[Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau][Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
[Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
| 08/03/2007 @ 22:24 di | We zouden nog graag een tweede kindje willen via KID met een bekende donor, maar ik heb hier wat vragen over ? Ik ben al 40 en mijn gyn sprak over hormonen ? Welke zijn dat en zijn er bijwerkingen ? Ik heb nochtans altijd een regelmatige cyclus gehad. Verder vroeg ik me af of je inseminatie altijd zelf thuis moet doen, of je ook met het potje van de donor naar de gyn kan gaan en dat hij het insemineert op het moment van de eisprong ? Ik heb namelijk schrik dat het niet zal lukken als we het zelf doen. En er blijkt ook zo iets te zijn als IUI , wat is dan het verschil met gewone inseminatie ? Heel wat vragen waar ik mee zit . Misschien kan iemand me wat wijzer maken. Alvast bedankt voor jullie reacties. |
| 15/03/2007 @ 15:09 lel ![]() | Ivm inseminatie bij de gyne. Ik weet dat er in Antwerpen bijvoorbeeld een gyne is die dat dus effectief doet. Jij moet zelf voor het zaad zorgen en die brengt dat in. Ivm hormonen. Geen idee. Maar ik denk dat het hier gaat om de gewone chlomid, ... da's dan heel normaal en weinig tot geen bijwerkingen. Ivm KI, IUI, ... kijk eens op deze site: http://www.fertiliteit.info |
| 16/03/2007 @ 21:44 di | Bedankt voor je reactie. Ik ben inderdaad bij een Antwerpse gynecoloog. misschien spreken we over dezelfde. Doet hij het ook met vers sperma ? Of moet dit altijd eerst ingevroren en gecontroleerd worden ? Groetjes, Do |
| 17/03/2007 @ 12:55 lel ![]() | Daar heb ik geen idee van. Kan je natuurlijk altijd vragen. |
[Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau]

KI en hormonen