Vorige reacties:
< vorige pagina [Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau][Zoeken]
[Topic nog actief: Klik hier om naar het actieve gedeelte te gaan]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
[Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau]
< vorige pagina
< vorige pagina [Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau][Zoeken]
[Topic nog actief: Klik hier om naar het actieve gedeelte te gaan]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
| 22/06/2008 @ 00:00 weentje ![]() | he anne en is jullie kindje er al zie dat je tijdje niet geschreven hebt |
| 23/06/2008 @ 21:57 weentje ![]() | anne gefeliciteerd met jullie dochter geniet er lekker van |
24/06/2008 @ 18:02![]() | hoi Leen, Jette laat je weer goed in spanning. Bedankt voor het duimen het heeft geholpen, de hcg is gestegen tot 6000. groetjes Liesbet |
| 01/07/2008 @ 17:08 leen ![]() | En Liesje, hoe was de echo vandaag? Chobee, hoe is het met jou? Zijn de embyootjes teruggeplaatst? Wanneer mag je testen? En de anderen ? Groetjes Leen |
| 02/07/2008 @ 09:45 Maaike ![]() | Oh Nadia ik ben heel erg blij voor je! Dat is super nieuws! ![]() Ik heb helemaal geen last van mijn zwangerschap of het warme weer hoor, geniet nog volop. M* |
| 03/07/2008 @ 15:06 weentje ![]() | nadia eindelijk eens goed nieuwd gefeliciteerd met je zwangerschap liesje gefeliciteerd met kloppend hartje |
| 03/07/2008 @ 22:37 chobee (bij schoonouders) | Hallo Compu is stuk dus kon niets laten weten ![]() Er zijn 2 embrykes terug geplaatst, volgende maandag (07/07) moet ik bloed laten trekken... spannend! Afwachten zoals altijd! Anne proficiat!!! Groetjes en veel succes Xxxx |
[Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau]
< vorige pagina

Nieuw in de medische mallemolen, wie ook
dat jette snel belt dat er een plaatsje is vrijgekomen.