[Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau][Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
[Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
| 13/03/2007 @ 17:49 Lisette | Hoi, Ik vraag me af hoe lang je na een MK zwangerschapskwaaltjes blijft houden. Ik heb misschien een MK gehad en ik heb nog steeds overal last van misselijk, pijnlijke borsten, eetlust naar de knoppen. Dus ik dacht nou als je dat dan al die tijd nog voor niets hebt is dat niet zo fijn. Als je kindje er zit dan heb je graag die ongemakjes. Alles voor de kleine, maar als het weg is dan is het een ander verhaal. Liefs, Lisette |
| 13/03/2007 @ 21:29 Lisette | Hoi Kim en Jen, Bedankt voor de input. Ik hoor morgen of ik inderdaad een MK heb gehad dus dan zal het allemaal duidelijk worden. Ik hoop zo dat mijn er nog zit, maar ja ik moet wel realistisch zijn de kans is groot dat het mis is gegaan. De spanning is bijna over gelukkig.Liefs Lisette |
| 14/03/2007 @ 15:52 Lisette | Hoi Lunneke, Bedankt voor je reactie. Helaas was het geen goed nieuws vandaag. Mijn baarmoeder was helemaal leeg. Ik moest nog een bloedtest doen. Daar krijg ik zo de uitslag van. Maar daar zal niet veel uitkomen denk ik. Helaas was mijn niet sterk genoeg om te overleven. Ik mis het zwanger zijn nu al. Ik hoop dat ik snel weer zwanger mag worden.Groetjes Lisette |
| 15/03/2007 @ 10:47 Lisette | Hoi, Bedankt voor jullie verhalen. Het geeft me wel de kracht om door te gaan. Ik wil mijn eigen wondertje kunnen maken en ook gezond op de wereld kunnen zetten dit keer. Jen jij bent al een aardig eindje op weg. Succes straks met de bevalling. Ik hoop dat alles goed verloopt. En An wat lastig dat je overtijd bent, maar toch negatief test. Heb je nu geen zwangerschapskwaaltjes meer? Ik hoop dat je toch stiekem zwanger bent hoor. Ben benieuwd wat de gyn voor een nieuws heeft. Liefs Lisette |
[Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau]

Hoe lang kwaaltjes?

,ik had veel last van goed te ruiken en ik voelde dat mijn lichaam nog steeds zwanger was,na de eerste tekenen van de
er nog zit, maar ja ik moet wel realistisch zijn de kans is groot dat het mis is gegaan. De spanning is bijna over gelukkig.