< 9Maand-Sponsor >

Nestlé Baby

< Publiciteit >

Baby Junior

BabyGoodies.eu

Popje.com

BasilKato.be

Jolena

Pepatino.be

Rainbowbabies

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » Archief » Net zwanger! » 2 de kindje uitgerekend op 15/10/2007

Vorige reacties:
< vorige pagina
[Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau][Zoeken]

[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
9Maand-Forum » Archief » Net zwanger!
2 de kindje uitgerekend op 15/10/2007
14/04/2007 @ 21:44
katrien

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
Dag Lou,

met mijn buikje voel ik nog niet echt een verschil, ik zie m'n buikje wel komen, maar voor de buitenwereld is er nog niets te zien.
Maar ik wil toch wel een buikje, lekker tonen aan iedereen dat we zwanger zijn. t' is toch fantastisch om zwanger te zijn, waarom dan niet willen tonen? of kunnen :(

Ons dochter heeft het liedje op school geleerd. Van onze dochter wisten we wat het ging worden, nu willen we het ook weten, maar om lastige vragen te vermijden, zullen we iedereen zeggen dat we het niet willen weten.

groetjes Katrien

[Laatst gewijzigd door katrien - 19/04/2007 @ 21:48] - Link naar deze reactie
27/04/2007 @ 13:40
loutje

Online Status
hey katrien

al ff niet meer geproken, alles is toch wel goed ?!
hier gaat t goed, rustig aan ..
met dit warme weer kunje ook niet anders dan rustig aan doen pufffff t is in een x zo heet!!!
nou ik hoop dat ik je gauw weer spreek!!

groetjes lou

Link naar deze reactie
06/05/2007 @ 14:29
loutje

Online Status
hey katrien

ik begin me nu toch best zorgen te maken omdat je al een tijdje niet op t forum bent geweest !!
alles is toch wel goed ????
of is de computer kapot ..heb ik ook wel een gehad ahahaha
of wil je niet meer met mij kletsen?ik hoop dat je toch gauw ff iets laat horen....

groetjes lou

Link naar deze reactie
06/05/2007 @ 22:30
katrien

Dag Lou,

Nee, met ons is alles nog in orde, bedankt voor de bezorgdheid. Maar er is eigenlijk niet zoveel te vertellen.

Mijn buikje is nog niet zoveel dikker geworden, het hartje kan ik nu wel al goed horen in de babysount en het is inderdaad een schitterend geluid. Soms voel ik de kleine al bewegen, heel lichtjes, maar toch ... leuk.
verder is de misselijkheid er nog steeds, maar toch al heel wat minder.
woensdag kan ik ook naar de gyn, onze dochter mag nu voor de 1ste keer mee. oh ik verlang er zo naar.
Ik laat je zeker weten hoe het gegaan is.

groetjes Katrien

Link naar deze reactie
07/05/2007 @ 09:29
loutje

Online Status
heyyy

gelukkig dat alles goed is!
spannend dat je dochter mee mag ,dan ziet ze voor de eerste x haar zusje/broertje...leuk hoor
ik ga dadelijk naar de gyna, ik vind t elke x weer weer spannend,
ik denk dat ik mijn zoontje nog niet meeneem hij is nog te klein om t te snappen wat hij ziet, op zich wel jammer,
hij weet wel dat er een baby in mijn buik zit ,al denk ik niet dat hij er een voorstelling van kn maken wat dat dan inhoud maar wel grappig als ik vraag wat zit er in mamas buik? : een bébiee zegt hij dan zo lief hahhaha
nou tot gauw

groetjes lou

Link naar deze reactie
10/05/2007 @ 21:46
katrien

DAg Lou,

We zijn terug van de gyn, alles zag er goed uit. Mijn dochtertje snapte er eigenlijk ook nog niet echt hoor. ze dacht dat de baby eventjes uit m'n buik ging komen. Wel grappig, maar ze had weinig interesse.
volgende maand gaan we terug. de 7 de, nog lang he, maar ja, we hebben er zelf voor gekozen.

Hoe gaat het met jou? hoe was het bij de gyn?
groetjes Karien

Link naar deze reactie
10/05/2007 @ 23:18
loutje

Online Status
hey katrien

dat duurt idd nog lang, de 7de juni, ik durf t nog steeds niet aan, aan t eind van de week ben ik toch weer op, en ben ik blij dat ik weer kan ,ik ben dan altijd super zenuwachtig voor de echo,,gelukkig dat t goed gaat,
hij/zij is een stuk actiever dan giavanna* en ik voel hem/haar regelmatig
op de echo was hij/zij aan t duimen zo lief!!
ik ben nu ik steeds dichter bij de 30 wkn kom, toch onrustiger, ik had verwacht dat ik juist nu ff rustiger zou zijn maar niet dus...dus ik blijf elke week gaan,
jammer dat je dochtertje t nog niet zo begrijpt misschien als je buik groter is en ze haar broertje/ zusje kan voelen,t is ook nog wel erg onwerkelijk, ik vind t zelfs een wonder dat er een kind in mijn buik groeit elke x weer,
dus hoe moet een 3 jarige dat kunnen plaatsen hahahahaha,

groetjes lou

[Laatst gewijzigd door loutje - 10/05/2007 @ 23:20] - Link naar deze reactie
07/06/2007 @ 18:33
katrien

hey Lou

Sorry dat het zolang duurde, maar veel kun je niet echt meer schrijven he, het buikje groeit....

Eindelijk is het zover, deze morgen zijn we naar de gyn geweest, maar het was echt wel zalig.
Het is een actief kindje en weegt nu ondertussen 480 gr. Ik zat gemiddeld rond de 23 weken, het loopt dus al iets vooruit.
Verder zijn hier alle ongemakken uit de deur. niet alles, maar toch veel. Ik heb nu wel vaker last van een zwarre opgezwollen buik, mijn borsten doen pijn en m'n tanden bloeden al. Dat zijn allemaal ongemakken die ik pas de laatste maand heb gekregen bij onze dochter. Maar swat, alles komt wat sneller zeker.

Ik kan me voorstellen dat je nu bij de 30 wkn minder gerust bent. Dat is toch het moment waarop het vorige keer is misgelopen? Ik had die perjode aan m'n 7 weken. nu begin ik er toch stilletes in te geloven. Ik voel al stampjes en als ik veel geduld heb kan ik soms een stampje zien.

Hoe gaat het met jou? ondertussen al verschillende echo's verder? Heb jij nog ongemakjes?

Groetjes Katrien

Link naar deze reactie
05/07/2007 @ 16:12
katrien

Dag Lou,

Alles in orde? ik hoor je niet meer?

We zijn vorige week terug naar de gyn geweest, alles zag er goed uit. Het was niet zo leuk en uitgebreid als de vorige keer, maar ze had het ook heel druk (net voor haar vakantie) M'n volgende afspraken liggen nu vast tot 11 okt. de eerst volgende is op 2 aug... nog even wachten dus, daarna begint het terug in te korten.
Ons kleintje woog nu 852 gr en volgens de echo zat ik toen w2eken verder dan voorzien. ben benieuwd wanneer het zal komen.
Voel jij al wat beweging? Zal wel zeker, leuk he, die stampjes.

Groetjes Katrien

Link naar deze reactie

[Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau]

< vorige pagina