[Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau][Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
[Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
| 06/03/2007 @ 10:21 helena | Hallo Ben 44 jaar, heb 2 kinderen van 15 en 14 uit een eerder huwelijk. Woon nu samen met een 8 jaar jongere man. Hij wil heel graag een kindje van ons samen maar ik twijfel nog.. ik vind mezelf eigenlijk te oud en ben bang voor reacties van familie/vrienden en anderen. Diep in mijn hart zou ik het prachtig vinden, om alles nog eens mee te mogen maken. Mijn kinderen zijn heel negatief hierover, en vinden dat ik er niet meer aan moet beginnen. Wat vinden jullie ervan? graag reacties! |
| 06/03/2007 @ 19:51 inge | hey dit is inderdaad een moeilijke keuze waarin niemand anders moet beslisse dan jullie met 2 je vertelt zelf dat je het toch wel graag zou willen probeer dit dan te overwegen maar je moet rekening houden dat het niet altijd gemakkelijk zal zijn je zit in de luiers , je moet s'nachts opstaan , je kinderen zijn nu zelfstandig maar jullie kindje is afhankelijk van jullie , jullie zullen niet meer zomaar eens weg kunnen ,.. maar natuurlijk zijn er ook zoveel mooie dingen denk aan de tijd toen jou kindjes nog klein waren zelf ben ik een 40 jarige mama van 2 zoontjes ties(2)en kasper(1) zoals je ziet ben ik ook al een oudere mama en heb toch nog zeer jonge kindjes wij hebben bewust langer gewacht omdat wij eerst meer van het leven wilden profiteren en een carriere wilden uitbouwen ik werk nu halftijds en de andere tijd gaan onze zoontjes naar de creche ik ben blij dat ik zo lang heb gewacht want ik voel me nu veel zekerder over het moederschap dan ik toen zou hebben gedaan op jonge leeftijd is je relatie nog niet altijd even stabiel en heb je dikwijls de behoefte om nog uit te gaan nu vind ik het normaal dat we thuis blijven en nodigen we vrienden bij ons uit .... natuurlijk is het in elke relatie anders mijn zus is 42 en heeft 2 tieners en zou voor geen geld van de wereld willen wisselen met mij omdat ze nu van het leven wil genieten ... uiteindelijk ben jij en je partner degene die voor het kindje zullen moeten zorgen dus is het niet meer dan normaal dat jullie dit alleen beslissen je kinderen kunnen er nu negatief tegenover staan maar wie weet verandert dat wel betrek ze bij je zwangerschap mss zien ze het tegen dan wel zitten en famillie en vrienden zullen dit wel accepteren! succes |
[Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau]

44 jaar en twijfel over nog een baby