< 9Maand-Sponsor >

Nestlé Baby

< Publiciteit >

Baby Junior

BabyGoodies.eu

Popje.com

BasilKato.be

Jolena

Pepatino.be

Rainbowbabies

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » Archief » Soms gaat het mis... » Triple Test

[Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau][Zoeken]

[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
10/03/2007 @ 13:20
Fleur

Online Status Stuur bericht
Hallo,

Ik heb gisteren de uitslag van de triple test ontvangen, dewelke ik heb laten uitvoeren op 16 weken.

Ik zit onder het gemiddelde met de AFP waarde .. wat de kansen zou verhogen op het syndroom van down..
Heeft er hier iemand ervaring mee .. want heb al verschillende sites op het internet gelezen dat het een negatief beeld kan geven en de baby helemaal geen afwijkingen kan hebben.
Dus de test is zeker niet 100% betrouwbaar..

Heb ondertss de gyn. ( waar ik ondertss toch al vertrouwen in heb) al 2 x gebeld en hij heeft het te druk ...
Dit is toch geen antwoord he ...

Groetjes
Fleur

Link naar deze reactie
10/03/2007 @ 14:08
ingetjee

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
hoi Fleur,
na de negatieve tripletest hebben wij besloten om een vruchtwaterpunctie te laten doen
er bleek bij de onderzoeken dat ons kindje niet levensvatbaar was en de twintig weken zwangerschap niet zou halen.

ik denk dat je best kiest voor een vruchtwaterpunctie, dan heb je wel absolute zekerheid, een tripletest is maar een kansberekening

groetjes
Inge

Link naar deze reactie
10/03/2007 @ 14:10

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
hoi fleur,

met het syndroom van down heb ik geen ervaring maar ik kreeg twee keer de uitslag toen ik die test had gedaan dat ik een verhoogde kans had op een kindje met een open ruggetje,moest toen ik de 20ste week van de zwangerschap voor een uitgebreide echo en er kwam twee keer uit dat er niets aan de hand was!
Ik weet niet of het ook standaard bij jullie is om een uitgebreide echo te krijgen anders zou je daar eens met de gyn over kunnen hebben...

groetjes hendrika

Link naar deze reactie

[Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau]