[Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau][Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
[Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
| 12/03/2007 @ 12:24 ingetjee ![]() | hoi Nicole, wat is dit mooi! zo herkenbaar! Inge |
| 12/03/2007 @ 22:19 Hilde ![]() | Heel mooi! |
| 20/03/2007 @ 20:23 laure | hoi, Een heel mooi gedicht en idd zo herkenbaar! Ik was 20 toen ik beviel van justineke* die gestorven is in mijn buik! en het eerste wa ze zeiden het is erg maar niks staat je in de weg om nog meer kindjes te krijgen. je bent nog jong en je studeert nog dus miss is het wel beter zo! Daarvan viel mijn mond echt open ik kon niet vatten hoe mensen zoiets konden zeggen! En toen waren er ook nog die zeiden het slijt wel! Maar dat is ook geen waar! het is nu 7jaar geleden en doet nog steeds heel veel pijn als ik er aandenk! Dan heb ik ook nog 3 miskramen had waarvan een laten op 20 weken en iedereen zei er zou toch iets mis geweest zijn met je zoontje! Maar op dat moment heb je iets van iets mis of niks mis hij was echt wel heel erg welkom! Nog steeds kan ik er niet bij hoe mensen zo'n dingen kunnen zeggen! Want jong of niet jong een kindjes verliezen doet enorm veel pijn toch! Ik mag nu blij zijn want sinds kort ben ik dan toch mama geworden van een heel mooi meisje! Jullie verhalen zijn echt heel herkenbaar! Hebben jullie ook zo'n gevoel? Groetjes |
[Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau]

gedicht