< 9Maand-Sponsor >

Nestlé Baby

< Publiciteit >

Baby Junior

BabyGoodies.eu

Popje.com

BasilKato.be

Jolena

Pepatino.be

Rainbowbabies

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » Archief » Grote gezinnen » Drie kinderen 'groot' gezin????

Vorige reacties:
< vorige pagina
[Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau][Zoeken]

[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
9Maand-Forum » Archief » Grote gezinnen
Drie kinderen 'groot' gezin????
30/04/2007 @ 11:02
heidi

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
Hoi wen,

Wel dit zal het laatste zijn hoor.
Bij een gezinsplanning hoort nu ook eenmaal het financiele aspect. Het hangt er maar van af waar je je prioriteiten legt. Ik heb er absoluut geen probleem mee dat er vrouwen eventueel een carriere met kinderen willen combineren. in dit geval is het inderdaad niet raadzaam om aan meer dan 2 te beginnen. maar ik persoonlijk haal mijn voldoening uit mijn huishoudelijk werk en het opvoeden van de kinderen.
Ze komen hier niks tekort en kunnen allemaal verder studeren als ze dat zouden willen. ook vakanties en dergelijke meer zitten in ons budget gepland.
De keuze om na dit wondertje te stoppen ligt gewoon bij mijn leeftijd. Ik zal 37 worden tegen dit babietje geboren wordt. Als je daar de herstelperiode en eventuele volgende zwangerschap mee rekent zit ik aan de 40; En zoals iedereen weet verhoogt het risico op een aangeboren afwijking op die leeftijd enorm. Trouwens 8 zal wel goed zijn zeker???
Tegen het kleinste wat groot wordt zullen de oudsten waarschijnlijk zelf aan kindjes beginnen. En ik zeg hun nu al dat een onthaalmoeder buiten de kwestie is. Kleinkindjes komen maar lekker bij mij.

Link naar deze reactie
30/04/2007 @ 12:36
Wen370

Online Status Stuur bericht
hey,

ik ben zelf toen ik van mijn 1e kidnje 6 maadnen zwanger was ook thuis gebleven om voor mijn kindjes te kunnen zorgen, amar dat wilt dan ook zeggen dat er dan weer inkomen minder is. we zullen voor 3 kindjes kiezen amar vind het wel belangrijk zoals jij dat ze ook alles kunnen krijgen wat ze nodig hebben.
ja 8 lijkt me wel goed :-) maar ja dat is ook hoe je je voelt he en of er weer een nieuw verlangen komt, maar je moet ook inderdaad realistisch blijven dat als je ouder wordt er altijd een groter risico is dat er wel iets kan misgaan.
wij zitten al 2 weken vol ongeduld te wachten op deze 2e baby, maar het zit goed, het maakt nog helemaal geen aanstalten om eruit te willen, spijtig genoeg. ach nog even en we hebben 2 schatten :-)

wen

Link naar deze reactie
15/05/2007 @ 15:52
Monica

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
o o o, wat herkenbaar allemaal!!1

bij ons is nummero 3 onderweg en ik ervaar dit niet als een vreselijk groot gezin!!!
Maar die reacties van de buitenwereld!!!! Vreselijk!!!

't is toch wel gepland?' 'o...oke..gefeliciteerd'
'tjonge jonge...jullie lijken wel konijnen!'

Nou ja, zeg!!! Ik en mijn vriend komen beiden uit een gezin van 3 kids en vonden dat erg leuk.....

Link naar deze reactie

[Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau]

< vorige pagina