< 9Maand-Sponsor >

Nestlé Baby

< Publiciteit >

Baby Junior

BabyGoodies.eu

Popje.com

BasilKato.be

Jolena

Pepatino.be

Rainbowbabies

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » Archief » Twee- en meerlingen » 19 mrt, documentaire meerlingen

[Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau][Zoeken]

[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
9Maand-Forum » Archief » Twee- en meerlingen
19 mrt, documentaire meerlingen
28/02/2007 @ 11:45
Kyra

Online Status Bekijk profiel
Hoi,

Simone bedankt dat je me op de serie "in the womb" van National Geographic hebt gewezen. Ik heb op de site van National Geographic even opgezocht wanneer het over meerlingen gaat:

In the Womb: Multiples [TV-PG]
Saturday, January 20, 2007, at 07P
Egg and sperm meet and spark a perilous journey of fetal development, but what if there are two, three or even four along for the ride? In the Womb: Multiples, a two-hour world premiere special, utilizes groundbreaking technology to take viewers into theextraordinary world of twins, triplets and quadruplets as they develop in utero. The special follows the stories of three expectant mothers from conception to birth and travels inside the womb to see the tiny fetuses begin to interact with each other.

Also airs:
Monday, January 29, 4P
Monday, March 19, 9P

Dus volgens mij kunnen we 19 maart voor de TV hangen!

Groetjes!

Link naar deze reactie
28/02/2007 @ 11:55
simone

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
hey wat goed dat je het gevonden hebt Ik was ook al op de site van national geographic wezen kijken maar kon niet vinden wanneer het weer kwam. Ik zit in ieder geval voor de tv de 19e

Link naar deze reactie
01/03/2007 @ 09:58
sascha

Misschien een domme vraag maar 9p dat is toch 21.00 uur?

Lijkt me wel erg interessant. Is het ook nederlands ondertiteld?

Link naar deze reactie
17/03/2007 @ 21:02
Kyra

Hoi,

Vreemd, ik vind het ook niet terug in de tv gids...
Stond echt op de pagina van Nation Geographic, heb het nl. gewoon door rechtermuisknop gekopieerd. Misschien wijziging in programmering?

Groetjes!

Link naar deze reactie
17/03/2007 @ 21:11
Kyra

Link naar deze reactie
18/03/2007 @ 12:35

Dames,

Kyra,
Je hebt het inderdaad van de site gecopiêerd, maar wel van de amerikaanse site. Wij kunnen dat hier niet zien.
Als je op de europese site gaat zien : ngc.tv dan staat er nog steeds: wordt varwacht !!

Of heb ik het mis en is het toch ergens te zien ? Ik zou het echt niet willen missen.

Liefs,
Merlijn

Link naar deze reactie
19/03/2007 @ 12:46
L.

k heb ff naar ngc.tv gemaild. k heb gevraagd wanneer die zou worden uitgezonden... hopelijk krijg ik antwoord
k laat in ieder geval iets weten... k wil het ook niet missen en zelf liefste voor de bevalling zien natuurlijk

groetjes

Link naar deze reactie
23/03/2007 @ 13:55
L.

K heb antwoord gekregen van national geografic europa

IN THE WOMB - multiples wordt op 13 mei om 19.00 uur uitgezonden

dus allen kijken!!!

Link naar deze reactie
23/03/2007 @ 17:22

L.

Mercie !!
Het zal bij ons dus voor na de bevalling zijn.
Maar dat maakt niet uit.

Nog eens bedankt !!!!
Merlijn

Link naar deze reactie
23/03/2007 @ 17:43
Kyra

Super bedankt L.! Wat goed dat je gemaild hebt naar National Geograpic. Ook wij gaan kijken!
Groetjes!

Link naar deze reactie
23/03/2007 @ 17:48
L.

merlijn
wanneer zou je moeten bevallen dan he??

Link naar deze reactie
23/03/2007 @ 21:28

L.

Geen flauw idee De prof spreekt van max 34 weken en ik zou graag 36 weken halen. Maar het moet allemaal te doen zijn hé.
Ik veronderstel dat het in ieder geval ergens in april zal zijn. Als er iets gebeurt zal ventje het hier ook wel laten weten.

Liefs,
Merlijn

Link naar deze reactie
24/03/2007 @ 12:36
Kyra

Hoi Merlijn, ik zie net jouw buik op je profiel. Bij 29 wkn is hij echt net zo groot als bij mij toen bij bijna 39 wkn. Jeetje, wat een joekel hoor! Met 3 kleintjes kan het eigenlijk ook niet anders he. Kun je nog wat mobiel blijven zo of valt het tegen? Knap hoor!

Groetjes!

Link naar deze reactie
24/03/2007 @ 13:44

Hey Kyra,

Wel, als je het nu een joekel vindt, wacht dan maar tot dinsdag (elke 14 dagen op dinsdag wordt een foto genomen), ik heb geen idee waar dit gaat eindigen.
Heel mobiel ben ik niet meer. Als ik ergens mee naartoe wil gaan, dan is het met de rolstoel.
En vandaag is het even een off-day; maar normaal gezien wil ik helemaal niet klagen hoor. Maar ik kijk uit naar de dag dat ik op mijn buik kan slapen, dat ik geen 100 keer naar toilet moet 's nachts, en dat ik nog eens elegant kan zitten
Ik zie dat jouw rakkers al 8 maand zijn. Alles vlot verlopen ?

Merlijn

Link naar deze reactie
24/03/2007 @ 16:57
Kyra

Hoi Merlijn,

Ja, ik vond het ook echt weer lekker om weer op m'n buik te kunnen slapen, mijn tenen weer te zien, mijn schoenen weer zelf aan te kunnen doen enz..
Weten jullie of jullie zoontjes, dochtertjes, beiden enzo verwachten? Wachten jullie af wanneer het spontaan "begint"? Ga je met keizersnede bevallen?
Goh, ja, sorry ff wat vraagjes, maar ben gewoon benieuwd. Is ook wel erg bijzonder natuurlijk een drieling.

Hier gaat alles ok met onze kids. Heel erg ondernemend. Alles moet ontdekt worden. Wel heel erg leuk!

Groetjes en succes met de laatste zware weekjes. Ik hoop dat je het nog goed vol kunt houden. 36 weken zou echt fantastisch zijn!

Link naar deze reactie
25/03/2007 @ 13:37

Kyra,

Ja hoor, we weten al wat we verwachten. We hebben een punctie achter de rug, dus van het geslacht zijn we wel heel zeker.
Een drieling wordt in België steeds geboren met een keizersnede (hebben ze me verteld), dus het is even afwachten wanneer dit zal gebeuren. Liefst zolang mogelijk uitstellen, maar ja, het gebeurt niet altijd zoals we willen.

We gaan nog even spannende tijden tegemoet.

Oh jij bent al in de 'ontdek-fase' moet grappig zijn. Ik begin nu toch ook uit te kijken naar mijn hummeltjes.

Liefs,
Merlijn

Link naar deze reactie

[Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau]