Vorige reacties:
< vorige pagina [Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau][Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
[Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau]
< vorige pagina
< vorige pagina [Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau][Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
| 27/04/2007 @ 13:40 loutje | hey katrien al ff niet meer geproken, alles is toch wel goed ?! hier gaat t goed, rustig aan .. met dit warme weer kunje ook niet anders dan rustig aan doen pufffff t is in een x zo heet!!! nou ik hoop dat ik je gauw weer spreek!! groetjes lou |
| 06/05/2007 @ 14:29 loutje | hey katrien ik begin me nu toch best zorgen te maken omdat je al een tijdje niet op t forum bent geweest !! alles is toch wel goed ???? of is de computer kapot ..heb ik ook wel een gehad ahahaha of wil je niet meer met mij kletsen?ik hoop dat je toch gauw ff iets laat horen.... groetjes lou |
| 07/05/2007 @ 09:29 loutje | heyyy gelukkig dat alles goed is! spannend dat je dochter mee mag ,dan ziet ze voor de eerste x haar zusje/broertje...leuk hoor ik ga dadelijk naar de gyna, ik vind t elke x weer weer spannend, ik denk dat ik mijn zoontje nog niet meeneem hij is nog te klein om t te snappen wat hij ziet, op zich wel jammer, hij weet wel dat er een baby in mijn buik zit ,al denk ik niet dat hij er een voorstelling van kn maken wat dat dan inhoud maar wel grappig als ik vraag wat zit er in mamas buik? : een bébiee zegt hij dan zo lief hahhaha nou tot gauw groetjes lou |
| 10/05/2007 @ 23:18 loutje | hey katrien dat duurt idd nog lang, de 7de juni, ik durf t nog steeds niet aan, aan t eind van de week ben ik toch weer op, en ben ik blij dat ik weer kan ,ik ben dan altijd super zenuwachtig voor de echo,,gelukkig dat t goed gaat, hij/zij is een stuk actiever dan giavanna* en ik voel hem/haar regelmatig op de echo was hij/zij aan t duimen zo lief!! ik ben nu ik steeds dichter bij de 30 wkn kom, toch onrustiger, ik had verwacht dat ik juist nu ff rustiger zou zijn maar niet dus...dus ik blijf elke week gaan, jammer dat je dochtertje t nog niet zo begrijpt misschien als je buik groter is en ze haar broertje/ zusje kan voelen,t is ook nog wel erg onwerkelijk, ik vind t zelfs een wonder dat er een kind in mijn buik groeit elke x weer, dus hoe moet een 3 jarige dat kunnen plaatsen hahahahaha, groetjes lou |
[Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau]
< vorige pagina

2 de kindje uitgerekend op 15/10/2007