[Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau][Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
[Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
| 14/02/2007 @ 09:22 Loesie | Tot zes maanden na elke keer hoeft volgens mij niet hoor!! Dat is wel erg veel. De eerste paar weken wel, maar daarna hoor je heel verschillende verhalen.... Wij doen het zelf eens in de paar dagen, maar je leest ook wel eens per week. Dus na elk gebruik wel met de afwas mee gewoon en dan om de paar dagen steriliseren doen wij... Succes! |
| 16/02/2007 @ 21:45 Marleen | ik deed iedere avond alles in zo'n magnetron sterilisator en dan was alles weer schoon. Ik vond die moedermelk altijd zo'n vette bende en kreeg het in de was ook niet altijd naar mijn zin schoon. Dus even in de magnetron en de volgende dag mocht het weer mee naar mijn werk. Maar ik ben na 4,5 maanden gestopt met kolven Dus bij oudere kinderen weet ik het niet |
| 08/07/2007 @ 05:49 jennifer | Het is toch beter om papflessen te wassen en steriliseren na elk gebruik tot baby 6 mnd is. Want melk is toch meer een groeihaard van bacterieën dan bv vuistje/handje/tutje! en de kolf instrumenten was ik gewoon met zeep en spoel onder heet water, en 1 keer steriliseren per dag (ik gebruik hem 4x daags) |
[Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau]

steriliseren