< 9Maand-Sponsor >

Nestlé Baby

< Publiciteit >

Baby Junior

BabyGoodies.eu

Popje.com

BasilKato.be

Jolena

Pepatino.be

Rainbowbabies

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » Archief » Soms gaat het mis... » Wachten, wachten, weet iemand raad?

[Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau][Zoeken]

[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
9Maand-Forum » Archief » Soms gaat het mis...
Wachten, wachten, weet iemand raad?
09/03/2007 @ 11:57
fee

Hallo meisjes,

Ik ben Fee en heb woensdag het slechte nieuws gekregen dat we voor de tweede maal afstevenen op een miskraam. Ik zou nu 6,5 w ver zijn, maar mijn HCG is gezakt en er is al geen meer te zien. Dus nu is het afwachten tot komen. Heeft iemand hier jammer genoeg nog ervaring in en weet er iemand hoelang dit wachten nog kan duren.
Verder heb ik ook nog een vraagje over de miskramen, zijn er nog mensen die al twee miskramen hebben gehad en daarna toch een gezonde baby kregen, kwestie van terug een beetje hoop en moed te krijgen?
Alvast bedankt hoor,
liefs Fee

Link naar deze reactie
09/03/2007 @ 13:58
Lisette

Hoi Fee,

Wat een vervelend nieuws zeg. Het moet een enorme klap voor je zijn 2x deze ellende. Ik zit zelf nu in de zenuwen. Heb deze week bloedingen gehad (zie mijn verhaal is het misgegaan?). Ik voel met je mee. Wat betreft een na 2 miskramen ik heb er zelf geen ervaringen mee. Dit is mijn 1e zwangerschap. Maar ik heb veel van dit soort verhalen gelezen de laatste paar dagen. En ik heb verhalen gelezen dat ze na 2x nog een gezonde op de wereld hebben gezet. Hou gewoon de moed erin meid. Niet opgeven. Dat is het enige wat je kan doen. De aanhouder wint. Succes ermee. Ik hoop dat je niet te lang hoeft te wachten.

Liefs
Lisette

Link naar deze reactie
09/03/2007 @ 13:59

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
Hey Fee
Ikzelf heb op 6maand tijd 2 miskramen gehad en ben nu voor de 3de keer zwanger en tot nu toe(hout vasthouden) gaat alles goed!Ik denk wel dat er genoeg vrouwen zijn die na 2,3 of zelf meeerdere miskramen een gezonde baby ter wereld brengen, gelukkig maar, dus ik denk dat je nog niet moet panikeren al is dit makkelijker gezegd dan gedaan natuurlijk!
Ik hoop dat jullie ook deze miskraam snel een plaatsje kunnen geven n dat jullie snel weer opnieuw mogen en kunnen proberen voor een nieuw wondertje
Vele groetjes
Anke

Link naar deze reactie
11/03/2007 @ 18:10
fee

Hallo Lisette en Anke,

Bedankt voor jullie reacties, het doet deugd om te lezen dat het ook nog goed kan gaan.
Lisette ik duim voor jou dat alles goed komt.
Anke ook voor jouw duimen we, 13 weken is toch al heel wat he.
Intussen is bij mij ons spontaan gekomen zodat ik geen curretage nodig heb, godzijdank hiervoor.
Hoop dat alles snel terug hersteld zal zijn dan kunnen we er opnieuw voor gaan.
Veel liefs
Fee

Link naar deze reactie
11/03/2007 @ 18:10
fee

Hallo Lisette en Anke,

Bedankt voor jullie reacties, het doet deugd om te lezen dat het ook nog goed kan gaan.
Lisette ik duim voor jou dat alles goed komt.
Anke ook voor jouw duimen we, 13 weken is toch al heel wat he.
Intussen is bij mij ons spontaan gekomen zodat ik geen curretage nodig heb, godzijdank hiervoor.
Hoop dat alles snel terug hersteld zal zijn dan kunnen we er opnieuw voor gaan.
Veel liefs
Fee

Link naar deze reactie
12/03/2007 @ 16:22

Hey Fee,

Veel sterkte ermee. Wel fijn, dat het spontaan is gekomen!

Ik heb vorige week een spontane miskraam gehad en veel gehoord en gelezen over curretage en tweede curretages enzo.
Denk, dat het "prettiger" is wanneer het dan natuurlijk gebeurd. Hoe erg ook!

Succes ermee! en hopeijk voor jou ook weer snel een nieuwe kans!

Groetjes Helga

Link naar deze reactie
12/03/2007 @ 18:14
Lisette

Hoi Fee,

Fijn dat het spontaan gekomen is. Zo'n behandeling is geen pretje. Nu met goede moed weer aan de slag voor het volgende kindje. Helaas mocht het voor deze niet zo zijn.

Succes!

Lisette

Link naar deze reactie

[Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau]