[Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau][Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
[Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
| 09/03/2007 @ 14:07 Lisette | Hoi Nicole, Inderdaad absolute onzin. Het is verschrikkelijk je kindje te moeten verliezen. Of je nou 6 weken zwanger bent of 39 weken. Op het moment dat je zwanger blijkt te zijn ben je toch een moeder. Je moet goed voor jezelf zorgen en daardoor ook voor je kind. Je bent alleen maar bezig met dat wondertje in je buik. En het dan te moeten inleveren om wat voor reden dan ook is verschrikkelijk. En erover kunnen praten met lotgenoten kan een enorme steun zijn. En Maaike jij hebt net zo goed recht op je wondertje. Ookal lukt het misschien niet op de normale manier. Tuurlijk adoptie is ook een optie. En je kan zo'n kind geven wat zijn ouders hem/haar niet konden geven. Maar ja dat is iets waar je aan wil gaan denken als er echt niets gaat lukken. Mensen moeten elkaar gewoon in hun waarde laten. Als ze dit soort verhalen niet willen horen lees die forums dan lekker niet!!!!! Niet iedereen heeft zo'n geluk als hun. Het had net zo goed hun kind kunnen zijn, want 10% van de zwangerschappen gaan mis. Liefs Lisette |
| 09/03/2007 @ 22:15 Annelies | Zei die admin écht "dat ze geen aandacht meer willen besteden aan het onderwerp verlies van een kind" ?????? Hoe kan die admin dit als vrouw en moeder nu in godsnaam zeggen??? Alsof elke zwangerschap in een roze wolk eindigt! Als je het al niet meer over het verlies van een kind mag hebben, dan mag je al zéker niet meer praten over zwangerschapskwaaltjes en alles wat er in je hoofd kan rondspoken onder invloed van zwangerschapshormonen! Ik vraag me trouwens af waarom ze dan eigenlijk ooit is begonnen met een forum voor zwangeren, als ze niet de open geest kan opbrengen om iedereen zijn/haar verhaal te laten doen. Zoals hierboven al gezegd is, "ontstaat" moedergevoel niet bij de geboorte van je kind. Of je nu nog met je versgeplaste zwangerschapstest in je handen staat, in de medische mallemolen zit, wacht op een adoptiekindje of de laatste dagen naar de geboorte aftelt, moeder bén je. Dames, Laat jullie niet tegenhouden door dit soort kortzichtige mensen om jullie verhaal te blijven neerschrijven. Ik wens niemand het verlies van een kind toe, maar als het dan tóch gebeurt, zal het alleszins een vorm van troost bieden om op een warme respectvolle manier over je verdriet te kunnen praten met ouders die dit helaas ook hebben meegemaakt! Groetjes, Annelies |
| 20/03/2007 @ 20:38 laure | hoi, Ik ben echt verontwaardigt zo'n toestanden allemaal! Peggy heel mooi verwoordt het verdriet om een kindje blijf altijd! Je kan het wel een plaatje geven maar helemaal vergeten doe je nooit! Ik ween nog steeds als ik fotokes van justine* en jasper* zie! Uiteindelijk zijn het en blijven het je kindjes geboren of niet geboren maar sommige mensen kunnen dit niet vatten!EN durven dan van die uitspraken doen die je diep kwetsen en je weer helemaal de grond in duwen ipv je erboven op te helpen! Nicole ik zou zeggen blijf lekker hier zitten je zit hier goed ![]() Veel succes met je mooie dochters Groetjes |
[Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau]

Discriminatie!!!