< 9Maand-Sponsor >

Nestlé Baby

< Publiciteit >

Baby Junior

BabyGoodies.eu

Popje.com

BasilKato.be

Jolena

Pepatino.be

Rainbowbabies

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » Archief » Baby's voeding » reflux, ten einde raad

Vorige reacties:
< vorige pagina
[Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau][Zoeken]

[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
9Maand-Forum » Archief » Baby's voeding
reflux, ten einde raad
10/04/2007 @ 16:08
Bianca

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
Hallo Kristel

Ik heb geen ervaring met prepulsid. Als bij Laura haar ph metrie test terug heel slecht is gaan ze de onderzoeken doen om prepulsid te geven. Hier helpt de omeprazole niet, ze slaapt bijna niet zowel 's nachts als overdag, zeurt de ganse tijd. Is tevreden als ze recht in haar stoel zit. Maar zo kan dit echt niet verder, we hebben nog 2 kinderen van 6 en 8, mijn man doet buitenland transport en ik begin er echt onderdoor te gaan.

Groetjes Bianca

[Laatst gewijzigd door Bianca - 10/04/2007 @ 16:09] - Link naar deze reactie
11/04/2007 @ 14:21
kristel

Hey Bianca,