< 9Maand-Sponsor >

Nestlé Baby

< Publiciteit >

Baby Junior

BabyGoodies.eu

Popje.com

BasilKato.be

Jolena

Pepatino.be

Rainbowbabies

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » Archief » Adoptie- en pleegouderschap » ivf + adoptie?

Vorige reacties:
< vorige pagina
[Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau][Zoeken]

[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
01/05/2007 @ 13:42
Cathy Commerman

Online Status
Hallo Polly,

Heb dus inderdaad via mijn 2de opinie gevraagd dat ze mijn dossiers opvragen. Dit werkt blijkbaar wel.
Mijn huisarts heeft ook een dossier ontvangen.

Voor de eiceldonatie moeten we via een councelling en die afspraak hebben we op 16 mei. Dan moeten we daar papieren tekenen.
Ja, er zijn meer spermadonors dan dat er eiceldonors zijn.
Moest ik nu iemand vinden dat eiceldonatie wil doen dan kan ik bovenop de lijst komen te staan. Maar in mijn kennissenkring ken ik niemand tussen 25 en 35 jaar. Mijn vriendinnen zijn al ouder dan ik en ik ben juist 35.

Voor de adoptie hebben we de datums gekregen om de cursus te volgen en das pas in september. Als ik dan zie wat je daarvoor moet betalen dan word ik depressief. Met minder dan 10.000 euro kom je er niet vanaf. En we komen niet in aanmerking bij veel landen voor de toelatingseisen.

Ik hoop dat je een goed verlof hebt gehad. En de je IVF goed mag verlopen.

Groeten Cathy.

[Laatst gewijzigd door Cathy Commerman - 14/05/2007 @ 12:02] - Link naar deze reactie
03/05/2007 @ 11:00
Lien

Cathy,

Wij volgen de adoptiecursus ook in Asse. Ik vind het superinteressant. Je gaat daar binnen met bepaalde ideëen en wat sommige zaken betreft krijg je toch een heel ander inzicht.

Het is inderdaad een dure zaak, adopteren. Maar ik denk dan zo: in de Medische Molen heb je geen zekerheden. Je kan hopen geld uitgeven en op het einde van de rit bestaat de kans dat je daar met lege handen staat. Terwijl je bij adoptie zeker bent dat dat kindje er gaat komen eens je een positief vonnis hebt. Geduld is de boodschap natuurlijk maar dat kan er dan nog wel bij hè.

Ook niet mis die wachttijd voor eiceldonatie...
Hoop dat je beter nieuws krijgt van de second opinion.

Grtjs;
Lien

Link naar deze reactie

[Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau]

< vorige pagina