< 9Maand-Sponsor >

Nestlé Baby

< Publiciteit >

Baby Junior

BabyGoodies.eu

Popje.com

BasilKato.be

Jolena

Pepatino.be

Rainbowbabies

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » Archief » Peuters » Sexueel misbruik!!! :'-(

[Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau][Zoeken]

[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
9Maand-Forum » Archief » Peuters
Sexueel misbruik!!! :'-(
08/03/2007 @ 19:57
Esther en K3

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
Laat ik voorop stellen dat dit niet over mij of mijn kids gaat!!!!!!

Een vriendin heeft in een soortgelijke situatie gezeten als ik; jong moeder geworden, van haar ex af (die hun dochter overigens wel ziet, het is een superlieve papa!) en later zwanger geraakt van een ander. Alleen, die ander heeft de benen genomen. Ze heeft nu een zoontje erbij, die inmiddels bijna negen maanden is. Afijn, dat is voldoende achtergrondinformatie.

Maar nu is mijn vriendin er vandaag achtergekomen dat haar ex, de verwekker van haar zoontje dus, aan haar dochter heeft gezeten!!! Haar dochter is nu bijna vier en toen het gebeurde was ze 2.. Dat verzint dat kind dus niet..... Ik ben echt in alle staten, want het is toch abnormaal dat bij een kind van nog geen vier jaar woorden uit haar mond komen als "...... is niet lief, want hij heeft aan mijn billen gezeten en dat wilde ik niet".. De kinderpsycholoog is er zelfs achtergekomen dat er wel meer aan de hand was dan alleen 'maar' dat.........

Ik ben hier echt doodziek van!!!! Ik ben in alle staten want die kleine meid, die nu voor het leven getekend is, gaat me aan het hart.. Wat gaat er in zo iemand om?! Je spoort toch niet als je aan een peuter van twee gaat zitten?! Als je je eigen sexuele frustratie op een klein kind botviert?! Een onschuldig kind, dat niet eens weet wat sex is, wordt voor het leven getekend en besmeurd door iemand die ter plekke gecastreerd zou moeten worden......

Waarom ik dit vertel?! Geen idee.. Moet het gewoon even kwijt denk ik..... En die kl**tz*k, die krijgt z'n vet nog. En dat is een belofte..........

Liefs Esther

Link naar deze reactie
08/03/2007 @ 21:10
Nicole

GATVERDAMME!!!!!

Ik word al misselijk als ik het lees!
Ik hoop idd ook, dat hij z'n vet krijgt!

Nicole

Link naar deze reactie
08/03/2007 @ 21:45

bah kotsmisselijk word hier van ask het lees
een goeie straf verdient die vieze vuile kl$te vent

Link naar deze reactie
08/03/2007 @ 22:00

die man mogen ze meteen opsluiten!!
Maar wat het meisje betreft, kan ik (helaas) als ervaringsdeskundige zeggen dat je leven gelukkig niet voorbij is! Zeker niet nu er godzijdank zo vroeg al achter gekomen is! Ik wens het gezinnetje heeeeeeel veel sterkte bij de verwerking hiervan!

Link naar deze reactie
09/03/2007 @ 10:10
Susie

Ik kan me echt kwaad maken als ik dit soort dingen lees zeg, wat denken mensen wel niet zeg!!!!

Even een vraagje tussendoor hoor wat mij namelijk meteen te binnen schoot (niet om het verhaal te betwijfelen hoor!!!). Ze is nu 4 en herinnert zich dit alles nog van toen ze 2 was? Ik weet serieus niet hoe het zit met het geheugen van jonge kinderen. Ik dacht dat kinderen van 4 zich niet alles meer konden herinneren van 2 jaar geleden. Ik zal het vast helemaal mis hebben hoor. Maar ik ben dus nieuwsgierig hoe dit zo ineens tot uiting is gekomen? Bij de psycholoog of eerst gewoon in een gesprek?

O ja, en mocht je per ongeluk zijn naam, adres, geboorteplaats, sofinummer laten ontvallen gaan wij van 9maand.com hem wel achterna!

Link naar deze reactie
09/03/2007 @ 14:29

hallo

inderdaad dit is heel erg je kan er geen woorden voor vinden.
het eerste wat mijn man zei als ons meisje geboren was is "de eerste die haar aanraakt zal er niet goed van zijn" als ik dit lees moet ik direct aan zijn uitspraak denken

wendy

Link naar deze reactie
09/03/2007 @ 15:50
Moni

Online Status Bekijk profiel
Hallo,
Idd dit is echt wansmakkelijk.
Zo'n mensen zouden ze terecht heel hun leven mogen opsluiten.
Ik heb echter ook die vraag die iemand hierboven stelde. Ik wist dus echt niet dat een peuter zich dingen kon herinneren die twee jaar daarvoor gebeurd zijn. Mss was het wel zo traumatis voor het peutertje dat ze het niet vergeten is.
Groetjes

Link naar deze reactie
09/03/2007 @ 15:53
Anneke

dit is echt walgelijk!

Helaas zijn dit dingen die een kind van 4 zich dus wel nog kan herinneren , zelf als een babymisbruik draagt een kind voor de rest van het leven mee, ergens in het onderbewustzijn blijft dit hangen.

Hoop dat de gepaste hulp kan gevonden worden voor dit arme schaap.

Link naar deze reactie
09/03/2007 @ 16:01
Wenneke

Online Status
Afschieten ... sorry heb er even geen andere woorden voor

Link naar deze reactie
09/03/2007 @ 16:43
Esther en K3

Heel even een korte noot van mij:

Mijn eigen dochter was 5,5 mnd toen zij een trauma opliep. Haar verwekker heeft het één en ander geflikt wat zowel mijn dochter als mijzelf tot twee keer toe bijna het leven heeft gekost. En dat was van zijn kant geen 'ongelukje'.. Mijn dochter krijgt nog steeds paniekaanvallen als zij 'The Lion Sleeps Tonight' hoort (dat nummer was toen op de radio) en die speelgoedsleutels van Fisher Price met dat deuntje erin heb ik weggegeven omdat ze daar eveneens paniekaanvallen van kreeg. Mijn dochter kan niet benoemen wat er toen gebeurd is, want ze was pas 5 maanden. Maar geloof me, een echt trauma blijft die kids wel bij.. Zo ook de dochter van mijn vriendin, maar die kleine meid moet ook nog eens met de vloek leven dat ze nog weet wat er gebeurd is.....

En verder sluit ik me wederom bij jullie aan......

AFSCHIETEN!!!!!!!!!!

Liefs Esther

Link naar deze reactie
14/03/2007 @ 13:25
mie

wat een smeerlap!!!! ze zou zijn penis moeten afsnijden!
hatelijk gewoon!!!

mie

Link naar deze reactie
14/03/2007 @ 13:47
Lunneke

Ik zou in staat zijn (mijn man trouwens ook) om iemand met mijn blote handen te vermoorden moest hij of zij mijn dochter zoiets aandoen... afschuwelijk...
Hopelijk kunnen ze gepaste begeleiding krijgen voor het schaapje zodat ze er niet te veel trauma aan overhoudt en een normaal leven kan leiden...
Dikke knuffel
Lunneke

Link naar deze reactie
16/03/2007 @ 20:14
ano

Hallo,

ja ik heb hier ook geen woorden voor.
Mijn mama heeft dit vroeger ook meegemaakt door haar inwonende nonkel ( ze was 17) en mijn tante heeft dit van kleins af aan meegemaakt en dit door mijn bompa!!

De doodstraf is hier niet legaal maar voor mij part, mag dit wel. Als je zulke mensen voor een paar jaar opsluit, zijn ze niet "genezen" als ze terug vrijkomen dus die doen dit opnieuw. Daarom voor deze mensen de doodstraf!!!

Link naar deze reactie
06/08/2007 @ 14:06
logan

Online Status Bekijk profiel
hoi wilde toch even raegeren hoor
ben ik ook en wil aan de ouders veel strekte wensen
niet in mijn familie maar iemand buiten af maar zie hem nog dagelijks want hij woont rechts voor mijn ouders groetjes wendy

Link naar deze reactie
06/08/2007 @ 19:35
Kimmy

Als ik zoiets lees, word ik gewoon ziek.
Ik kan er gewoon niet bij dat iemand een kind kan misbruiken, dat iemand een kind wíl misbruiken...
Ik hoop voor dat kindje dat ze met de gepaste begeleiding alles kan verwerken.

Link naar deze reactie

[Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau]