Home »
Forumoverzicht »
Archief »
Soms gaat het mis... » hoe gaat curretage in z'n werk?
[Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau][Zoeken][
Sortering: Het recentste bericht staat als laatste -
sortering omdraaien]
11/03/2007 @ 19:58
Fietje
 | Hoi dames,
Morgen moet ik terug naar de gynaeco en gaan we over gaan tot curretage. Emotioneel kan ik het niet meer dragen dat ik me nog zo zwanger voel en niets wijst erop dat ik een spontaan miskraam zal krijgen. Niet van verlies, niets van symptomen dat een miskraam eraan komt.
Nu heb ik een praktisch vraagje bij curretage: hoe gaat de verdoving in zijn werk? Mijn gynaeco zei dat het onder volledige narcose was?
Is dit gewoon via een infuus dat ze je in slaap doen of hoe werkt dat?
Verdrietige groeten
Sophie
|
11/03/2007 @ 20:44
sunshine

| Hallo Sophie,
Ik kreeg eerst een voorbehandeling omdat mijn baarmoedermond nog helemaal dicht zat, daarna een volledige narcose (via infuus). Ik heb geen pijn gehad. Ik moest wel heel erg huilen toen ik wakker werd uit de narcose. Ze hebben me toen heel lief getroost en me wat langer in de uitslaapkamer laten liggen. Ik mocht 's avonds weer naar huis.
Achteraf heb ik tijdens het wachten op de miskraam meer pijn gehad dan na de curretage.
Heel veel sterkte morgen!
|
11/03/2007 @ 21:00
akiki
 | hoi,
hebben ze je verteld dat je nuchter moet zijn als je het ziekenhuis binnen gaat? Dus niet drinken en niet eten vanaf twaalf uur vannacht. Ik kreeg de verdoving via een spuit. Je merkt eigenlijk niets van de curretage. Ik was wel enorm verzwakt en versuft, door de emoties, de buikkrampen (ik had spontaan al heel heel veel bloed verloren), een te lage bloeddruk en de honger. Ik was enorm emotioneel, maar iedereen was enorm vriendelijk.
Heel veel sterkte, meid. Een miskraam hebben is een van de naarste ervaringen die een vrouw kan meemaken, denk ik. Hou je gevoelens zeker niet voor jezelf, maar praat erover en huil zoveel je wilt.
Groetjes
|
[Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau]