< 9Maand-Sponsor >

Nestlé Baby

< Publiciteit >

Baby Junior

BabyGoodies.eu

Popje.com

BasilKato.be

Jolena

Pepatino.be

Rainbowbabies

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » Archief » Soms gaat het mis... » BBZ, toch bevallen?

[Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau][Zoeken]

[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
9Maand-Forum » Archief » Soms gaat het mis...
BBZ, toch bevallen?
04/03/2007 @ 21:19

Online Status
Hoi dames

Ik lees altijd als ik zie dat er sprake is van een BBZ dat het vruchtje zowiezo verwijderd wordt?
Ik vraag me af of het mogelijk is, als je een bbz hebt dat ze het vruchtje plaatsen in de baarmoeder, of verschuiven of wat ook? Mijn schoonmoeder beweert dat zij zwanger was, een bbz, en dat ze (mijn man) uiteindelijk gedragen heeft omdat de dokter het vruchtje een beetje had "geduwt" in de goede richting?

MOgelijk of leugens?

En : ik heb rechtsonder zo af en toe het gevoel van een eisprong, kan het dat dit een bbz is of hoort dit bij het zwanger zijn? ik ben zo bang...

Link naar deze reactie
04/03/2007 @ 21:46
Nicole

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
Ten eerste je hoeft niet bang te zijn, het is heel normaal, dat je tijdens een zwangerschap pijnen en pijntjes voelt, die er normaal niet zijn.

En wat betreft een bbz, tja, het lijkt mij een beetje onwaarschijnlijk, maar miss ligt het eraan, of het vruchtje werkelijk in de eileider zit,of net aan het uiteinde, bij de baarmoeder.

Ik zou het niet met zekerheid kunnen zeggen!

groetjes Nicole

Link naar deze reactie
09/03/2007 @ 10:11
Tiwi

Online Status
Hoi Nien,

Misschien wat een late reactie. Maar die pijntjes zijn normaal. Ik had ze ook en dacht zelfs alsnog ongi te worden. Maar blijkbaar hoort het erbij. Na verloop van tijd werd het minder. Kan mij alleen niet meer heugen wanneer. Af en toe voel ik nog es wat krampjes.
Succes en maak je niet druk!

Link naar deze reactie
13/03/2007 @ 17:47
Lisette

Hoi Nien,

Heb het zelf nooit meegemaakt een BBZ, maar las een stukje dat je daar heel veel pijn bij hebt. Dus ik denk dat de pijn die je voelt gewoon met je zwangerschap te maken hebben. Je voelt zoveel dingen je weet soms niet wat wat is. Zeker als je het nog nooit hebt meegemaakt. Heb ik zelf ook hoor.

Groetjes
Lisette

Link naar deze reactie

[Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau]