ruth |
| 28/08/2007 @ 23:37 miss boesy ![]() | heb al gehoort dat mensen tennis ballen ook gebruiken in de drooger |
29/08/2007 @ 00:09 ![]() | ja, die tennisballen gebruik ik bvb bij het drogen van een bodywarmer of dons... Dan krijg je zo geen plat stofje, maar een leuk opgeschut dekentje... |
[Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau]
< vorige pagina

Strijken?

ik vind dat bij elke wasbeurt kledij er minder goed gaat uitzien (bv jeans, of truitjes van de zara enzo), en ik koop gewoon teveel dingen die ofwel handwas, ofwel droogkuis zijn, dus die eerste wasbeurt sla ik dan maar over.