[Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau][Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
[Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
| 16/03/2007 @ 10:34 Lisette | Hoi Kelly, Wat een vreselijk verhaal zeg. Ik snap dat je bang bent weer zwanger te worden. Het is wel heel wat hoor. Je bent na een MK toch al huivering. Heb zelf vorige week een MK gehad. En je denkt toch als ik straks weer zwanger ben kan ik dan nog wel blij zijn of ga ik 3 maanden in spanning zitten afwachten op een nieuwe MK? Ik ben het eens met Mieke. Laat alles even bezinken. Niet te veel overhaasten. Misschien ben je nu nog niet klaar om opnieuw te beginnen, maar over een tijdje weer wel. Als je het echt dolgraag wil zou ik niet opgeven hoor. Soms heb je gewoon verdomde pech achter elkaar. Je mag dat niet in de weg laten staan als je iets zo graag wil. Nou sterkte meid! Liefs Lisette |
| 20/03/2007 @ 20:08 laure | hoi, ik ben ook al een hele tijd aan het proberen om zwanger teraken en effectief ook te bevallen! Ik heb al 4 miskramen(waarvan een laten jasper*)had en een dochtertje die na 32 weken doodgeboren is. Mijn verhaal zit eigenlijk zo in elkaar. Toen ik pas getrouwd was wilden we doodgraag aan kindjes beginnen. En ja hoor na drie maanden was het eindelijk zover. alles ging goed met onze kleine meid justineke*en alles stond klaar om te bevallen! tot ik plots geen beweging meer voelde!we mochten direct naar de gyne gaan en die had slecht nieuw ons dochtertje was gestorven!door het te vroeg loskomen van de placenta. ik ben dan bevallen van een volmaakte dochter. Zo'n mooi mensje met alles erop en eraan. Dan hebben we haar begraven en gekozen om een tijdje terug de pil te pakken. 2 jaar later voelden we dat we er klaar voor waren. En het was nu ook snel weer prijs maar heb dan na 6wkn een mk een jaartje later terug een mk op 8wkn en een beetje later terug een mk maar dit keer een laten van een perfect zoontje zo mooi roze weer een klein mensje van 20wkn . ik kreeg plots een heftige bloeding en ons zoontje heeft dat niet overleefd. We hebben onze zoon Jasper*genoemd. Soms vraag ik me af waarom een mens zoveel kindjes moet afgeven! En dit allemaal op een tijdspanne van 8 jaar. Maar nu is het ons eindelijk gegund om eens gelukkig te zijn. Dus kelly ik zou zeggen Geef de hoop niet op het kan allemaal nog goedkomen. Ik hoop dat je iets hebt aan mijn verhaaltje! Groetjes |
[Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau]

stoppen of de moed niet opgeven