[Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau][Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
[Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
| 10/03/2007 @ 01:07 | zit met me handen in het haar weet het ff niet meer ben ik zwanger was ik zwanger heb ik een miskraam nu wie herken hier iets van hallo ik zit met n vraag Ik ben al een paar maand bezig om zwanger te worden al dik drie maand gestopt met de pil en deze week dacht ik eindelijk dat het zo ver was.Mijn menstruatie bleef een volle week weg wel hele week heel erg moe waar ik zit ken ik wel slapen,meer eten(terwijl ik juis heel veel dingen niet meer eet of weinig eet door een maagverkleining en nooit geen honger gevoel had en deze week had ik toch echt honger dat vond ik al raar,erge dorst,flink duizelig,gevoelige borsten en hele week krampen net of dat je ongesteld bent alleen kwam er niets uit (ook had ik zaterdagnacht ontzettende hevige pijn in onderbuik baarmoeder dat ik er niet kon van slapen zulke rare krampen heb ik nog nooit gehad eigenlijk) was ik op dat moment dan toch wel zwanger dat het vruchtje snachts afgestoten is?) gisteravond kreeg ik opeens hevige pijn en daarna begon het met lichtroze bloed en nu hevig en heel helder bloed(zon helder bloed heb ik nog nooit gehad) toch heel andere bloed wat er normaal uitkom bij een ongesteldheid ook de krampen zijn minder en als ik ongesteld ben heb ik overal wel last van het voel nu anders dit keer verder wil ik je vertellen dat ik vorig jaar een maagverkleining gehad heb en 62 kilo ben afgevallen me lichaam is wel erg van slag af geweest krijg ook vitamine b12 injectie was ook voor duizeligheid en dat ging de laatste twee maanden supergoed maar laatste week is het net of dat ik tegen de vlakte aanvlieg zo maar van me eigen ken flauwvallen. vind allemaal raar ben ik nu dan toch wel zwanger herken je bepaalde dingen? toch hoop ik eigenlijk dat ik zwanger ben maar ben der bang voor dat het niet zo is hele week had ik wel zon zwangerachtig gevoel heb vier maart getest thuis maar daar kwam niets positiefs uit laat je me iets weten want weet me eigenlijk geen raad alvast bedankt |
| 10/03/2007 @ 09:36 | hallo johanna bedankt voor je mail en dat je met me meedenkt volgens mij door het vele afvallen en te weinig voedingstoffen binnenkrijgen dan een normaal mens zeg maar is het denk is afgestoten plus beetje stress situaties gehad denk dat het allemaal meegespeeld heb zaterdagnacht was ik zo geschrokken van die hevige pijn en toen was ik al bang van mischien word het afgestoten want heb wel hele tijd een zwanger gevoel gehad nu heb ik dat niet meer ook door maagverkleining eet ik veel minder dan normaal mens en lust ik heel veel dingen niet meer nou in die tijd dat ik zon zwanger gevoel had ging eten veel beter had weer eet lust kreeg zelf honger een hongergevoel en dat is nu ook allemaal weer weg ook de vermoeidheid en duizelig heid is plotseling verdwenen zijn het dan tekens geweest dat het al fout zou gaan vraag ik me nu af het bloed is nog steeds fel rood en voel me eigenlijk niet echt ongesteld merk er weinig van alleen heb ik nu liever een broek aan die iets wijder zit das het enige vind allemaal wel heel raar en na dokter gaan ga ik niet zo graag heb niet echt altijd het idee dat die me serieus neem voordat je je probleem of verhaal gedaan heb heeft ie de deur al openstaan daarom ga ik liever niet na dokter maar thanks voor het mede leven aan me vriend heb ik beetje weinig aan die kwam gister laat van storingdienst af oververmoeid dus half geluisterd wel wat zinnetjes gezeg dat alles goed zou komen en dat ie ook wel beetje aan had zitten denken dat fout was gegaan maar daarna sliep ie al dus kon het allemaal in me eentje gaan verwerken en voelde me echt rot gisteren |
| 11/03/2007 @ 14:13 Lisette | Hoi Mariska, Wat een vervelend verhaal zeg. Sterkte. Wat naar dat je niet echt steun van je mannetje hebt. In zo'n tijd heb je dat juis nodig. Mannen snappen het vaak ook niet zo ze voelen zelf niets en nemen het misschien daarom niet zo serieus. Ik kan je natuurlijk ook geen uitsluitsel geven. Het klinkt inderdaad erg zwanger en ook na een MK. Ik zit zelf ook in de twijfel. Heb vorige week een bloeding gehad. Ik heb dus ook geen idee of het mis is gegaan. Ik heb echter nog wel zwangerschapsklachten. Nou meid sterkte. Hou de moed erin. 3 maanden is nog niet zo lang gelukkig. Ik was 8 maanden bezig. Dus dan word je tenminste wel lekker snel zwanger en hopen we op een volgende poging. Liefs Lisette |
| 12/03/2007 @ 07:37 | hallo lisette Ik vind het ook erg vervelend vijf jaar terug heb zijn ex een abortus gehad dus hij heb zon fase al gehad en ga er iets makkelijker mee om dit is voor mij nieuw en had wel meer steun verwacht hij werkt voor zijn eigen en draai best lange dagen en zwaar werk maarja klein beetje voor je vrouwtje te zijn is toch kleine moeite mannen pfffff hoe is het met jou verders? tja het enige positieve wat er uit is gekomen weet nu dat ik wel vruchtbaar ben:) liefs mariska hallo jo ik heb me al van alles aan zitten praten ben eigenlijk net pas van een zwaar minderwaardigheidscomplex af dus erg gevoelig voor helaas maar wel lief dat je dat zeg tja gisteren hebben we dan wel gepraat maar toen kwamen er ook andere dingen eruit hij voel zijn eigen niet gelukkig op dit moment omdat we steeds aan het kibbelen zijn en dat ik soms zomaar spontaan ken huilen vooral laatste paar dagen maarja dat zouden dus de hormonen gedaan kunnen hebben en ook dat mijn vertrouwen in hem beetje beschaad is omdat hij een andere meid had leren kennen op internet waar ik bij toeval achterkwam daardoor is onze relatie bijna stuk gegaan en vanaf die tijd ga het niet al te goed, ik let meer op hem en voel me soms best onzeker als ie es iets later thuis is van zijn werk maarja zo iets moet slijten vertrouwen terug winnen en dan krijg je dit er ook nog es bij:s maar heb al tegen hem gezeg dat we veel meer moeten praten ook al is hij geen praterd want anders word mijn onzekerheid nooit gerustgesteld.. dus jij heb ook al zon fijne arts dat is toch gewoon onmenselijk snap dat niet:s groetjes mariska |
| 13/03/2007 @ 17:43 Lisette | Hoi Mariska, Had hij zelf met zijn ex besloten een abortus te nemen of was het een spontane? Hij zou toch beter moeten weten lijkt me hoor. Dit is een grote klap voor een vrouw dus daar mag hij best even wat energie in steken om je te helpen en te steunen. Je moet geen minderwaardigheidscomplex hebben hoor. Wees jezelf en wees blij met jezelf. Ik snap dat je hem niet zo goed durft te vertrouwen. Ik snap niet dat mensen iemand zo kunnen bedriegen dat is niet in mijn aard blijkbaar. Misschien moet je er goed over nadenken of hij echt de ware voor je is. Een relatie waarin je steeds op je hoede moet zijn is niet de ideale situatie. Maar dat is natuurlijk iets wat je jezelf af moet vragen. Heel veel sterkte in ieder geval meid. Bij ons kan je in ieder geval wel lekker je verhaal kwijt en wij steunen je met je verlies. We snappen heel goed wat je voelt. Ik zal morgen eindelijk weten hoe het er bij mij voor staat. Ben heel benieuwd. Vandaag ging mijn vriendin (we zijn tegelijk zwanger geworden) voor d'r 1e echo en die had er 2 zitten. Dat was ook een mega surprise. Hoop bij mij ook op goed nieuws. Liefs Lisette |
| 14/03/2007 @ 15:31 | hallo lisette Nou met zijn ex was het haar keus,zij wou geen kind hij wel.Voor dit hele gebeuren had ik minderwaardigheidscomplex overgewicht en dat soort dingen,ben echt wel blij dat ik vorig jaar maagverkleining gehad heb is wel stukken minder geworden maar dat heb allemaal zijn tijd nodig.Ik snap dat ook niet hoor dat mannen zo kunnen zijn maar er zijn er helaas veel te veel op deze aardbol.Heb het me al heel vaak afgevragen maar vind best wel moeilijk,ik woon bijna 8 maand samen en hier voel ik me thuis,en bij me eigen thuis waar ik altijd gewoont heb voel ik me echt niet meer thuis of op me gemak heel raar,dus dat maak het nog moeilijker,en ik hou gewoon te veel van hem, ik weet dat het een hele lieverd ken zijn,die kanten ken ik ook,heb nog nooit meegemaakt dat iemand me niet loslaat in zijn slaap of me toch opzoekt als ik iets te ver van hem aflig. Meeste kerels zeiden niet eens terusten en keerde meteen de rug om. En ik weet dat ie het op zijn manier verwerkt ik word emotioneel hij ga juist extra hard werken maarja dan verdring je het mij dacht ik zo. Maarja genoeg over mij hoest met jou verder?Weet je al wat meer? Dat is wel een complete verassing voor je vriendin dan me tante had dat toen ook, ook helemaal niet verwacht. thanks voor je steun erg lief van je liefs mariska |
| 14/03/2007 @ 17:48 Lisette | Hoi Mariska, Tja je moet natuurlijk doen wat je hart je ingeeft. Ik ken je vriend natuurlijk helemaal niet. Ik weet wel dat je elkaar nodig hebt in zo'n situatie. Hij kan jou er niet alleen mee opzadelen. Je moet ook je verhaal kwijt. Gelukkig zijn wij er om je gedachte aan te horen en je te helpen. Anyway ik heb vandaag mijn echo gehad mijn baarmoeder was helemaal leeg. Toen toch een bloedtest gedaan en mijn hcg was 0. Dat mens vraagt gewoon nog of ik echt wel een vette posi test heb gehad. Er stond geen super streep van 5 mm ofzo het was een dun streepje. Maar volgens mijn HA betekend dat ook zwanger. En ik heb er 4 gedaan. En de laatste was een digi test en die zei zwanger. Ik ga maar weer klussen vanaf nu. Ik wil gewoon meteen weer verder gaan. Ik kan wel wachten, maar ja je moet toch eens weer beginnen. Ik ga liever dan meteen verder. Helaas was deze niet sterk genoeg voor de wereld. Volgende keer beter hoop ik. Ga mijn beste dna doorsturen .Liefs Lisette |
[Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau]

weet het ff niet meer:s

Dat voelde zo rot. Achteraf heb ik dr spijt van dat ik niet gezegt heb dat ik het weer meewilde maar ja..dat is achteraf.
niet sterk genoeg voor de wereld. Volgende keer beter hoop ik. Ga mijn beste dna doorsturen
.