Hi allemaal
Net hier alle ramen gewassen, het mag nu een week niet meer regenen !
Welkom Kimmy ! Proficiat met je 2de zwangerschap !
Eerst even vertellen dat vriendin gisteren bevallen is van een zoontje Lars ! Helemaal natuurlijk zonder epidurale en zonder te schreeuwen ! Chapeau vriendin !!
Ze had Dr. Thijs, maar Deschilder heeft de baby gehaald en ze was heel content van hem.
Thijs vertelde mij dat er binnenkort nog een vrouwelijke gyn bijkomt. Het draait goed daar in Diest!
Ikzelf ben van Bekkevoort Evy. Niet afkomtig.... ooit betaalbare bouwgrond gevonden op een leuke lokatie (verkaveling rond speelterein) en hier dus beland en blijven plakken. Gescheiden, hier blijven wonen en met nieuwe vriend ons Fleurtje gekregen.
35 (bijna 36) jaartjes jong.
Ik werk in Diepenbeek in de nieuwe industriezone over de Jaga.
Ja sterkte met de verjaardag van je eerste kindje. Dat gaat elke jaar toch een pijnlijke datum zijn.
Kreeftje,
Ik ken nog een meisje die CMV had. Haar baby was besmet dus gehandicapt maar toch wilden zij het kindje houden. Helaas was hij op 39 weken dood in haar buik.
Ik heb het allemaal van kortbij gevolgd.
Zij mocht meer dan een half jaar niet zwanger worden.
Laat die CMV maar uit je lichaam gaan... is echt niet goed voor het kindje.
Ik weet dat de drang groot is, maar toch even wachten tot jezelf het virus overwonnen hebt.
Je hoort het eigenlijk steeds vaker CMV.
Zou me eigenlijk ook wel eens willen testen, je weet maar nooit.
Gisteren ben ik nog eens flink gaan winkelen, eten, stappen in Hasselt. Ik heb plastieken sandaaltjes voor in het zwembad gekocht van Kipling. Heel heel leuk, nu kan ons Miekemuis volgende week fijn rondwandelen aan en in het zwembad. (vrijdagnacht vertrekken we op reis).
Daar straks heeft Fleur 1 minuut in de hoek gestaan.
Ze was aan het stampen met haar schoenen op mijn benen, en hoe meer ik zei dat ze niet mocht; dat dat pijn deed, hoe meer ze lachte en harder stampte. L heeft haar in de hoek gezet.
Kleine meisjes worden groot !!
Morgenochtend mijn belastingbrief invullen, en in de nm met de mensen van Frankrijk een bbq !
zo, vele groetjes en tot lees morgen !
x