< 9Maand-Sponsor >

Nestlé Baby

< Publiciteit >

Baby Junior

BabyGoodies.eu

Popje.com

BasilKato.be

Jolena

Pepatino.be

Rainbowbabies

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » Archief » Nieuw samengestelde gezinnen » wie weet raad ?

[Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau][Zoeken]

[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
28/02/2007 @ 10:07

HOI

IK BEN MAMA VAN 3 KINDJES
HEB 2 KINDJES UIT MIJN HUWELLIJK EN BEN GESCHEIDEN DAARNA EEN NIEUWE VRIEND LEREN KENNEN ,EN NA 3 MAANDJES ZWANGER ,NIE GEPLAND ,MAAR WEL GEWENST ,de relatie begon in mijn zwangerschap slecht te lopen want hij aanvaarde mijn zoontje van 8j niet ,kreeg er stress van om hij wat drukker is ,hij was heel streng voor mijn kindjes wilde altijd na zijn werk rust en slapen en dat de kindjes stil waren ,maar hoe ga je kindjes van 3j en 8j altijd stil houden ??
ik kon dat allemaal nie meer aan ,maar toch door hem graag te zien maar blijven aan hem denken ,hij werd tegen mij echt zo raar ,deden amper iets samen nog en stond voor alles alleen en dan zwanger zijn war je eigenlijk van moet genietten ,ik deed voor hem alles ben verhuisd naar heel andere streek ,werk achtergelaten ,dieren en alles ,dus alles na zijn zin ,ik kon nie meer doen ,ma alles moest na zijn zin ,toen ben ik erachter gekomen dat hij veel contact had met een collega en zo geheimzinnig erover deed ,altijd met die gsm brr
had hij me ook toegeven ,en kon dat echt niet meer aan ,toch raar iemand ergens graag zien ,maar zijn innerlijke trok op niks en deed me altijd pijn ,dus ben toen ik dat wist van die collega,er vertrokken ,was ondertussen bijna 7maand zwanger ,hij heefd altijd harde taal gebruikt ,me gekleineerd enz ,en jha hij was dus drek samen met die collega , brrr ,erg maarjha ,ik bevallen in december ,na 4 dagen is ie komen kijken , maar contact is heel slecht ,alles moet hoe hij zegd ,terwijl de kleine nog niet erkend is ,want staat nog op mijn ex zijn naam omdat de scheiding niet lang genoeg rond was ,nu smst hij wanneer hij het hem is uitkomt ,om te vragen na de kleine ,is hij alleen dazn merk ik dat hij fatsoenlijk doet ,is die vriendin er bij dan krijg ik altijd heel pijnlijke en korte smskes ervan terug ,die speeld echt met mijn hartje ,terwijl ik nog zo goed zou willen doen na hem toe
soms twijfel ik enorm naar ,hoe gaat da verder ,wat kan hij na de kleine eisen enz ,wie geeft me raad want ik ga er aan kapot hoe hij toch doet

dikke kus van een moeder met veel vragen

Link naar deze reactie
28/02/2007 @ 17:10
Patricia

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
Hoi

Als je van Belgie bent heeft hij 0,0 rechte noch plichten naar dat kind toen (wettelijk)

Hij kan proberen om via een rechtzaaak het te winnen en het kind zo te erkennen maar dan moet hij er geld tegenaan gaan gooien want een advocaat enz in niet goedkoop

En vermits het kind op naam van je ex staat kan hij volgens dat ik gehoord heb weinig beginnen of je ex moet echt het vaderschap aanvechten en dan nog ik zou gewoon 1 x is bij een advocaat binnen gaa kijken wat hij wettelijk kan doen en wat jij kan doen ..

veel sterkte

Link naar deze reactie

[Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau]