hoihoi,
sorry dat ik even niet ben langsgeweest maar het was hier een stressy weekendje!

kben blij dat het gepasseerd is! de papa moest 5 dagen gaan helpen op een autocross en had natuurlijk graag dat we geregeld langskwamen met die hitte niet te doen!!
hehe jaja mijn laatste week dat ik thuis ben ik zal er maar van profiteren!

onze doop wordt hier apart gedaan ik mocht zelfs kiezen welke dag en welk uur allemaal geen probleem voor onze pastoor! wat gaan jullie doen voor de familie ? wij dachten aan een stukje taart en daarna een sandwich ??
wat denken jullie misschien tips ?? hihihi kweet het eigenlijk allemaal niet zo! ik heb wel net haar kleertjes gaan halen ons emily gaat er superschattig uitzien!!
sandy, ik stimuleer onze meid ook met haar op mijn borst te leggen of op de schouder voor het boertje en dan lukt het allemaal prima dan houdt ze haar hoofdje ook mooi recht maar vanaf ik haar op haar buik in het park of op bed leg is het huilen met de pet op

vindt ik wel jammer!
saar, wel supergoed he dat je verbetering ziet bij wout

echt super! ik denk (hout vasthouden) dat het voor emily niet nodig zal zijn om naar de osteopaat te gaan ze wisselt sinds een paar dagen willekeurig zelf de kant waar ze op slaapt en beweegt haar hoofdje ook constant van links naar rechts dat is toch een goed teken denk ik
sandy, ik denk dat je gelijk had wat dat groeisprongetje betreft! ohja nog eens bedankt voor de tip van de sudocreme ! helpt supergoed!
voor de rest is alles hier ok, vrijdag komen ze van k&g om alles uit te leggen van de groente en fruitpap kben benieuwd! en maandag terug naar de kinderarts voor de prikjes! ik ben eens benieuwd hoe ik nu verder moet met de voeding van onze meid want ik heb haar gewogen en ze zit toch al over de 6 kilo
sandy hoe valt het mee op je werk ?? en met de kleine isa ook alles goed bij de grootouders ?
hehe dat was het weer tot later!!! vele knuffels aan jullie kleine spruiten!
vele groetjes pascale en emily