< 9Maand-Sponsor >

Nestlé Baby

< Publiciteit >

Baby Junior

BabyGoodies.eu

Popje.com

BasilKato.be

Jolena

Pepatino.be

Rainbowbabies

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » Archief » Baby's voeding » Stel ik me nou aan??

Vorige reacties:
< vorige pagina
[Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau][Zoeken]

[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
9Maand-Forum » Archief » Baby's voeding
Stel ik me nou aan??
12/04/2007 @ 14:20
Sandy

Online Status Bekijk profiel
he Pascale,
Misschien is er een groeisprongetje op komst?? Soms huilen ze ook gewoon om alle indrukken van de dag te verwerken en omdat Emily natuurlijk ook ouder wordt, krijgt ze ook steeds meer indrukken om te verwerken...Gewoon op deze momenten lekker dicht bij je houden, zodat ze zich veilig voelt. Isa had het toevallig gister ook en dan weet ik ook niet wat ik moet doen hoor in eerste instantie. van een afstand is het altijd makkelijker om er over na te denken
Dus je gaat weer een drukke tijd tegemoet Pascale? Ik ben zelf niet gelovig en laat Isa dan ook niet dopen, maar heb werkelijk geen idee wat er allemaal bij komt kijken. In ieder geval veel succes ermee!!!

Ik stimuleer Isa door haar ook veel op mijn buik te leggen. Dus als ik een beetje onderuitgezakt zit op de bank(dus niet helemaal plat) dan leg ik Isa met haar buikje op mijn borst zeg maar. Dus ik kan haar dan aankijken en zij mij.. Hierdoor wordt haar nekje en ruggetje erg sterk en kan ze nu dus ook plat op haar buikje liggen. Ik moet er wel bij zeggen dat Isa vanaf het begin erg sterk is geweest.

Ja op het kinderdagverblijf wisten ze schijnbaar niet beter, maar ik moet zeggen dat er nog nooit een kindje ziek van is geworden hoor...

Fijne dag nog!!

groetjes Sandy en Isa

Link naar deze reactie
17/04/2007 @ 10:11
saar

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
hallo dames

wat is het stil hier mis jullie wel

en hoe valt het terug gaan werken mee voor jullie ??

jaja pacsale zal een heel geregel zijn he de doop wij moeten ook eens bij de pastoor langs gaan !! word het bij jullie apart gedaan of ook met een paar kids tesamen ??

sandy ook ik stimuleer wout zo om zijn hoofdje op te liften hij doet het ook al heel goed en lang soms !!

met zijn nekje is het ook al stukken beter ben 2 keer geweest en het resultaat is echt goed merkbaar zal hij zich ook wat beter voelen he

zo dat was het weer een beetje tot straks ofzo he

groetjes saar

Link naar deze reactie
17/04/2007 @ 16:49
pascale

hoihoi,

sorry dat ik even niet ben langsgeweest maar het was hier een stressy weekendje! kben blij dat het gepasseerd is! de papa moest 5 dagen gaan helpen op een autocross en had natuurlijk graag dat we geregeld langskwamen met die hitte niet te doen!!
hehe jaja mijn laatste week dat ik thuis ben ik zal er maar van profiteren!
onze doop wordt hier apart gedaan ik mocht zelfs kiezen welke dag en welk uur allemaal geen probleem voor onze pastoor! wat gaan jullie doen voor de familie ? wij dachten aan een stukje taart en daarna een sandwich ??
wat denken jullie misschien tips ?? hihihi kweet het eigenlijk allemaal niet zo! ik heb wel net haar kleertjes gaan halen ons emily gaat er superschattig uitzien!!

sandy, ik stimuleer onze meid ook met haar op mijn borst te leggen of op de schouder voor het boertje en dan lukt het allemaal prima dan houdt ze haar hoofdje ook mooi recht maar vanaf ik haar op haar buik in het park of op bed leg is het huilen met de pet op vindt ik wel jammer!

saar, wel supergoed he dat je verbetering ziet bij wout echt super! ik denk (hout vasthouden) dat het voor emily niet nodig zal zijn om naar de osteopaat te gaan ze wisselt sinds een paar dagen willekeurig zelf de kant waar ze op slaapt en beweegt haar hoofdje ook constant van links naar rechts dat is toch een goed teken denk ik

sandy, ik denk dat je gelijk had wat dat groeisprongetje betreft! ohja nog eens bedankt voor de tip van de sudocreme ! helpt supergoed!

voor de rest is alles hier ok, vrijdag komen ze van k&g om alles uit te leggen van de groente en fruitpap kben benieuwd! en maandag terug naar de kinderarts voor de prikjes! ik ben eens benieuwd hoe ik nu verder moet met de voeding van onze meid want ik heb haar gewogen en ze zit toch al over de 6 kilo

sandy hoe valt het mee op je werk ?? en met de kleine isa ook alles goed bij de grootouders ?

hehe dat was het weer tot later!!! vele knuffels aan jullie kleine spruiten!

vele groetjes pascale en emily

Link naar deze reactie
18/04/2007 @ 11:32
Sandy

Hoi,
Nou het is me best meegevallen moet ik zeggen. Maandagmorgen had ik het wel moeilijk (heb niet gehuild, hoera), maar ik vond het op mijn werk wel leuk. Je hebt dan gelijk afleiding en denkt niet continu aan je kleintje. Gelukkig heeft Isa het bij de oppas goed gedaan, dus dat scheelt natuurlijk ook....

Pascale misschien vindt Emily het niet leuk, omdat ze nog wat last heeft van haar nekje (kost natuurlijk heel veel kracht). O en tips voor het eten, misschien kun je een soort van High Tea organiseren, dus allerlei kleine hapjes zowel zoet als hartig, bv muffins, sandwiches zalm en roomkaas, bonbons, komkommer enz, en natuurlijk thee, thee, thee in verschillende smaken (vandaar de naam he!!) Is natuurlijk erg feestelijk...
Ben ook benieuwd hoeveel je kleine meid weegt. Wil je al snel gaan starten met bijvoeden.

Saar fijn dat het goed gaat met Wout!!! Hoe bevalt het boek van Sonja Bakker....?? Ik ben inmiddels 3,3, kilo kwijt in 3,5 week tijd, dus het werkt wel!!!

groetjes Sandy

Link naar deze reactie
26/04/2007 @ 20:22
pascale

hoihoi meiden,

amai ik heb even moeten zoeken om de topic terug te vinden het is alweer een tijdje geleden dat ik op internet geweest ben. ik ben ondertussen ook terug aan het werk en het valt tot hiertoe (hout vasthouden) goed mee, mama heeft wel twee dagen gehuild als gek in de auto als ik ze moest achterlaten bij de onthaalmama. maar ons meisje is precies wel op haar gemak bij "tante anne" ze slaapt een hele dag door!
ook het eten is terug verbetert het heeft hier een paar dagen spannend geweest ze wou gewoon niet meer eten wat volgens de KA dus normaal is, aangezien ze 7 kilo weegt maar dat gaat nu wel terug verbeteren, de ka zei dat ons meisje zich totaal overeten heeft! wat naar het schijnt ook niet zo raar is. er zijn wel meer babytjes die dit hebben.
en met de spuitjes is alles goed verlopen! ons meisje heeft zelfs niet gehuild ik was toch zo fier!!
voor de rest is alles ok hier ! het doopfeestje begint ook langzaamaan vorm te krijgen! het zal een stukje taart worden en daarna een koud buffet, ideaal he met dit weer! ik ben juist nog op zoek naar een wit gehaakt hoedje!

hoe gaat het met isa en met wout ?? ik ben benieuwd hoor hoe het met jullie kleine spruiten gaat!

vele groetjes pascale en emily

Link naar deze reactie
27/04/2007 @ 12:37
saar

hallo dames

hihi de topic terug van onder het stof gehaald hihi

hier ook alles ok wout weegt nu 5.850 gr en is 60 cm niet overdreven veel he is maar een tenger ventje maar toch doet hij het fantastis een echt schatje hier ook gisteren geweest voor prikje en ook hij heeft niet geweend !!de rotarix heeft hij wel een beetje uitgespuwd maar hebben het met zijn tutje terug kunnen opvangen !!

fijn he dat de doop vorm begint te krijgen moet ook eens dringend bij de pastoor langs maar zijn hier aan het bouwen dus druk druk !! maar komt allemaal wel op zijn pootjes terecht zo dat was het weer een beetje

hopelijk gaat ook alles goed met jullie knappe meiden groetjes en tot van de week

dada saar en wout

Link naar deze reactie
28/04/2007 @ 09:07
Sandy

goedemorgen dames,
Hier is ook alles goed. Ik ben alweer twee weekjes aan het werk en het gaat best goed. Isa heeft het volgens mij best naar haar zin bij de opa's en oma's, alleen heeft ze al goed besef dat ze papa en mama heel de dag niet heeft gezien en dus wil ze in de avond niet slapen (terwijl ze dan erg moe is), want ze wil ons blijven zien. Wel zielig hoor...
Ik heb gister ivm de warmte voor het eerst een beetje diksap gegeven. Isa moet namelijk niets van water hebben, maar toen ze gister de sap kreeg wilde ze niet meer stoppen met drinken. We doen het rustig aan ermee, want ze hoeft natuurlijk nog niet zo veel...

Nou Pascale, Emily is zeker goed gegroeid he!!! Ik wist niet dat baby's zich konden overeten. Gelukkig dat je meisje dan genoeg reserves had, zodat ze niets tekort kwam.. Wanneer wordt Emily gedoopt, hopelijk blijft het mooi weer!!!

Saar, Wout groeit lekker toch. En dat tengere valt toch wel mee? Isa is ongeveer hetzelfde, maar ze is best een bolleke hoor. Maar ja is wel iets kleiner in lengte, dus misschien dat het dan wat boller oogt...?

Maar jullie kleintjes zijn wel flink zeg met de prikjes. Isa heeft duidelijk laten horen dat ze het er niet mee eens was, maar nou is Isa sowieso wel een pittige tante. Der papa en ik hebben het vermoeden dat we nog heel wat met haar te stellen krijgen op de korte termijn.. haha..

nou groetjes en geniet van het mooie weer allemaal..

Sandy en Isa

Link naar deze reactie

[Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau]

< vorige pagina