< 9Maand-Sponsor >

Nestlé Baby

< Publiciteit >

Baby Junior

BabyGoodies.eu

Popje.com

BasilKato.be

Jolena

Pepatino.be

Rainbowbabies

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » Archief » Baby's uitzet » Lodger wrapper of babynomade

[Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau][Zoeken]

[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
9Maand-Forum » Archief » Baby's uitzet
Lodger wrapper of babynomade
18/02/2007 @ 20:53

Ik ben enorm aan het twijfelen tussen een lodger en een babynomade: Ik wil hem onder andere gaan gebruiken als wikkeldoek in de maxi-cosi en kinderwagenbak, maar ook om thuis lekker tijdens bv een voeding in te wikkelen.

Ik zag dat je de lodger shelter ook als draagdoek en hangmat kunt gebruiken, ook handig maar daar kan ik eventueel aan premax babybag voor kopen, ik verwacht m;n kindje eind maart.

Wie oh wie kan me helpen

Link naar deze reactie
19/02/2007 @ 12:42
Jep

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
Hallo Mimi,

Wij hebben hier zowel de lodger als de babynomade. De lodger gebruiken wij in het bedje en in het park. De babynomade gebruiken wij enkel in de maxi-cosi.

Het grote voordeel van de nomade is dat er een "opening" is voor de twee beentjes. Op die manier kan je de maxi-cosi toch goed dichtklikken en dat is toch wel belangrijk.

De lodger daarentegen is dan weer wat dikker en ideaal voor als onze kleine spruit een dutje doet.

Ik zou ze zo weer beiden kopen. Misschien kan je ze alle twee op je geboortelijst zetten? Als ik me niet vergis zijn die zaken toch vrij prijzig (lodger €65 ongeveer en de nomade €50).

Hopelijk heb je hier wat aan...

Groetjes en succes nog,
Jep

Link naar deze reactie
20/02/2007 @ 19:49

Hallo

We hebben de Lodger Bunker. En we zijn heel heel tevreden van de Lodger Bunker. Zie foto profiel. Ik ken ook veel mama's die het gebruiken. We hebben zowel in de draagmand en in maxi-cosi altijd gebruikt. En later kunnen we het ook gebruiken in de buggy. Er zijn 2 dekens ( 2 dekens voor in de winter en 1 deken voor in de zomer). Voor meer info neem eens een kijkje op http://www.lodger.nl. en je klikt op producten en dan Lodger Bunker. En er zijn ook andere. Het kost wel hier in Belgie 80 euro. Lodger Wrapper kun je niet gebruiken in een maxi-cosi. Want we dachten ook wrapper te kopen maar dan hadden we geen voor in de maxi-cosi en in de buggy. En met Lodger Bunker heb je drie in één. Als ik van u was zou ik de Lodger Bunker aankopen want je kunt het in de draagmand, maxi-cosi en buggy gebruiken.

Groetjes B

Link naar deze reactie
20/08/2007 @ 22:54
miss boesy

past de bunker in een kinderwagen stokke xplory ?
watdeze wagen heeft een stang in het midden ..

Link naar deze reactie

[Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau]