< 9Maand-Sponsor >

Nestlé Baby

< Publiciteit >

Baby Junior

BabyGoodies.eu

Popje.com

BasilKato.be

Jolena

Pepatino.be

Rainbowbabies

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » Archief » Zwanger?? » Een vraag,wil heel graag antwoord

Vorige reacties:
< vorige pagina
[Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau][Zoeken]

[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
9Maand-Forum » Archief » Zwanger??
Een vraag,wil heel graag antwoord
05/03/2008 @ 09:31
Roos

Hi die Carootje,

Hoe is het met je? EN heb je al een echo gehad van het kleine ieniemienie mensje in je buik?

Hoe gaat het verder? voel je je een beetje goed? en lukt alles een beetje met de jongens?

Hier is alles best hoor. Gisteren hebben we het laatste gesprek gehad in het ziekenhuis en nu weeten we het heel zeker... ik wordt nooit zwanger. Eigenlijk wisten we het natuurlijk al maar nu is heel de medische mallemollen voorbij en zolang je bij een arts loopt heb je nog een klein beetje hoop maar nu is alle onzekerheid weg.

We gaan nu voor honderd procent voor ons adoptiekindje

Trouwens, ik heb nog een nieuwtje. Ik ben aangenomen in het ziekenhuis en hoop dus vanaf 1 april in het ziekenhuis te werken en de opleiding te gaan volgen voor verpleegkundige.

Wat een leuke baan heeft je man. t klinkt inderdaad wel druk en een hoop verantwoording!

Heerlijk joh, dat je gewoon fulltime moeder bent! Geweldig dat je dat doet. Dat is voor de jongens ooks super hoor!

ALs wij over een aantal jaren ons kindje hebben wil ik denk ik nog 1 dag per week werken. Maar dat zie ik dan wel weer.

Carootje ik ga weer!, tot de volgende keer

Roos

Link naar deze reactie
18/03/2008 @ 11:45
Carootje

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
Hoi Roos,

Donderdag hebben we alweer een echo, een beetje een controle, dubbelchecken van de nekplooi. Deze was op de vorige echo goed, maar we hebben wel gezien dat ons beebje nog iets kleiner is dan we dachten, dus het komt waarschijnlijk nog een weekje later! Voor de rest had ons beebje een goede hartslag en zat er al veel beweging in! Ik laat je zeker iets weten van de echo donderdag (heel misschien weten we al wat het gaat worden dan!!)

Ik voel me eigenlijk prima! Soms heb ik er geen erg in dat ik zwanger ben Moet zelden nog overgven en de moeheid is al veel beter! Mijn buikje groeit lekker en ik kijk uit naar de eerste schopjes!

Met de jongens gaat alles prima! Senne trekt zich nu recht aan alles en kruipt echt snel! Hij gaat dus ook overal zitten prutsen en ik moet echt al consequent zijn! Als ik zeg "nee mag niet" lacht hij en doet gewoon verder 't Is een karakterke zenne!! Maar zo een lief ventje en vrolijk! Joram doet het goed op school en gaat heel graag! Hij wordt echt groot nu, is ook erg flink! De laatste tijd is hij enorm bezig met letters, cijfers en tijd! Hij is zo eigenlijk een beetje bezig met zichzelf te leren lezen Hij herkent letters van zijn of onze naam en komt het dan tonen! Ook met hoeveelheden is hij erg bezig, telt alles en toont het dan op zijn vingers. Hij wil ook constant weten hoe laat het is, ik moet het hem dan tonen op de klok en uitleggen hoe ik dat nu juist lees. Een pienter ventje denk ik, hij is net 3.5 jaar! Ik ga eens een gesprek vragen met de juf en zien of hij in de klas ook zoveel vraagt en laat zien dat hij eigenlijk al veel weet...ben benieuwd! 't Is toch een speciale hoor, onze Joram...ik heb dat altijd al gevonden, vanaf hij klein was...

Goh, zo definitief horen dat je echt nooit zwanger kan worden...ook al wist je het ergens wel al...ik kan geloven dat dat heel erg zwaar is...

Gelukkig kunnen jullie je nu richten op de adoptie! Dat is ook een beetje zoals zwanger zijn hé, het afwachten, wat gaat het worden, heerlijk spannend!!

Fijn dat je de baan in het ziekenhuis hebt!!! Echt tof! Ik duim voor je dat je opleiding goed mag gaan Hoeveel jaar moet je nu doen voor je verpleegster bent?

Ja, 't is een leuke job voor mijn man, inderdaad erg druk een veel verantwoordelijkheid, maar hij kan het aan! Anders zou het niet blijven duren denk ik...
Ik geniet er ook erg van om elke dag mijn mijn kids te kunnen zijn en er te zijn voor hen. Als ze allemaal naar school gaan en goed voor zichzelf kunnen zorgen, ga ik weer werken, part-time dan wel. Ik wil er zeker zijn op woensdagnamiddag en ook vrijdag...maar dat zien we dan wel weer als het zover is, dat is nog jaaaaaaaaaaaren!

Weet je, als ze zo klein zijn, vind ik het best als ze iemand van de ouders het vaakst om hen heen hebben, je maakt ook alles zelf van de eerste keer mee, heerlijk echt waar! Als je het zou kunnen, zeker doen! Daarvoor moet het niet elke dag zijn, maar zoals je zegt een dag ofzo gaan werken en de rest bij je kindje zijn!

Hoe gaat het anders met je? En met je man?

Ik laat donderdag nog wat weten over de echo!

Liefs, Carootje.

Link naar deze reactie

[Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau]

< vorige pagina