Vorige reacties:
< vorige pagina [Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau][Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
[Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau]
< vorige pagina
< vorige pagina [Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau][Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
| 07/05/2007 @ 21:17 jetje | He allemaal, Hoe gaat het met jullie allen? Sunshine wat een goed nieuws. Ben jij al een beetje gerust dat het nu wel goed komt? Ik heb soms nog steeds momenten dat ik het haast niet durf te geloven en heel erg ga twijfelen... We moeten vrijdag naar de verloskundige voor een intake gesprek. LIjkt me wel weer erg leuk. Ben inmiddels verder dan ooit, dus je zou toch denken dat ik inmiddels wel mag vertrouwen dat het goed komt.... liefs, Jet |
| 08/05/2007 @ 19:31 jetje | he sunshine, Ik herken mezelf in je verhaal. Als je het dan iemand durft te vertellen, heb je het idee dat het over een ander gaat!! Ik ben dit weekend naar prenetal geweest voor wat positiekleding. Ik kan niet alles meer aan, dus was echt nodig. Verder gaan we over een kleine 2 mnd verhuizen, dus dan kunnen we in ons nieuwe huis gelijk de babykamer maken! Heb er stiekem wel al wat plannetje voor bedacht. Maar zelf nu vind ik het nog spannend. Je moet niet verwachten dat na de 12 weken al je angst weg is, het blijft gewoon spannend. Maar ik kan er wel steeds meer van genieten! voor jou nog een weekje dan ben je ook 12 weken, schiet al op he! Woon jij eigenlijk in nl of in be? Groetjes, jet |
| 09/05/2007 @ 22:10 jetje | He sunshine, Ik kom van het eiland goeree-overflakkee. Niet zo ver bij je vandaan. Wij zijn allebei zot op nijntje, dus daar willen we wel wat mee doen op de babykamer. Ik denk dat we op 1 van de wanden heel groot nijntje verven ofzo... we zien wel. Eerst de rest van ons huis maar zien te doen! Ik ben ook al bij de h&m geweest, maar toen ik er was, 2 weken terug, hadden ze niet echt veel leuks. Ik koop steeds wat. Hoe voel jij je, nog last van kwaaltjes? liefs, jet |
| 15/05/2007 @ 18:43 jetje | he allemaal, er gebeurd niet veel spannends meer op dit forum, zijn jullie verhuisd? liefs, jet |
| 16/05/2007 @ 17:57 jetje | he Sunshine! Hier alles best! Ik heb eigenlijk geen last van kwaaltjes, gaat super! Mijn buik begint al een beetje te groeien, echt super om te zien! Heb jij dat ook al? groetjes, Jet |
[Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau]
< vorige pagina

uitgerekend voor november 2007

)Ons kindje lag bij de 1e echo schuin opzij... zodat je het midden in het gezichtje aankeek.. dat was niet echt een mooi beeld... De tweede lag het beebje er wel goed voor:D.. En hebben we ook mooiere foto's van... Het was toen ook een beetje schokkerig aan het bewegen.. op de echo 4 dagen eerder nog geen beweging! Dus het verandert echt allemaal zo snel in je buik!