< 9Maand-Sponsor >

Nestlé Baby

< Publiciteit >

Baby Junior

BabyGoodies.eu

Popje.com

BasilKato.be

Jolena

Pepatino.be

Rainbowbabies

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » Archief » Soms gaat het mis... » bloed voor vruchtje

[Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau][Zoeken]

[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
9Maand-Forum » Archief » Soms gaat het mis...
bloed voor vruchtje
07/03/2007 @ 16:56
marina

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
had deze morgen bloedverlies, ben naar de gyne geweest er zat bloed voor mijn zwangerschap
ik ga nog een paar dagen bruin verlies hebben en als het rood wordt moet ik terug
ben er helemaal niet gerust in het hartje klopte wel nog
heeft er nog iemand dit meegemaakt ?
ik hoop echt dat ik mijn kindje niet verlies

groetjes marina

Link naar deze reactie
09/03/2007 @ 16:37
sylbi

Online Status
Wat betekent, er zat bloed voor mijn zwangerschap? Ik snap dat niet helemaal.kan je me dat eens uitleggen?
Liefs,
Sylbi

Link naar deze reactie
09/03/2007 @ 17:45
marina

bloed voor het vruchtje
de gyne zei dat zo "bloed voor de zwangerschap"

groetjes marina

Link naar deze reactie
10/03/2007 @ 14:49
sylbi

Online Status
Betekent dat dan je laatste menstruatie? Ik weet het echt niet hoor...

Ik heb dus ook bloedingen gehad en zijn vandaag weg, en was donderdag begonnen. Nu heb ik weer een test gedaan en nu was die negatie, maar er is niks vuils meegekomen.

Nu had de verloskundige net gezegd tegen mij gezegd dat ik over 2 weken weer moet testen.

Ik was zo verdrietig vanmorgen, maar op de een of ander manier ben ik heel rustig nu. Ik heb het idee dat het toch nog goed zit. Mijn buikkie is niks veranderd...en de rest van de kleine ongemakken ook niet.

Liefs sylbi

Link naar deze reactie
10/03/2007 @ 15:16
sylbi

Online Status
Wat mij ook zo opvalt, iedereen die er last van heeft, heeft het steeds eerst over bruin verlies. Maar dat heb ik niet eens. De ene dag gewoon heel veel witte vloed, en daarna helder bloed, net zoals een menstruatie.

Liefs,
Sylbi

Link naar deze reactie
10/03/2007 @ 16:14
marina

hey sylbi
ik ben wel degelijk zwanger
ben met die bloeding naar de gyne geweest en er was een hartje te zien op de echo en dus ook dat bloed
ik weet zelf niet goed of het in mijn baarmoeder zit(zat) of ernaast
het is nu gestopt en ik hoop dat het weg blijft de gyne zei ook als het weer rood bloed wordt terugkomen
daarmee heb ik ook schrik om het te verliezen

mss was het bij u innestelingsbloeding vorige maan heb ik 7 dagen lichtjes bloedverlies gehad en op t laatste was dat bruin dacht eerst dat zijn mijn regels maar vond het zo weinig bloed dus ook getest dacht eerst das negatief maar als je heel goed keek zag je er een schaduwlijn op paar dagen erna nog is getest en dat was licht positief
bloed bij de dr laten trekken mijn hcg was gerstegen maar niet veel heb mijn eisprong dus later gehad mss is dat bij jou ook het geval

ik in ieder geval voor jou

liefs marina

Link naar deze reactie
10/03/2007 @ 22:30

Online Status
Hoi Marina ---> Gelukkig dat het hartje kloppend te zien was/is op de echo. Dat is een goed teken natuurlijk! Succes ermee verder & geniet van je zwangerschap.

Syl --> zoals ik over de telefoon ook al zei; blijf er vertrouwen in hebben. De test gaf niet voor niks positief, en je weet hoe je zwangerschap bij Bianca verliep! Komt goed meissie! Fingers crossed!!! Ook jij zal van je zwangerschap kunnen gaan genieten!

Liefs, Eef

Link naar deze reactie
10/03/2007 @ 22:35
sylbi

Online Status
@Evil Lientje....

Oh je bent toch een schat he!!! Zoals altijd slepen we elkaar er weer doorhen he?
Ik ga zeker positief blijven, zeker nu we net hebben gekletst, en we gaan door, en zeker tot 20 maart!!!!

Love you! En we gaan samen de buikband dragen!!!Beloofd

heel veel liefs van mij XxX and Big Hug

Link naar deze reactie
10/03/2007 @ 22:37
sylbi

Online Status
@ Marina,

Ik ben zo blij voor je...echt ..Lekker van genieten, dat ga ik ook doen..alsnog toch wel......

Heel veel liefs

sylbi

Link naar deze reactie
16/03/2007 @ 11:06
marina

hey sylbi

hoe is het nu met u ?
bij mij al een tijdje geeb bruinverlies meer te zien

liefs marina

Link naar deze reactie
28/03/2007 @ 10:07
sylbi

Online Status
Hey Marina...

Helaas ik had een MK gekregen. Niet zo leuk, maar diep van binnen toch wel gedacht. maar nu wachten we op dat er een bevruchting heeft plaatsgevonden van 2 eitjes. We waren naar de VK geweest, zij heeft een echo gedaan en toen bleken er 2 eitjes te zitten te wachten, dus we hebben dubbel hoop

Liefs,
Sylbi

Link naar deze reactie
28/03/2007 @ 10:11
marina

sylbi

dat is heel erg voor je veel sterkte

en natuurlijk veel succes bij het bevruchten van de eitjes ik voor je

ik moet de 3de naar de gyne ik ben benieuwd of alles goed is

groetjes marina

Link naar deze reactie