< 9Maand-Sponsor >

Nestlé Baby

< Publiciteit >

Baby Junior

BabyGoodies.eu

Popje.com

BasilKato.be

Jolena

Pepatino.be

Rainbowbabies

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » Archief » Baby's uitzet » mutsy 4-rider

[Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau][Zoeken]

[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
27/02/2007 @ 15:21
Diana

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
Hallo,

Ik heb een vraagje. Wij willen binnenkort voor de kinderwagen gaan kijken. Nou vonden we eerst de quinny speedi SX erg mooi, maar bij nader inzien vind ik hem niet zo stevig lijken en wat ik heel jammer vind is dat het zitje niet naar je toe geplaatst kan worden.
De mutsy daarentegen ziet misschien iets minder sportief uit, maar oogt wel heel stevig, is zwenkbaar, zitje kan naar je toe.
Ik ben dus opzoek naar mensen die ervaringen hebben met de mutsy. Is het een goede wagen?

Alvast bedankt voor jullie reactie,

Groetjes,

Diana

Link naar deze reactie
27/02/2007 @ 15:35
Mama van lachebekje Ilyse

Hallo,

Wij hebben een Mutsy maar een driewieler!
Wij zijn er content van, wij wilden ook eerst de quiny of pericles nemen. De Mutsy vonden wij makkelijk te hanteren qua open- en dichtplooien!

Ik vind ze qua uitzicht toch ook wel mooi. En het is zeer makkelijk dat je het handvat van hoogte kan verstellen! En vanonder is er ook een redelijk groot mandje om boodschappen in te leggen!

Als je nog vragen heb mag je het altijd vragen!

Groetjes

Link naar deze reactie
27/02/2007 @ 16:03
Hanna

Hey Diana,

Heb ook de Mutsaers (mutsy is geloof ik de nieuwe naam?),
Ben er erg tevreden over. De mijne is ook een driewieler met een dubbel voorzwenkwiel. Draait makkelijk en gaat makkelijk over drempels en hobbels.
Draait heel makkelijk scherpe bochten omdat het voorwiel 360 graden draait.
Heeft ook een verstelbaar handvat.
Nou moet ik wel zeggen dat mijn wagen iets aan de grote kant is. Als ik het opklap wordt het wat kleiner, zelfs de wielen kunnen er uit, maar ik WIL gewoon een kleiner wagen omdat ik te weinig ruimte heb in de kelder.
Vandaar dat ik het vandaag of morgen op internet ga zetten.
Misschien spreekt het je aan?
Groetsjes,
Hanna

Link naar deze reactie
27/02/2007 @ 17:04
saartje

Hier de mutsy 4 rider. Echt super content van
Bolt goed, zwenkt gemakkelijk, Je kan idd het zitje naar je toe zetten en k vind ook dat je hem nog redelijk plat kan leggen. En wat ruwer terrein is geen enkel probleem.

1 nadeel, (maar dat zal je bij alle kinderwagens hebben) hij valt nogal ruim uit voor in de koffer van de auto te steken.

Succes met je keuze

grtjs
Saartje en Lore

Link naar deze reactie
27/02/2007 @ 19:06
Diana

Bedankt Dames voor de reacties.
Jullie hebben dus geen problemen met de wielen?, want daar lees ik nogal veel over.
Ook over de wieg lees ik veel, hij zou erg schuin hangen?
Waardoor de kleine er minder lang in zou kunnen.

Hanna, wat betreft de driewieler. Bedankt voor het aanbod, maar wij persoonlijk vonden in de winkel de driewieler niet zo makkelijk lopen, de voorwielen blokkeerden steeds. (of wij deden wat fout, dat kan natuurlijk ook).

Groetjes, diana

Link naar deze reactie
01/03/2007 @ 15:29
leen

Hey hey,

Ik heb een grote pericles evolution IV, en met groot bedoel ik dan ivm het opplooien..
Maar nu had ik op de site van mutsy de mutsy spider gezien is zowat het modelletjes van de quinny zapp, maar de rugleuning kan versteld worden..
Heeft iemand hier al ervaring mee?? Dan hoor ik het graag!!

groetjes

Link naar deze reactie
03/03/2007 @ 05:33
Mir

Online Status Stuur bericht
Hoi,

Ik heb ook een mutsy 4-rider...

en spijt van mijn keuze!

De zwenkwielen blokkeren constant en staan al maanden vastgezet. Van anderen hoor ik ook van dit probleem.
Ook vind ik de ruimte onderop heel minimaal, zodra de wandelwagen erop staat. Met de reiswieg erop is 't nog wel genoeg.

Met schuin staan heb ik geen ervaringen. Floris heeft tot 5,5 maand in de reiswieg gelegen en 't kon ook nog wel wat langer.

[Laatst gewijzigd door Mir - 03/03/2007 @ 05:35] - Link naar deze reactie
05/03/2007 @ 02:47
Mojo

Hier ook een 4rider maar nog geen kindje om 'm te testen Maar ik maak me geen enkele zorgen, heb er een erg goed gevoel over, we hebben ook uitgebreid gekeken naar wat we wel en niet wilden.

Dat de wieg scheef hangt zie ik niet? Hij staat hier in elkaar in de hal maar die is gewoon recht hoor.

Dat van de zwenkwielen heb ik ook gehoord, maar dat ging nooit over de nieuwste Mutsy 4 Rider maar over oudere modellen of de 3wieler, ben niet meer zeker helaas.

Maar los daarvan, als je al maanden de wielen hebt vaststaan...waarom ben je dan niet gewoon naar de winkel terug gegaan om het te laten maken of vervangen..??? Je betaalt er genoeg voor en dat wordt meestal netjes afgehandeld!

Link naar deze reactie
06/03/2007 @ 15:20
Myriam

Hallo,

Hier ook de Mutsy 4-wieler. Zijn er heel tevreden over! Schuin hangen van de mand hebben we geen last van. Over een dikke 28 weken mag nummer 2 erin.
Enige nadeel is zoals al gezegd de plaats in de koffer die hij inneemt, maar langs de andere kant is hij wel snel dichtgeklapt, hetgeen heel handig is als het regent dat het giet .

Groetjes
Myriam

Link naar deze reactie
07/03/2007 @ 18:27
saartje

Bij ons hangt de draagmand ook een beetje schuin. Maar wij hebben er geen last van. Lore had last van reflux en da was niet slecht dan op dat gebied omdat ze dan minder last had van t zuur. Dus haar hoofdje lag altijd een beetje hoger dan de voetjes.

de ruimte eronder is idd soms wel krap. De randjes van dat mandje mochten mss wel wat hoger komen.
Met de zwenkwielen hier geen problemen.

Link naar deze reactie
10/03/2007 @ 20:19

mutsy spider
Wij zijn gaan deze zomer voor het eerst met onze zoon in het zijspan op vakantie...op zoek naar een fijne en klein te maken buggy....dus dacht ik mutsy spider....maar kan nog niet echt een reactie van iemand vinden die deze ook heeft en er tevreden over is...wie o wie kan mij helpen!

alvast bedankt
dianne

Link naar deze reactie
10/03/2007 @ 21:35
leen

Hey bachclup,

IK wou deze ook gaan kopen, maar nadat ik hem gezien hoe je de buggy bijna uiteen moet draaien voor hem op te kunnen plooien, heb ik mij snel bedacht!! En heel compact is hij ook niet moet ik zeggen, dan neem je beter een plooibuggytje, er bestaan er ook van mutsy, ik heb er zien staan in de babydump in heerlen!!

groetjes

Link naar deze reactie
25/04/2007 @ 20:26
Saskia

Ik heb een mutsy SPIDER en ben er heel blij mee! Hij ziet er stoer uit en is ontzettend stevig. De rugleuning is te verstellen (met een riempje). Hij klapt gemakkelijk in en is dan zeer compact. De achterwielen zijn wel wat breed. Is in het begin ff wennen. De duwstang is ook in hoogte verstelbaar. Het boodschappenmandje is alleen wat klein.Maar je kunt ook gewoon een netje aan de stang hangen. De wagen is stevig genoeg om van alles te dragen!

Link naar deze reactie
28/04/2007 @ 17:33
M@ya

Heeft de spider ook een omkeerbaar zitje?

Link naar deze reactie
29/04/2007 @ 08:03
daniëlla

Online Status
ik heb de transaction van mutsaerts (is ook van mutsy). Is een vierwieler met zwenkwielen van voor. Ik ben er heel content van. Eén zwenkwiel bleef soms wat hangen maar mijn man heeft het gesmeerd en nu gaat het prima. Geen probleem meer. Hij is wel groot opgeplooid maar dat vind ik niet erg.
groetjes

Link naar deze reactie

[Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau]