< 9Maand-Sponsor >

Nestlé Baby

< Publiciteit >

Baby Junior

BabyGoodies.eu

Popje.com

BasilKato.be

Jolena

Pepatino.be

Rainbowbabies

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » Archief » Baby's uitzet » klamboe strijken

[Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau][Zoeken]

[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
9Maand-Forum » Archief » Baby's uitzet
klamboe strijken
08/03/2007 @ 10:37
Ellen

Ik heb een nieuwe klamboe van jollein gekocht.
Nu is de bovenkant,die van gewoon stof is, helemaal gekreukt door de verpakking.
Ook de randen die van de buitenkant soort velours is zijn gekreukt.De binnenkant van die randen is volgens mij ook gewoon soort stof.
Kan ik de bovenkant en die randen gewoon even licht strijken???
Wie heeft dit al eens gedaan???En hoe heeft dit uitgepakt?

Graag ervaringen,tips

Link naar deze reactie
11/03/2007 @ 00:06
Esther79

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
Nooit uitgeprobeerd maar ik raad je aan mocht je het gaan proberen leg er dan minstens een theedoek tussen.
Soms helpt het als je deze vochtig maakt maar daarbij ligt het er net aan wat je voorkeur is.

Groetjes Esther

Link naar deze reactie
11/03/2007 @ 22:34
Teigetje

Online Status Stuur bericht
Wij hebben er een uit de ikea maar die durf ik toch niet te strijken. Ik heb hem nu denk ik 2 weken hangen en heb de indruk dat de krueken er vanzelf uitgaan.

Link naar deze reactie
18/04/2007 @ 16:00
Wendy

Online Status Stuur bericht
Ik heb ook net een klamboe gekocht die erg gekreukt uit de verpakking komt. Ik zie dat er nog geen supertips bij zitten, zijn jullie er al uit?

Link naar deze reactie
19/04/2007 @ 09:17
Lin

Velours/fluweel kun je niet strijken. De stof is zgn hoogpolig en met strijken strijk je de polen plat. Wat je wel kun doen om de kreukels eruit te krijgen is 'm buiten hangen als het een beetje mistig is, of zoals nu met het mooie weer heel 'sochtends vroeg ( dauw ).

Alles wat gewoon van stof is aan de klamboe kun je natuurlijk gewoon strijken. Doe dat dan aan de achterkant van de stof ( dus wat je niet ziet ). Het gaas ontkreukelt vanzelf door het hangen.

Hoop jullie een beetje geholpen te hebben !

groetjes
lin

Link naar deze reactie

[Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau]