< 9Maand-Sponsor >

Nestlé Baby

< Publiciteit >

Baby Junior

BabyGoodies.eu

Popje.com

BasilKato.be

Jolena

Pepatino.be

Rainbowbabies

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » Archief » Soms gaat het mis... » Bloedverlies bij sex na curretage

[Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau][Zoeken]

[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
9Maand-Forum » Archief » Soms gaat het mis...
Bloedverlies bij sex na curretage
09/03/2007 @ 08:57

Hoi,

Ik heb vorige week dinsdag (27-02) een curretage gehad, nadat ik bijna 4 weken met een dood vruchtje heb gelopen. Dat is allemaal wel goed gegaan. Nu had ik informatie mee gekregen waarop stond dat je geen sex mocht hebben als je nog bloed verlies had. Ik verloor geen bloed meer dus we hebben sex gehad. Dat was een drama, ik verloor aardig wat bloed. Ik heb wel het ziekenhuis gebeld en zij zeggen dat het een reactie van de baarmoeder is en geen kwaad kan en dat ik gewoon alles weer mag. Heeft iemand dit ook gehad? Ik maak me zorgen!

Schul

Link naar deze reactie
09/03/2007 @ 09:42
Nicole

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
Maak je geen zorgen!
Als je gemeenschap hebt, trekt je baarmoeder samen, en als er nog een restje bloed inzit, komt dat er natuurlijk mee uit.
Ook is je baarmoedermond gevoelig van de curretage, en gaat ook nog iets gemakkelijker bloeden.
Kan geen kwaad, is alleen erg vervelend.

Kan me overigens wel voorstellen dat je schrikt, als je dat hebt!

groetjes Nicole

Link naar deze reactie
09/03/2007 @ 13:09
mieke

Online Status Bekijk profiel
Hallo

Bij mij is de curretage nu een week geleden en heb geen bloedverlies meer (al na 6dagen niet meer). Alles normaal (denk ik toch??) maar "klussen" wil ik nog niet. Heb er schrik voor. Vooral voor dat bloedverlies.

Mieke

Link naar deze reactie
12/03/2007 @ 11:32

Dank je wel voor jullie berichtjes! Uiteindelijk vandaag toch nog naar t ziekenhuis gemoeten, de arts wilde me toch zien. Voorlopig geen reden tot zorgen...

Link naar deze reactie

[Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau]