[Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau][Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
[Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
06/03/2007 @ 09:19 ![]() | bedankt nicole voor je snelle reactie. ![]() |
| 06/03/2007 @ 10:27 Isa | Hoi, Ja wat al eerder werd gezegd dat kleintjes snel hoge koorts hebben. En het is helemaal zo raar als ze ook nog niet echt een zieke indruk maken. Toch zou ik nu al even de dokter bellen, omdat het toch 40 graden is. Vanaf 39.5 moest ik altijd de dokter bellen, of zelfs even langs komen, dat was tot de leeftijd van 12 maanden. Tandjes kan het wel zijn, maar daar mogen ze geen 40 graden koorts van krijgen. En dat is volgens de dokter nooit zo hoog, meestal rond de 38./38.5 graden. Misschien een virus van het een of ander, me dochter had dat ook weken geleden. Niet ziek maar wel de hele dag 40 graden koorts, met een zetpil werd het iets minder. Maar beneden de 39. graden ging het niet. Dit duurde 5 dagen, inmiddels wel bij de huisarts onder controle. Want normaal mag het bij een peuter ook niet langer dan 3 dagen duren. Uit zieken was toen het antwoord. Maar bij een baby van 10 maanden zou ik toch even de ha bellen om te vragen hoe of wat. Is nooit verkeerd toch? Sterkte hoop dat het snel beter word. isa |
06/03/2007 @ 11:47 ![]() | mijn banner klopt niet,ze is al 14 maanden,maar ik geloof dat het iets gezakt is en anders ga ik morgen even naar de ha. in ieder geval bedankt. groetjes cindy |
| 14/08/2007 @ 09:01 | ik heb een dochter van 9 en half maand. gisteren middag had ze ineens 38.8 graden ik heb haar in bad gedaan schone kleding aan gedaan en sinaspril oftwel paracetamol gegeven ze viel in slaap en toen ze wakker werd was het al weer 37.5 graden de hele dag bleef het zo nu van ochtend word ze wakker en heeft ze 39.2 graden ze krijg wel haar tanden op moment breken ze nu egt door wat kan ik doen ¿ ![]() |
[Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau]

Koorts!!!