< 9Maand-Sponsor >

Nestlé Baby

< Publiciteit >

Baby Junior

BabyGoodies.eu

Popje.com

BasilKato.be

Jolena

Pepatino.be

Rainbowbabies

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » Archief » Nieuw samengestelde gezinnen » zwanger van me vriend

[Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau][Zoeken]

[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
01/03/2007 @ 17:27
sabrina

Online Status Bekijk profiel
hey hey

ik had een vraagje ik ben nu zwanger van me vriend..maar heb een zoontje van 5 bijna 6 over twee weken ..

Mijn zoontje van 6 is van me ex en we hebben een hele rare regeling althans dat vind ik hij gaat een weekend naar zijn vader en de weekend er na een nachtje en de weekend daarna is dan weer mij weekend en zo gaan we dan verder..nu ik zwanger bent maak ik me een beetje druk om het feit dat de baby dus gewoon bij mij blijft en dat me oudste dan naar zijn gaat vader gaat nou maak ik me zorgen dat me oudste straks iets heeft van ik moet altijd weg en de baby mag blijven of maak ik me nou zorgen om iets wat er straks niet is

hoop dat er iemand is met ervaring hier mee heeft en die wil delen

gr sabrina

Link naar deze reactie
02/03/2007 @ 06:42
Patricia

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
HOi ik denk dat je je druk maakt om niks ( mss hormonen ) je zoontje word haast 6 weet heel goed wie zijn papa is en dat jullie niet meer samen zijn
hij zal het wel begrijpen volgens mij dat de baby is van jullie 2 jou en je vriend en niet van zijn papa mss dat hij denk mama moet ik delen met baby papa ni of heeft hij ook nog nieuiwe kids in huis ..

Link naar deze reactie
03/03/2007 @ 19:39
sabrina

hey Patricia

misschien zijn het ook wel me hormonen want hij weet heel goed wie zijn vader is...nee zijn vader heeft geen andere kinderen in huis...het zijn nu gedachtes want hij heeft er heel lang moeite me gehad dat zijn vader en ik niet meer samen waren zeker tot een half jaar geleden....dus vandaar dat ik me dit ook nu afvroeg of het voor hem niet moeilijk zou zijn als de baby er is....

maar indergeval bedankt voor het reageren

gr sabrina

Link naar deze reactie
04/03/2007 @ 09:52

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
hoi sabrina,

tuurlijk zal het even wennen worden voor je zoontje.
maar alles went.
mijn oudste zoon gaat 1 weekend in de 2 weken naar zijn vader en de helft van de vakanties.
hij is niet anders gewend.

je mannetje zal op die leeftijd waarschijnlijk meer begrijpen dan wij allemaal denken.
betrek hem bij de zwangerschap (dat doe je vast al wel) en blijf gewoon met die omgangsregeling doorgaan.
het gaat allemaal vanzelf!

geniet van je zwangerschap.

gr pat

Link naar deze reactie
07/03/2007 @ 13:27

hallo sabrina

hier hebben wij ook een nieuw samengesteld gezin
ik heb drie kindjes uit mijn vorig huwelijk heb een dikke twee jaar ne lieve man tegengekomen, we zijn in december 2006 getrouwd en mijne vriend was nog nooit papa geworden en hebben we ons best gedaan en ik ben dus zwanger van nr4
mijn kindjes zijn 6 en den tweeling is 4
die stellen ook heel veel vragen wat er zal gebeuren als die baby geworden wordt of die ook meegaat om de 14 dagen naar hunne papa
en dat het even wennen zal zijn dat de baby papa zal zeggen tegen mijne vriend en zij niet maar dat zal allemaal gewoon verlopen denk ik
we zijn wel eind juni als ons liefdesbabytje zal geboren worden
in ieder geval geniet van jou zwangerschap en maak je er niet te druk over

groetjes en tot mails
dorine

Link naar deze reactie
20/03/2007 @ 18:34
sabrina

hey hey

ja me zoon zit ook vol vragen...en ik beantwoord ze ook gewoon.
hij is ook heel erg blij dat hij een broertje of zusje krijg(hij zegt een zusje)maar merk ook aan hem dat hij nu heel veel aandacht vraag en steeds zegt ie ook ik ben eerstegeboren he mama wil steeds de bevestiging dat hij nog lief is..misschien dat dit met de tijd slijt en de vragen ook we zien het straks wel

gr sabrina

Link naar deze reactie

[Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau]