[Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau][Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
[Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
| 21/02/2007 @ 14:57 Lien | Hallo, Bij mijn zoektocht naar info over adoptie ben ik begonnen op de site van kind en gezin. Daar kan je een lijst vinden van de verschillende adoptiebemiddelingsbureaus. Als ik daar ga kijken onder voorwaarden voor de adoptanten dan merk ik dat je dus best kan trouwen om een kind te adopteren. Er staat zelfs bij hoeveel jaar je gehuwd moet zijn alvorens je in aanmerking komt voor adoptie voor een bepaald land. En hoe zit het dan met samenwonenden? Ergens las ik op het net dat je moet kunnen bewijzen dat je minstens 3 jaar samenwoont of je moet een bewijs van wettelijk samenwonen voorleggen. Wordt dit dan door de meeste landen niet aanvaard? Wij waren eigenlijk niet van plan om te trouwen maar als ik dat zo lees dan hebben we precies weinig keus als we enige kans willen maken. Lien |
| 21/02/2007 @ 16:28 Lien | Hoi Greetje, Bedankt voor je berichtje! Je bevestigt inderdaad wat ik al dacht. ´k Heb mijn vriend een smsje gestuurd: Begin alvast maar op een mooi huwelijksaanzoek te broeden;-) Jullie ook veel succes met de komst van jullie adoptiekindje! |
[Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau]

trouwen om te adopteren?