< 9Maand-Sponsor >

Nestlé Baby

< Publiciteit >

Baby Junior

BabyGoodies.eu

Popje.com

BasilKato.be

Jolena

Pepatino.be

Rainbowbabies

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » Archief » Moeilijk zwanger worden... » Nieuw in de medische mallemolen, wie ook

Vorige reacties:
< vorige pagina
[Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau][Zoeken]

[Topic nog actief: Klik hier om naar het actieve gedeelte te gaan]

[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
9Maand-Forum » Archief » Moeilijk zwanger worden...
Nieuw in de medische mallemolen, wie ook
19/06/2008 @ 21:30

Online Status Stuur bericht
Leentje,
dat jette snel belt dat er een plaatsje is vrijgekomen.
Weet je al wat je met de adoptiecursus gaat doen.

Tweety,
Heel mooi wat je voor je dochter hebt gedaan.

Chobee,
Ik ga heel hard duimen.

Weentje,
Fijn te horen dat je meisje het zo goed doet.

Anne,
Ik ben benieuwd wat het is geworden of wat het gaat worden.

Tine,
Fijn om nog eens van je te horen.

Veerle,
De eerste dagen terug gaan werken na met je baby thuis te blijven vallen niet mee maar het went wel snel.

Ik heb ook nieuws na 3,5 jaar proberen en al de hoop opgegeven ben ik spontaan zwanger geraakt. Wij verschrokken ons een ongeluk en de dokter wist ook niet wat hij hoorde. Na al de problemen krijgen we wel een beter opvolging. Ik ga elke week bloed laten trekken en mag 1 juli al naar de gyneacoloog. We zijn allebei heel blij maar ook wel bang. Zal blij zijn als we de 3 maanden voorbij zijn.

groetjes
Liesje

[Laatst gewijzigd door liesbet - 19/06/2008 @ 21:32] - Link naar deze reactie
19/06/2008 @ 22:05
zazou

Online Status Bekijk profiel
Liesbet, wat lees ik nu! Een dikke proficiat zeg!!! Ik ben zo blij voor jullie en zal heel hard duimen dat alles goed blijft gaan.

Dat hoor je toch regelmatig hè, dat na jarenlang vruchteloos proberen en allerlei medische pogingen het toch nog op natuurlijke wijze lukt.

Echt super!

Groetjes,

Veerle

Link naar deze reactie
20/06/2008 @ 15:57
leen

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
Chobee, op een TP van 2 embyootjes te dinsdag.

Tine, fijn te horen dat alles goed gaat met jullie.
Veerle, ook fijn te horen dat alles goed gaat met jullie dochtertje. Kan aannemen dat gaan werken idd. niet zo leuk is. Ook mijn zus had het er heel moeilijk mee om de twee kleintjes achter te laten.

Anne, al hele tijd niets meer gehoord. Ga ervan uit dat je dus intussen bevallen bent. Alles goed verlopen?

Liesje, hele dikke proficiat.
Dat de bloedwaarden nu maar goed blijven stijgen en op een mooie echo binnen een kleine 1,5 week. . Hopelijk kan je daarna er iets geruster in zijn. Die adoptiecursus, beslissing of die doorgaat, nog maar even mee wachten in de naïeve hoop dat Jette belt hé.

En hoe zit het hier met de andere zwangeren en niet-zwangeren?

Aan iedereen een prettig weekeinde. Wij gaan Nederland met de fiets onveilig maken...

Groetjes Leen, ongeduldig wachtend op telefoontje van Jette met eindelijk eens goed nieuws

Link naar deze reactie
22/06/2008 @ 00:00
weentje

he anne en is jullie kindje er al zie dat je tijdje niet geschreven hebt

Link naar deze reactie
23/06/2008 @ 10:14
weentje

zazou ja alles gaat goed hier ze krijgt ondertussen al fruit en groente hapjes en dat vind ze smullen ze begint echt groot te worden
nee ik ben nog niet trug aan het werk en dat ga ik ook nog even niet doen wil nog wat genieten van shania ik heb uitstelling tot shania 4is en na school moet me man is zelfstandig daar ligt het aan en ik heb een eigen kapperszaakje wat ik nou even me zus laat runnen zij is ook kapster ik ren er wel nog dagelijks na binnen of alles goed gaat

chobee ik duim voor morgen mee

veerle fijn dat het met jullie dochtertje ook zo goed gaat

liesje proficiat hoop ook dat alles goed blijft stijgen

leen heb je het telefoontje gehad

maaike de laatste loodjes wegen het zwaarts

Link naar deze reactie
23/06/2008 @ 21:01

hoi,
Anne,
Proficiat met de geboorte van je dochter.

Leen,
Hoe is je fietsweekend geweest?

Chobee,

Weentje,
Fijn dat je zo lang van je kleintje kan genieten.

Veerle en weentje,
Jullie schatjes doen het wel goed

Iedereen bedankt voor je felicitaties. Vandaag weer bloed laten trekken om te kijken of hcg gestegen is. Duim maar heel hard.

groetjes
Liesje

Link naar deze reactie
23/06/2008 @ 21:09
Maaike

Liesbet een hele dikke proficiat! Ben echt heel blij voor je!

Tine tuurlijk ken ik je nog, ben blij dat alles oké is met je gezinnetje.

Met mij is alles heel goed hoor! Ik voel me echt goed heb nergens last van geniet echt elke moment van het zwanger zijn.

M*

Link naar deze reactie
23/06/2008 @ 21:57
weentje

anne gefeliciteerd met jullie dochter geniet er lekker van

Link naar deze reactie
24/06/2008 @ 08:57
leen

Anne, gefeliciteerd met jullie dochtertje. Geniet er maar samen van.

Liesje, je bloedwaarden goed gestegen?

Veerle en Weentje fijn te horen dat jullie dochtertje het zo goed doet.

Fietsweekend was leuk en geen regen gehad. Onweersbui er netjes naast geschoven.
En nee hoor, nog steeds geen telefoontje gehad.

Groetjes Leen

Link naar deze reactie
24/06/2008 @ 18:02

hoi Leen,

Jette laat je weer goed in spanning.
Bedankt voor het duimen het heeft geholpen, de hcg is gestegen tot 6000.

groetjes
Liesbet

Link naar deze reactie
01/07/2008 @ 17:08
leen

En Liesje, hoe was de echo vandaag?

Chobee, hoe is het met jou? Zijn de embyootjes teruggeplaatst? Wanneer mag je testen?

En de anderen ?

Groetjes Leen

Link naar deze reactie
01/07/2008 @ 20:31

hoi Leentje,

Alles goed daar? Ik heb de echo gehad, heb het hartje zien kloppen en alles zag er goed uit. Wel echt zenuwen gehad voor de echo, gelukkig was alles in orde.

Hoe is het met de rest?

groetjes
Liesbet

Link naar deze reactie
01/07/2008 @ 21:42
zazou

Hallo dames,

ons Eva ligt net in haar bedje, dus dan heb ik even tijd om hier te komen piepen.

Anne, proficiat met de geboorte van jullie dochtertje! Geniet ervan!

Liesbet, een kloppend hartje! Dan zit het toch wel goed hoor. Nu duimen dat je niet al te misselijk wordt of last krijgt van andere kwaaltjes.

Maaike, voor jou kort het ook al af. Vandaag met die warmte dacht ik nog dat het geen pretje moet zijn om met dit weer hoogzwanger rond te lopen. Nu ja, een zomerzwangerschap heeft ook zijn charmes, dan ziet tenminste iedereen dat je in verwachting bent. Ik ben vorige week naar een feestje van de balie geweest en daar zeiden een heleboel mensen dat ze niet geweten hadden dat ik zwanger was. Een winterjas en toga moffelt natuurlijk heel wat weg.

Leen, nog altijd geen nieuws van Jette? Dat mag nu toch echt wel beginnen komen. Hopelijk wordt jullie geduld eindelijk beloond.

Eefken en Chobee, hoe is het met jullie? Hoe verlopen de ICSI / IVF pogingen?

Tweety, red je het een beetje? Ik hoop echt dat jullie gauw weer het geluk hebben om zwanger te zijn.

Hier alles dik in orde: het ritme werk - baby begint er in te komen en we hebben ook een superonthaalmoeder, dat scheelt natuurlijk. Dit weekend gaan we beginnen met groetenpap, ik ben eens benieuwd!

Groetjes,
Veerle

Link naar deze reactie
02/07/2008 @ 08:09

Hallooo,

Ik ben al een hele tijd niet geweest. Maar heb wel constant met jullie meegekeken.

Wou even komen melden dat wij uiteindelijk toch spontaan zijn zwanger geraakt. En dat het eigenlijk heel onwerkelijk is. Maar ontzettend blij zijn.

Ik duim evengoed nog hard voor jullie mee en als jullie het niet erg vinden lees ik ook nog even mee.

Groetjes Nadia

Link naar deze reactie
02/07/2008 @ 09:45
Maaike

Oh Nadia ik ben heel erg blij voor je! Dat is super nieuws!

Ik heb helemaal geen last van mijn zwangerschap of het warme weer hoor, geniet nog volop.

M*

Link naar deze reactie
02/07/2008 @ 10:35
leen

Nadia, gefeliciteerd. Alweer een nieuwe zwangere op dit lijstje. . Geniet ervan. Blijf maar lekker meelezen en praten hoor.

Liesje, fijn dat je echo goed was. Hopelijk ben je nu een klein beetje gerustgesteld en kan je al wat beginnen te genieten.

Maaike, fijn dat je er geen last van hebt.

Veerle, goed dat het langzaam aan begint te wennen. Als wij hier geen telefoon krijgen van Jette over vroegere startdatum, zal het pas begin september starten zijn. Dan zijn we een jaar verder sinds eerste aanmelding te Jette.

Groetjes Leen

Link naar deze reactie
03/07/2008 @ 15:06
weentje

nadia eindelijk eens goed nieuwd gefeliciteerd met je zwangerschap

liesje gefeliciteerd met kloppend hartje

Link naar deze reactie
03/07/2008 @ 22:37
chobee (bij schoonouders)

Hallo

Compu is stuk dus kon niets laten weten

Er zijn 2 embrykes terug geplaatst, volgende maandag (07/07) moet ik bloed laten trekken... spannend!

Afwachten zoals altijd!

Anne proficiat!!!

Groetjes en veel succes
Xxxx

Link naar deze reactie

[Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau]

< vorige pagina