[Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau][Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
[Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
| 05/03/2007 @ 20:37 | Hallo, Ik heb op 1maart een curettage gehad. Ik was bijna 11weken en het vruchtje was een week gestorven al. Terwijl de echo op 8weken heel goed was. Ik vraag me ook af hoe het nu gaat met mijn cyclus. Op de andere forums zijn ze allemaal precies al goed bezig met zwanger worden (bv lichaam na curettage) zodat ik niet echt dé juiste forum vind. Het enigste dat ik weet dat je moet wachten op je regels en je dan pas kunt beginnen rekenen om zwanger te worden. Want bij de een komen die regels al na 28dagen maar schijnt kan je even goed ook 6weken wachten en dan is het beetje raden wanneer de eisprong is denk ik. Ik wil ook snel terug zwanger worden. Dus ik hoop dat ik geen 6weken of langer moet wachten op die volgende regels! |
| 06/03/2007 @ 17:31 | Hallo Ingetjee, een miskraam op 17weken. Dat moet vreselijk zijn. En Fropsel, hopelijk is het vlug 16maart voor jou zodat je al meer zal weten. 5dagen geleden bij mij die curettage. Ik heb enkel bruinverlies nog. Geen buikpijn meer zoals de eerste 2dagen, toen kon ik amper stappen. Maar ik voel me wel zeer slap en hoofdpijn. Ik heb wel veel bloedverlies gehad de eerste dag. Heb 5u langer moeten blijven, ze hebben nog iets gegeven (geen idee wat, is via infuus gebeurd). Is het normaal dat je nog wat slap voelt na de curettage? Soms zou ik alles wel willen vergeten of uitwissen. Maar een miskraam draag je volgens mij heel je leven mee. Ik was uitgerekend voor 26sept. Dikke pech dat het mijn verjaardag is. Gezellig verjaren zal er niet inzitten dit jaar. Mieke |
| 06/03/2007 @ 18:34 mieke ![]() | Hey Fropsel Ik heb een reactie'tje geplaatst. Hopelijk zit ik op de juiste forum... |
[Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau]

Je cyclus na curretage

niet te lang op zich wachten.