[Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau][Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
[Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
| 07/03/2007 @ 14:50 M | Hoi Sophie, Oh wat ken ik jou gevoel maar al te goed. Ik heb vorige week hetzelfde meegemaakt. Ging voor echo en het bleek niet goed te zijn. De grond zakt dan letterlijk onder je voeten weg. Je bent er al zo mee bezig als je eenmaal zwanger bent, en nu het mis gaat moet je je toekomstbeeld ervan herstellen. Ik heb in totaal al 3 miskramen gehad, tussen door wel een gezonde zoon gekregen. Ben 2x gecurreteerd en 1x is het spontaan gekomen. Heb onderzoeken gehad waar niks uit is gekomen en ja ook weer zei de gyn tegen ons vette pech volgende keer beter. Na een 1e x is dat te relativeren, maar nu ik voor een 3e x dit heb meegemaakt vind ik het erg vervelend om te horen. Maar goed dat is een ander verhaal. Het is zo dat je na een miskraam erg vruchtbaar blijkt te zijn. Wij waren na 1 cyclus alweer zwanger. Je cyclus na een miskraam kan varieren van 4-6wk soms iets langer nog. En net wat er hierboven al is beschreven neem de tijd en voor je het weet ben je er weer aan toe om opnieuw zwanger te worden. De eerste dagen vond ik het moeilijkste, die heb ik gelukkig alweer achter de rug en tuurlijk heb je je momenten, maar het gaat beter. Je moet zeker als alles achter de rug is weer de moed en positiviteit vinden om weer verder te gaan. Dit is ons na die keren ook gelukt en dat gaat na deze keer ook weer lukken alleen het vertrouwen in mijn lijf is weg. Sophie heel veel sterkte meid, laat je emoties lekker gaan dat lucht op en erover praten doet je ook goed. Succes met alles en ik spreek je gauw. Ps mocht je nog meer vragen hebben stel ze gerust! |
| 07/03/2007 @ 16:00 An ![]() | Sterkte!! |
| 07/03/2007 @ 23:07 E | Dag iedereen, ik moet zeggen dat ik het opnieuw wat moeilijk had toen ik dit allemaal las. Ook ik zal heel binnenkort een miskraam hebben vrees ik. We zijn maandag bij de gynaecologe geweest en we hebben ook geen goed nieuws gekregen. Ik heb dan ook al bloedingen vanaf maandag en eigenlijk wist ik al dat het niet goed ging, nog voor de afspraak bij de gynaecologe. Ik ben nu 8 weken ver. Maar ik had al vanaf het begin het gevoel dat er iets niet juist was. Raar niet? Normaal gezien zal het een dezer dagen dus gedaan zijn en eerlijk gezegd voel ik me nu zelfs al niet meer zwanger, alsof mijn lichaam het al verstoten heeft nog voor het weg is. Dat maakt het allemaal niet simpeler vind ik. Ik weet dat het allemaal nog pril is, maar toch doet het ongelooflijk pijn om dat kindje te verliezen, we hebben het hartje zien kloppen, voor ons is het wel degelijk ons babietje al. Ik weet wat je meemaakt Sophie. Volgens mij zal het wel iets zijn dat je met tijd kan plaatsen. Ik kan het met momenten goed 'relativeren', in de zin dat het inderdaad de natuur is die zijn werk doet. En ook, stel dat dat kindje wel ter wereld komt, is het dan sterk genoeg? Daar zat ik maandag wel een beetje mee, maar zoals het er nu naar uitziet zal ik mij die vraag niet meer moeten stellen. Maar al bij al is het zware toebak en af en toe zal dat verdriet nog wel eens opduiken vrees ik. Wij hebben het geluk dat we al een zoontje hebben van bijna 16 maanden en daar kunnen we ons voor het moment enorm aan optrekken. Veel sterkte in ieder geval. E. |
| 05/05/2007 @ 21:33 sweety79 | anencephalie bij eerste zwangerschap hoi iedereen ik heb net een beetje deze topic(soms gaat het mis) doorgelezen. ik zelf sta op dit moment op het punt om mijn kindje te verliezen met 14 wkn zwangerschap. ik ging afgelopen dinsdag voor een routinecontrole naar het ziekenhuis ivm een vanishing twin( verlies van 1 van de tweeling). de gyne vertelde me toen dat ik werd doorgestuurd naar het WKZ in Utrecht want ze kon het hoofdje van de kleine niet goed opmeten. in het WKZ bleek dat mijn kleintje anencephalie had. de zwaarste vorm van open ruggetje en dat het kindje niet levensvatbaar is. de grond leek zich letterlijk open te scheuren onder mijn voeten. er werd ons geadviseerd om de zwangerschap zsm af te breken .nu word ik maandag opgenomen in het ziekenhuis waarna ik dus dmv tabletten zal moeten bevallen van een overleden kleintje. bij sommige dingen barst ik in tranen uit. en af en toe denk ik ook: doe ik hier goed aan? gelukkig heb ik heel veel steun aan mijn vriend en mijn moeder. ik hoop ook dat ik snel weer kan proberen om opnieuw zwanger te worden. iedereen die ook een miskraam heeft gehad wens ik heel veel sterkte toe in de periode na de miskraam. |
[Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau]

Slecht nieuws na eerste echo

.