< 9Maand-Sponsor >

Nestlé Baby

< Publiciteit >

Baby Junior

BabyGoodies.eu

Popje.com

BasilKato.be

Jolena

Pepatino.be

Rainbowbabies

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » Archief » Soms gaat het mis... » Is het misgegaan?

Vorige reacties:
< vorige pagina
[Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau][Zoeken]

[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
14/04/2007 @ 13:03
sylbi

Online Status
hoi hoi....

Ik blijf wel positief hoor...en kan dus wel die bloedingen hoor, zelfs tot 10 weken. Mijn vriendin belde ook nog vanmorgen, die is zelf ook zwanger en die bevestigde het ook nog eens. En ik heb al meerdere malen gelezen. Maar wat ik zo raar vind, als ik de eitjes ziet zitten samen met VK op 20 maart...kunnen die nooit zolang gaan duren eer ze springen. Stel dat het nu wel mijn ongi is...zit ik nu op mijn 37e dag...ik heb altijd jaren, netjes 28 dagen hmmm strange...

Dus ik kan niet anders doen dat afwachten en blij me aan mezelf vast houden, zeker met de symptonen, die zijn verdacht veel van een zwangerschap. En ik ga maandag naar de HA voor een bloedtest, mits mijn ongi niet doorkomt tuuk. Want ik heb er geen zin meer in om te wachten. Ik wil al absoluut niet meer zo zitten als met mijn 1e zwangerschap, 3 maanden lang testen, negatief en toch zwanger zijn, want daar moet ik wel rekening mee houden hoor. Snap je?

En is het deze maand niet raak, dan gaan wij ervoor voor de volgende maand...maar dan moet ik eens kijken hoe dan mijn cyclus loopt, want die is dan helemaal door de war he?

maar ik ga er nu vanuit dat er niks aan de hand is.

Link naar deze reactie
14/04/2007 @ 13:37
Lisette

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
Hoi meisie,

Ja heel goed om een bloedtest te laten doen. Dan heb je gewoon zekerheid. Maar heel eerlijk gezegd kan het dus heel goed hè dat je een lange cyclus hebt gehad. Je hele lichaam is van slag door je zwangerschap. En alles wat op een bepaalde manier zou moeten verlopen doet dat niet. En ik voelde me ook echt zwanger, maar dat bleek ook niet zo te zijn. Je lichaam is alles op gaan bouwen voor een zwangerschap en dat stopt dan abrupt en moet zich weer herstellen. Dus het kan echt wel dat het langer duurt dan normaal voor je ongesteld bent. Ik heb van meiden gehoord dat het soms wel 7 weken kan duren. Ik heb ook volgens mij rond de normale tijd mijn ei gehad, maar mijn ongi kwam ook later. Wat betreft het moe zijn dat kan op een zwangerschap duiden, maar ik hoor dus om mij heen dat heel veel mensen zich moe en vutloos voelen. Misschien de verandering in het weer. Dus hoop nou niet al te veel oke. Dat is maar het beste anders is het zo'n teleurstelling. Je kan beter voor jezelf denken dat het niet zo is dan kan het alleen maar meevallen meid. En zolang het bloed maar een drupje blijft kan het wel nog zo zijn, maar ja het kan ook morgen echt gaan doorbreken zoals bij mij. Ik dacht ook die zondag hè het is nu helemaal weer gestopt. Zou het toch een innestelling zijn. En de volgende dag brak het echt goed door. Dus probeer jezelf een beetje te behoeden voor een teleurstelling oke. Ik hoop natuurlijk ook dat het nog zo zou kunnen zijn, maar goed je moet toch met het negatieve rekening houden. Zeker als ik naar mijn situatie kijk deze cyclus. Sterkte meid! Ik hoop echt dat het raak is voor je hoor. Dat weet je wel hè? Maar goed ik moet ook eerlijk zijn natuurlijk het klinkt niet zo heel goed op dit moment. Maar wat zeiden ze bij het pendelen voor jou ookal weer? Juli 2 meiden toch of zoiets? Dan ga je daar lekker naartoe werken toch? Heb je ook 3 dochters net als Willem-Alexander hihi.

Knuffie
Lisette

Link naar deze reactie
14/04/2007 @ 16:46
sylbi

Online Status
Heee lieverd,

Nou, ik heb net even gelegen...ik werd niet goed hoor, maar zijn alle spanningen denk ik. Dus flink potje gehuild, want af en toe trek ik het dus ook niet meer hoor pfff.
haha ja net als Maxima zie je me al gaan? hahaha

Ze hebben gependeld voor juni en juli..en dan een 2-ling. Maar zou wat zijn als ik dan pas in juni zwanger ben, moet er niet aan denken zeg..maar als het niet anders is tja..

Maar B-J en ik hebben besloten, stel ik ga maandag voor een bloedtest, en die is ook negatief, dan gaan we samen naar de dokter en we gaan deze situatie bepraten en kijken wat we eraan kunnen doen. Want uiteindelijk zijn wel wel al 2 jaar bezig he?. En ondertussen wordt ik in oktober wel al 43...ik voel me niet zo, zie er niet zo uit, maar ben het wel, lichaam dan. Dus dan gaan we maar eens kijken wat de dokter gaat zeggen! Dan wil ik doorgestuurd worden naar het ZH, naar de gynecholoog(schrijf ik niet goed geloog ik ) Want ik kan dit niet meer aan, die stress en maar wachten, en hopen, en uiteindelijk weer een teleurstelling. Ik weet dat ik zwanger kan raken, dat is al een pluspunt he?

Op het moment is mijn bloedruppels nog hetzelfde gelukkig. En kan niet meer doen dan afwachten. En je hebt gelijk met wat je zegt hoor, en je moet dat ook blijven zeggen tegen mij, zodat ik wakker blijf he?
Maar ik wil wel een beetje blijven hopen....

heel veel liefs mij en dikke knuffel

Link naar deze reactie
14/04/2007 @ 18:55
Lisette

Hoi hoi,

Zo daar ben ik weer even. Lekker buiten gezeten en wat boodschapjes gedaan. Heb geen laptop dus kan buiten niet internetten helaas haha. Zou wel lekker zijn in het zonnetje.
Anyway ik begrijp goed dat je ff een potje moest janken hoor. Dat heb ik vorig weekend ook gedaan. Het is heel spannend allemaal en je hoopt er zo enorm op. En je lichaam laat je dan denken dat het misschien wel eens zo kan zijn. Je wordt het dan echt beu af en toe. Weer een maand klussen en spanning. Maar ja je doet er niks aan hè.
Juni en juli een tweeling toemaar. Het lijkt nu nog heel ver weg, maar meis het is zo juni hoor. En daar kan je dan een beetje moed uitputten. Ookal is het niet zo dat het ook uit kan komen, maar toch je kan er even naartoe leven en wat kracht uit halen toch. Dat doe ik ook. Jij zegt mei dan leef ik daar even helemaal naartoe. Het klinkt voor mij heel ver nu, maar het is eigenlijk al heel snel. En dan denk ik maar nou dat gaat wel lukken die 2 maandjes. En als het niet lukt in mei dan zien we wel weer toch.
Ik kan me voorstellen als je al 2 jaar bezig bent dat je wel naar de gyn wil. Je wordt inderdaad niet jonger. En je kan je jong voelen, maar om zwanger te worden ben je dan toch al op leeftijd hè. Een collega van mij is even oud en zit met hetzelfde. Alleen heeft zij pas baarmoederhalskanker gehad en is haar baarmoedermond nu flink aangetast hierdoor. Maar zij wil het de natuurlijke manier of niets. Tja het is maar hoe groot je drang is denk ik dan. Maar jij wil echt heel graag en je doet er alles voor het voor elkaar te krijgen. Zij niet echt vind ik. Dus ik denk dat het jou veel eerder zal gaan lukken. Ik hoop het echt voor jou en je ventje hoor. En inderdaad je bent net nog zwanger geweest dus het lukt wel.
Dus het bloeden is nog niet erger. Ja sorry dat ik dan weer negatief doe, maar ja ik heb het ook meegemaakt. Dus ik wil je een erge teleurstelling besparen. Ik was er ook van overtuigd dat je zwanger was, maar ja als de test negatief blijft. Bij Bianca duurde het wel 3 maanden, maar bij je vorige zwangerschap niet. Dus daar moet je ook rekening mee houden. Mijn gevoel zegt me nu dat je echt ongesteld gaat worden. Het komt me gewoon zo bekend voor. Reken er maar gewoon op anders zit je morgen weer in tranen. En dan kan je misschien morgen lekker nog van het weer genieten en heb je het alvast geaccepteerd.

Nou sterkte meid. Hou je taai. Onze kindjes komen er wel. En stel je voor in juni 2 tegelijk. Dat is toch helemaal geweldig! 2 babies voor 2 jaar werk.

Dikke knuffel van mij

Link naar deze reactie
14/04/2007 @ 20:20
sylbi

Online Status
Heee lieverd, ben ik weer ff....

Ik heb net ff heel lang onder de douche gestaan, dus nu weer fris en fruitig hahaha
En verder voel ik me wel iets beter. Ik heb nu zoiets van,als het komt, dan komt het, en dan zie ik wel weer verder tegen die tijd. We gaan op een positieve manier verder, en ook wij komen er wel he??

Mannetje is de tuin nog aan het doen, even de heg aanhet wegsnoeien..die was me toch breed geworden hahaha

Hee maar nog ff wat...
Ik zit ook nog op een ander forum he? en die is super!!Leuke meiden allemaal, lekker kletsen!!Is wel aan ons besteed he?
Ik heb hier het adres voor je, misschien wil je eens komen kijken, ik heb er al mijn zwangerwordendagboekje gemaakt..er is zoveel te doen, en zoo leuk hahaha. je kan er je eigen foto's neerzetten...en als je zwanger bent, kan je daar weer een dagboekje voor bijhouden....Dus mutsje kom naar ons toe ook hahahha

liefs mij...ik zie het wel als je je hebt aangemeld

kusssss

Link naar deze reactie
15/04/2007 @ 11:52
Lisette

Hoi hoi,

En hoe is het daar? Al wat doorgekomen? Ik hoop het niet hoor. Maar je instelling is wel goed hoor. Als het komt dan komt het. Je kan er toch niets aan veranderen. En dan maar weer met goede moed te toekomst tegemoet. Als het zo moet zijn dan komt het vanzelf toch?

Zo mannetje lekker aan het "klussen" in de tuin haha. Dat moeten wij ook nog doen. We wonen hier net een paar maanden en de tuin is 1 grote bende. Ik weet niet waar ik moet beginnen. Heb ik zo geen zin in.

En welk forum is dat dan? Je hebt er geen adres bij gezet. Pfff gaat wel veel worden. Ik zit hier ook al in de zwanger worden clubs. Ik weet soms niet meer wie wie is haha. Maar ik wil wel ff kijken of ik het wat vind.

Groetjes
Lisette

Link naar deze reactie
15/04/2007 @ 12:03
sylbi

Online Status
Heeee goedemorgen meisje...wat een warmte weer he? en dan te bedenken dat het maar weer voor eventjes is he?
Ja, wij wonen ook nog net geen jaartje hier, en de tuin was ook nog niks aan gedaan, nu is die met zijn auto bezig hahaha
ik heb net nog een wasje buiten gehangen en is nu bijna al droog zo warm is het.

Nou, hier nog hetzelfde, ietsje meer bloed nu, maar niet om voor naar huis te schrijven hahaha....
mijn maandverbandje zat nieteens vol joh...ik heb nieteens buikpijn helemaal nada!!..Alleen kan nog steeds niet naar de wc he? Had ik vorige maand ook zo erg, al dagen voordat ik positief teste...vind het allemaal zo vreemd.

Ik heb je nog een privebericht gestuurd over dat adres kon je dat nog volgen? hahahaha

anders moet ik het op een andere manier doen....via msn? mag dat hier neergezet worden?

Link naar deze reactie
15/04/2007 @ 12:04
sylbi

Online Status
en deze is heeeeeeeeeeeel gezellig hoor, er is weer een baby geboren gisteravond laat...dat maak je allemaal mee he...is zo gaaf!!

Link naar deze reactie
16/04/2007 @ 09:13
sylbi

Online Status
Goedemorgen meisje....

Ik heb net de VK gebeld, en ik wacht op een foontje terug van haar. Ik had de assistente aan de foon die ging alles met haar bespreken en de Vk zelf zal mij dalijk terug bellen...en ik hoop echt dat ik vandaag en anders zeker deze week terecht kan. Ik moet zeggen, ik kon vandaag de 1e x naar de wc, was een zware bevalling hahahah

En mijn bloeding is duidelijk minder nu gelukkig,en nog steeds geen krampen of pijnen....hmmmmm

En het wordt weer een warme dag ..beetje in de tuin zitten maar he? Jij veel plezier vandaag en spreek je snel weer he?
dikke knuffel en liefs mij

Link naar deze reactie
16/04/2007 @ 23:14
Lisette

Hoi hoi,

Nou je bent wel een apart geval hoor meid. Nou ja we hopen maar dat het goed nieuws is hè. Heb je al wat gehoord verder? Ik moet nu slapen, maar ik spreek je morgen wel weer.

Groetjes
Lisette

Link naar deze reactie

[Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau]

< vorige pagina