Vorige reacties:
< vorige pagina [Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau][Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
[Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau]
< vorige pagina
< vorige pagina [Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau][Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
| 05/03/2008 @ 09:31 Roos | Hi die Carootje, Hoe is het met je? EN heb je al een echo gehad van het kleine ieniemienie mensje in je buik? ![]() Hoe gaat het verder? voel je je een beetje goed? en lukt alles een beetje met de jongens? Hier is alles best hoor. Gisteren hebben we het laatste gesprek gehad in het ziekenhuis en nu weeten we het heel zeker... ik wordt nooit zwanger. Eigenlijk wisten we het natuurlijk al maar nu is heel de medische mallemollen voorbij en zolang je bij een arts loopt heb je nog een klein beetje hoop maar nu is alle onzekerheid weg. We gaan nu voor honderd procent voor ons adoptiekindje ![]() Trouwens, ik heb nog een nieuwtje. Ik ben aangenomen in het ziekenhuis en hoop dus vanaf 1 april in het ziekenhuis te werken en de opleiding te gaan volgen voor verpleegkundige. Wat een leuke baan heeft je man. t klinkt inderdaad wel druk en een hoop verantwoording! Heerlijk joh, dat je gewoon fulltime moeder bent! Geweldig dat je dat doet. Dat is voor de jongens ooks super hoor! ALs wij over een aantal jaren ons kindje hebben wil ik denk ik nog 1 dag per week werken. Maar dat zie ik dan wel weer. Carootje ik ga weer!, tot de volgende keer ![]() Roos |
[Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau]
< vorige pagina

Een vraag,wil heel graag antwoord

Moet zelden nog overgven en de moeheid is al veel beter! Mijn buikje groeit lekker en ik kijk uit naar de eerste schopjes! 
't Is een karakterke zenne!! Maar zo een lief ventje en vrolijk! Joram doet het goed op school en gaat heel graag! Hij wordt echt groot nu, is ook erg flink! De laatste tijd is hij enorm bezig met letters, cijfers en tijd! Hij is zo eigenlijk een beetje bezig met zichzelf te leren lezen