< 9Maand-Sponsor >

Nestlé Baby

< Publiciteit >

Baby Junior

BabyGoodies.eu

Popje.com

BasilKato.be

Jolena

Pepatino.be

Rainbowbabies

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » Archief » Baby's voeding » welke speen nutriton ???

[Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau][Zoeken]

[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
9Maand-Forum » Archief » Baby's voeding
welke speen nutriton ???
23/02/2007 @ 10:29
madre

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
Hoi,

Ik ben sinds gister nutriton gaan gebruiken.
Mijn kleine mannetje drinkt nogal snel en spuugt daardoor veel. Hij krijgt 100cc met 1,5 schepje nutriton,en nog slurpt hij de fles binnen no time leeg!!
Ik heb al verschillende spenen geprobeerd maar maakt niks uit. En om er nog meer nutriton in te doen zie ik ook niet echt zitten. Na het voeden komt er nog een klein beetje terug,niet zoveel meer. Alleen dat vind ik al zo dik,en ben bang als ik het nog dikker maak het er niet meer uit kan als het echt moet zeg maar.

Alvast bedankt!!

Link naar deze reactie
23/02/2007 @ 11:56
Queenofwands

hoi wij hadden de eerste weken hetzelfde probleem met Jolien. we hebben dan dodi flessen en dodi 1-2-3 spenen gebruikt. Nu , na 12 weken kan onze dame eindelijk de avent n°1 aan. Ik ga je wel even waarschuwen: als je dodi in de kleinst stand gebuikt ben je gauw 30 min per voeding kwijt, maar ze blijft wel binnen en 't is dat wat telt!

Link naar deze reactie
23/02/2007 @ 12:05
madre

Ik heb ook 1 2 3 spenen,weet niet van welk merk??
Met de avent nr 1 heeft hij hem ook zo leeg??

Link naar deze reactie
23/02/2007 @ 14:27
Peg

Hallo,
Ik gebruik Avent flessen, maar van die spenen kan mijn meisje niet drinken. Dus heb ik Chicco spenen gekocht, die ook op deze flessen passen. (type +4m - is eigenlijk pas vanaf 4 maanden, maar zij drinkt daar al uit van toen ze 1 maand was)
Groetjes,
Peg

Link naar deze reactie
28/02/2007 @ 11:09
Kel

Hallo

Ik ben mama van een gezonde jongen van 4w oud. Mijn zoontje krijgt nu al voedingen van 180ml, ik gebruik 1 2 3 spenen van dodie en geef hem dit op de eerste stand en toch schrokt hij zijn flesjes naar binnen. Om het uur ŕ 2 uur is hij er terug. Nu hebben ze me aangeraden van K&G om nutriton te gebruiken, ben benieuwd want zoals ik lees is nutriton alleen een dikmaker en geeft geen verzadigingsgevoel. Ben momenteel ten einde raad want onze kleine rakker krijgt zelfs al Bebelac (zelfde voeding als beba) van in het begin.

Groetjes Kel

Link naar deze reactie
26/08/2007 @ 15:13
brittbabe

Online Status
onze kleine is ook 4 weken oud en krijgt overdag 5/6 keer een fles met 150 water en 5 scheppen nutrilon forte en de laatste fles doen we 3 schepjes nutrix in. ik heb avent flesjes en gebruik de 1 2 3 speen op nummer 1.

Link naar deze reactie
27/08/2007 @ 11:15
ilse

Onze spruit is 10 weken en geef ook al enkele weken nutriton.Bij ons lijkt het goed te lukken.Bebelac heb ik ook al geprobeerd maar help ook niet.
Hoelang doet je kindje erover om zijn flesje uit te drinken?
Het moet ongeveer 20 min duren anders gaat het te snel.Moet wel zeggen dat je kleintje wel al veel drinkt.
Drinkt hij 5 flesjes? HOeveel weegt hij?Onze dochter dinkt nu 4 flesjes van 180 ml maar slaapt wel klokje rond , ze weegt bijna 6 kg.we gebruiken speentjes tot 4 md met 1 gaatje maar prik er zelf nog eentje bij , 1 2 3 speentjes gaan voor ons te snel.

Link naar deze reactie
02/09/2007 @ 14:30
Elze

Als je de melk moet aandikken vanwege teruggeven of reflux, probeer dan gerust even de 2e-leeftijdsspenen te kopen met iets grotere gaatjes (dan wel maar op cijfertje 1 geven).

Hier hebben we dodie-flessen, en toen Lander aan 2-3 maand de AR-melk moest drinken zijn we overgeschakeld naar spenen voor 4+maand. Ging vlot.

Link naar deze reactie

[Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau]