< 9Maand-Sponsor >

Nestlé Baby

< Publiciteit >

Baby Junior

BabyGoodies.eu

Popje.com

Rainbowbabies

Pepatino.be

Jolena

BasilKato.be

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » Archief » November 2007-Club » ~~~~uitgerekend in november 07~~~~~~

Vorige reacties:
< vorige pagina
[Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau][Zoeken]

[Topic nog actief: Klik hier om naar het actieve gedeelte te gaan]

[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
9Maand-Forum » Archief » November 2007-Club
~~~~uitgerekend in november 07~~~~~~
04/04/2008 @ 18:20
Suus

Online Status Bekijk profiel
Ik heb voor m'n vriendin een babykookboek gekocht (die van de Albert Heijn) en ook een ijsblokjeslade en plastic diepvrieszakjes met zo'n sluitstrip. En dan koop ik er nog een leuke slab en een lepeltje ofzo bij en dan kan ze ook zelf hapjes gaan maken.

Verzorgingsproducten hebben ze vaak toch al. Ik had zelf wat gekocht omdat je het toch vanaf dag 1 nodig hebt. En daarna heb ik ook nog allerlei flessen en flesje gekregen in van die gratis zwangerdozen. En dan kreeg ik er ook nog enkele cadeau van vrienden en familie. Nienke heeft nauwelijks haar, maar wel shampoo tot 2016.

[Laatst gewijzigd door Suus - 04/04/2008 @ 18:49] - Link naar deze reactie
04/04/2008 @ 19:28
ingrit

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
suus: haha. Heb je zoveel shampoo gekregen. Ik helemaal niet.

Luna: wel heel lief, maar ik hoop voor je dat je nog op tijd was

Saartje: Thijmen eet minder. ongeveer 120 gr fruit, maar ik denk iets van 75 tot 100 gr groente, maar hij krijgt dan ook 4 volledige flessen.

Thijmen zit nu bij mij op schoot flink te bewegen, zit.ligt echt geen enkel momet stil. Zo een fles en dan lekker slapen.

Ingrit

Link naar deze reactie
04/04/2008 @ 20:25
Suus

Ik heb net geteld, heb 6 flessen shampoo. En ik gebruik soms een heeeeel klein beetje. Vingertopje. Ze heeft echt bijna geen haar en onze kraamverzorgster zei dat je dat in het begin helemaal niet hoeft te gebruiken. Babyhaar wordt niet vet.

Link naar deze reactie
04/04/2008 @ 20:28
CindyM

Hey iedereen!
Het is alweer lang geleden dat ik nog ben langsgeweest maarja, als alles goed gaat heb ik niet veel te vertellen hé..

Alleen heb ik toch weer 'n vraagje. Hoelang heeft het bij jullie geduurd voor je kleintje aan 150gr groente- of fruitpap kwam? Wij zijn bijna 3 weken bezig met pap en ik ben al blij als ze eens zo'n 50grammetjes binnenheeft.
Je kan ze toch niet verplichten? tips en tricks?

groetjes
Cindy en Ilah

Link naar deze reactie
04/04/2008 @ 20:40
massx

hahaha luna, doen ze wat weer niet goed!

zwitsal flesjes....al 3 versleten omdat de oudste ze even heeft leeg geknepen in bad

Link naar deze reactie
04/04/2008 @ 20:46
Lotje

Hey

M'n laatste vakantiedag zit er op. Ben de hele week al een beetje onrustig en verdrietig omdat ik besef dat ik Lily nu echt wel 5 hele dagen zal moeten missen. Heb soms als ik haar zie, een krop in m'n keel
Maar heb dit nog niet aan Pieter gezegd want ik was diegene die altijd zei dat ik het er niet moeilijk mee zou hebben

Respect voor de mama's die al aan het werk zijn

Saartje, hopelijk gaan de nachten nu wat beter en verandert je vriend snel van gedachten!

Suus: Wij hebben hier ook nog ontzettend veel babyshamppo liggen en ik gebruik het ook niet zo vaak. Gebruik nu nog altijd de fles uit het ziekenhuis. Voor de volgende baby dan maar!

CindyM: Lily eet volgende week 2 maanden groentepap en 1 maand fruitpap; meestal zit ze nu aan zo'n 150gr. Heeft een tijdje geduurd en het lukt nog niet elke keer.

Heb trouwens ook een vraagje over groente- en fruitpap: Lily zit nu dus aan zo'n 150gr. Voor deze leeftijd is dit een goeie portie, maar wanneer moet ik haar meer geven? En moet ze meer hebben?

En aan alle dames die gestemd hebben op Lily: Superbedankt!!
Als ze wint stuur ik jullie allemaal een paar potjes op
Want eigenlijk lust Lily dat niet; ik geef het alleen als we weg zijn en ze vindt het zo vies dat ze soms begint te walgen. Dus dan geef ik maar een flesje..

Groetjes

Lotje

[Laatst gewijzigd door Lotje - 04/04/2008 @ 20:48] - Link naar deze reactie
04/04/2008 @ 21:00
Suus

Maar je kunt die babyshampoo vast nog heel lang gebruiken toch? Is toch niet heel anders dan gewone shampoo? Prikt alleen niet in de oogjes. Volgens mij kan ze het nog jaren gebruiken. En anders smeer ik het wel in m'n eigen haar. Ruikt zo lekker...

Succes hoor Lotje. Ik ga het er ook zwaar mee krijgen als ik straks weer aan het werk moet en ik hoef maar tweeenhalve dag te gaan werken. Je raakt er zo aan gewend dat ze gewoon altijd bij je in de buurt is. En ik ben ook bang dat ik dingen ga missen. Dat ze opeens iets kan en dat ik dat dan niet heb meegemaakt. Zo'n raar idee dat ze straks een leventje heeft zonder d'r papa en mama. Dingen gaat meemaken waar ik dan niks van af weet. Gek hoor.

Link naar deze reactie
04/04/2008 @ 21:35
Luna

brr ja dat is een vreemde gedachte Suus, daar had ik nog niet bij stil gestaan..

Moet Arlen morgen naar me schoonmoeder doen, sta er alleen voor in de shop van 14 tot 19u en voormiddag nog boodschappen doen. Hmpf doe het helemaal niet graag, doe em echt niet graag weg in het weekend!!

Over die shampoo..hier wel nodig.. zou kunnen dat babyhaar niet vet wordt, maar door al die neuzen die daarin zitten te snuffelen hier (die van mij niet het minst natuurlijk) ziet het er toch niet erg netjes meer uit haha! Maar ook hier nog steeds de eerste bus vanuit het ziekenhuis, nee Mass hier nog geen deugniet die wil kijken hoeveel er nog in zit hahaha moest wel lachen zie het zo voor me

Saartje, ik geef geen melk meer bij na de groente- en fruitpap enkel water, of water met een smaakje bij de groentepap 's middags. Arlen eet nu zo'n 180 a 200gr van beide. Wel doe ik in de namiddag nog een fles van 210, als ie z'n middagdutje gedaan heeft. En dan z'n ochtend- en avondfles van 240. Dus dat lijkt wel wat overeen te komen met jou hoeveelheid, alleen dat jij die fles dan in 2x geeft. Deed ik eerst ook hoor, maar heb het vorige week veranderd omdat hij meer groente- en fruitpap ging eten.
Goede datum die vriendin van jou: is mijn verjaardag

Ga es zien of er wat op tv is, ben alleen en vind er geen bal aan zo op vrijdagavond.

Tot morgen
Xx

Link naar deze reactie
04/04/2008 @ 21:43
saartje

zo hier ben ik dan

tibe ligt in bed dus ik kruip er zo ook in, voor het geval het weer een zware nacht word! haha
ik had net even wat fruitpap voor mij gemaakt MMMMMMMMMMM lekker!!!

suus: dat is inderdaad ook een leuk ideetje als cadeau!!! ik heb eigenlijk niks van verzorgingsproducten gekregen daarmee dat ik hier aan dacht. ik ga toch eens kijken voor zo een boek en dan wat toebehoren erbij!!! en shampoo, je hier ook niet veel nodig want tie heeft ook niet veel haartjes. ik vind dit wel leuk eigenlijk, zo weinig haartjes

ingrit: als ik dan zo vergelijk dan eet tibe precies wel veel groenten en fruit. volgens die van kind en gezin (2 weken geleden) zou ik nu aan een volledig maaltijd moeten zitten voor groenten. dus 200 tot 250gr en geen melk meer. ik denk wel dat ik hier aan zou komen hoor maar ik vind dat zijn melk nog steeds het belangrijkste is momenteel

cindy: tja ik ga eens kijken wanneer ik begonnen ben met de groentjes. haha i ben net 4 maart begonnen met zijn eerste groentjes dus dat is net een maandje. tja hij heeft eingelijk wel redelijk snel veel groentjes en fruit gegeten... het zal echt van kindje tot kindje afhangen. ik zou gewoon niet aandringen maar wel blijven aanbieden

lotje: ik snap je best hoor. ik moet de 21ste april weer beginnen. ik moet tibe zelfs niet weg doen (en maar een 5 a 6 uurtjes werken) maar ook ik kijk er tegenop. alleen al de gedachte dat je een tijdje zonder hem/haar zit... het zal een normale reactie zijn zeker. ik denk ook eenmaal je weer in dat ritme zit het best wel weer goed gaat

zo ik denk dat ik het nu wel voor bekeken ga houden.
een goeie nacht allemaal en tot morgen!!!

xxx saartje xxx

Link naar deze reactie
04/04/2008 @ 21:46
saartje

haha luna ja dan is het wel een leuke datum.

hier staat alles moet weg op, maar er is niet veel aan vandaag. ik ga slapen!
ik ben trouwens ook alleen hoor

goeie nacht

Link naar deze reactie

[Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau]

< vorige pagina