[Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau][Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
[Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
| 09/03/2007 @ 16:37 sylbi | Wat betekent, er zat bloed voor mijn zwangerschap? Ik snap dat niet helemaal.kan je me dat eens uitleggen? Liefs, Sylbi |
| 09/03/2007 @ 17:45 marina ![]() | bloed voor het vruchtje de gyne zei dat zo "bloed voor de zwangerschap" groetjes marina |
| 10/03/2007 @ 14:49 sylbi | Betekent dat dan je laatste menstruatie? Ik weet het echt niet hoor... Ik heb dus ook bloedingen gehad en zijn vandaag weg, en was donderdag begonnen. Nu heb ik weer een test gedaan en nu was die negatie, maar er is niks vuils meegekomen. Nu had de verloskundige net gezegd tegen mij gezegd dat ik over 2 weken weer moet testen. Ik was zo verdrietig vanmorgen, maar op de een of ander manier ben ik heel rustig nu. Ik heb het idee dat het toch nog goed zit. Mijn buikkie is niks veranderd...en de rest van de kleine ongemakken ook niet. Liefs sylbi |
| 10/03/2007 @ 15:16 sylbi | Wat mij ook zo opvalt, iedereen die er last van heeft, heeft het steeds eerst over bruin verlies. Maar dat heb ik niet eens. De ene dag gewoon heel veel witte vloed, en daarna helder bloed, net zoals een menstruatie. Liefs, Sylbi |
| 10/03/2007 @ 22:30 | Hoi Marina ---> Gelukkig dat het hartje kloppend te zien was/is op de echo. Dat is een goed teken natuurlijk! Succes ermee verder & geniet van je zwangerschap. Syl --> zoals ik over de telefoon ook al zei; blijf er vertrouwen in hebben. De test gaf niet voor niks positief, en je weet hoe je zwangerschap bij Bianca verliep! Komt goed meissie! Fingers crossed!!! Liefs, Eef |
| 10/03/2007 @ 22:35 sylbi | @Evil Lientje.... Oh je bent toch een schat he!!! Zoals altijd slepen we elkaar er weer doorhen he?Ik ga zeker positief blijven, zeker nu we net hebben gekletst, en we gaan door, en zeker tot 20 maart!!!! Love you! En we gaan samen de buikband dragen!!!Beloofd heel veel liefs van mij XxX and Big Hug |
| 10/03/2007 @ 22:37 sylbi | @ Marina, Ik ben zo blij voor je...echt Heel veel liefs sylbi |
| 16/03/2007 @ 11:06 marina ![]() | hey sylbi hoe is het nu met u ? bij mij al een tijdje geeb bruinverlies meer te zien liefs marina |
| 28/03/2007 @ 10:07 sylbi | Hey Marina... Helaas ik had een MK gekregen. Niet zo leuk, maar diep van binnen toch wel gedacht. maar nu wachten we op dat er een bevruchting heeft plaatsgevonden van 2 eitjes. We waren naar de VK geweest, zij heeft een echo gedaan en toen bleken er 2 eitjes te zitten te wachten , dus we hebben dubbel hoopLiefs, Sylbi |
[Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau]

bloed voor vruchtje

Zoals altijd slepen we elkaar er weer doorhen he?