[Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau][Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
[Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
| 27/02/2007 @ 15:35 Mama van lachebekje Ilyse | Hallo, Wij hebben een Mutsy maar een driewieler! Wij zijn er content van, wij wilden ook eerst de quiny of pericles nemen. De Mutsy vonden wij makkelijk te hanteren qua open- en dichtplooien! Ik vind ze qua uitzicht toch ook wel mooi. En het is zeer makkelijk dat je het handvat van hoogte kan verstellen! En vanonder is er ook een redelijk groot mandje om boodschappen in te leggen! Als je nog vragen heb mag je het altijd vragen! Groetjes |
| 10/03/2007 @ 20:19 | mutsy spider Wij zijn gaan deze zomer voor het eerst met onze zoon in het zijspan op vakantie...op zoek naar een fijne en klein te maken buggy....dus dacht ik mutsy spider....maar kan nog niet echt een reactie van iemand vinden die deze ook heeft en er tevreden over is...wie o wie kan mij helpen! alvast bedankt dianne |
| 25/04/2007 @ 20:26 Saskia | Ik heb een mutsy SPIDER en ben er heel blij mee! Hij ziet er stoer uit en is ontzettend stevig. De rugleuning is te verstellen (met een riempje). Hij klapt gemakkelijk in en is dan zeer compact. De achterwielen zijn wel wat breed. Is in het begin ff wennen. De duwstang is ook in hoogte verstelbaar. Het boodschappenmandje is alleen wat klein.Maar je kunt ook gewoon een netje aan de stang hangen. De wagen is stevig genoeg om van alles te dragen! |
| 28/04/2007 @ 17:33 M@ya | Heeft de spider ook een omkeerbaar zitje? |
| 29/04/2007 @ 08:03 daniëlla | ik heb de transaction van mutsaerts (is ook van mutsy). Is een vierwieler met zwenkwielen van voor. Ik ben er heel content van. Eén zwenkwiel bleef soms wat hangen maar mijn man heeft het gesmeerd en nu gaat het prima. Geen probleem meer. Hij is wel groot opgeplooid maar dat vind ik niet erg. groetjes |
[Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau]

mutsy 4-rider

Maar ik maak me geen enkele zorgen, heb er een erg goed gevoel over, we hebben ook uitgebreid gekeken naar wat we wel en niet wilden.
Je betaalt er genoeg voor en dat wordt meestal netjes afgehandeld!
.