[Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau][Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
[Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
| 07/03/2007 @ 06:29 kelleke | hey om de pap te dikken mag je nu al nutriton instant( johannesbroodpitmeel ) toevoegen hoor. mijn zoontje was ongeveer 4 weken als ik dat beginnen doen ben. dit kun je wel alleen in de apotheek kopen. groetjes kelleke |
| 07/03/2007 @ 11:48 cinnie ![]() | Oke bedankt! ga ik dat eerst proberen.. Hopen dat ie dan weer doorslaapt en mama ook ![]() |
| 07/03/2007 @ 21:26 Eva | Opzich slaapt Joshua best goed door, van 8 tot 7 uur. Hij wordt wel af en toe wakker en gaat dan een beetje huilen. Hij is 11 weken en weegt al over de 6 kilo. Hoeveel rijstebloem kan ik in zijn laatste flesje doen? Ik neem aan dat ik me niet moet houden aan de hoeveelheden die op het pak staan, want hij is nog geen 4 maanden. Zou een theelepeltje al helpen? En kan ik wel gewoon speen nr. 2 gebruiken van Avent? Of wordt het dik als je rijstebloem in de melk doet? Hij drinkt de laatste tijd zijn laatste fles niet helemaal op, waardoor hij denk ik begint te jammeren ´s nachts. |
| 20/06/2007 @ 08:28 | hoi sorry dat ik inbreek ik heb de stukjes gelezen en ben van mening dat er hier moeders zijn die het om de verkeerde redenen doen om door te slapen als je aan kinderen begint weet je dat ze niet gelijk door slapen doen ze wel als ze er aan toe zijn om zelf meer slaap te krijgen pompen ze het kinje maar vol waar het nog niet aan toe is als het kindje echt honger heeft nog na de fles ja dan begrijp ik het dat je er rijstebloem in gooit maar om zelf xtra slaap te krijgen dan denk je alleen maar aan je zelf en niet aan het kindje dit wou ik even kwijt |
| 22/06/2007 @ 16:22 | Ela, Heb een zoontje van bijna 11 weken en doe sinds zijn 9 weken ook graantjes van Milupa in zijn pap( 3 granen) 4 schepjes in zijn flesje van 22.30. Heb dit besproken met kinderarts en vond dit geen probleem, Senne reageert daar goed op en zo slaapt hij van 23H tot 6.30-7h. Hij woog bij de geboorte 3.300kg en weegt nu al 6.100kg dus dan kan wel 's nachts zonder eten hoor. Tis gewoon een kwestie van proberen, tis ons 2de kindje (Hanne is onderts 26 weken) en die heeft overdag ook veel aandacht nodig dus vind ik mijn nachtrust heel belangrijk, zo kan je veel aan en mama's die vinden dat dat niet kan iets aan de pap toevoegen om zelf rust te hebben moeten dat zelf maar weten. Had vanaf mijn 7 maanden zwanger slechte nachten en op den duur zit je er zelf door...als je dat plezanter vind...doe gerust, ik ben nu een contente mama die alles aankan en verzet per dag bergen werk... Kzou zeggen dames proberen maar, de graantjes zijn bij ons wondermiddel. Katrien |
[Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau]

rijstebloem toevoegen??

...
toen heb ik hem zelfs wakker gemaakt omdat ik 9 uur wel genoeg vindt eerst...ivm zijn suikerspiegel..
)

wel als hij bij ons in bed komt. Maar hebben jullie misschien tips hiervoor? Ik heb namelijk wel eens rijstebloem in zijn flesje gedaan en toen kon hij bijna niet poepen en bleef maar huilen. Nu ga ik dat zowieso denk ik toch maar proberen want slapen doet hij nog steeds niet goed.
hij is de hele dag vrolijk en wil absoluut niet slapen alsof hij niets wil missen, we proberen hem elke keer een flesje te geven wat met hem te spelen hem dan alleen laten liggen in de box en daarna even naar bed (dit was het advies van het consultatieburo) maarja zodra je hem in zijn bedje legt en hij doorheeft dat hij moet slapen krijst hij de hele boel bij elkaar hahah, het cb zei toen laat hem maar huilen hij wordt vanzelf moe en valt in slaap, nou dan hebben wij een geval apart hahah want als je hem laat huilen BLIJFT hij ook ECHT huilen hij stopt niet. dus ja het ligt er niet aan dat hij overdag zoveel slaapt.