[Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau][Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
[Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
| 16/03/2007 @ 10:27 Lisette | Hoi Sarah, Ik heb 5/3 een MK gehad. Ik zit dus in hetzelfde schuitje. Het is denk ik het meest pijnlijke wat je ooit mee kan maken. Je weet dat het nooit een kans heeft gehad en dat het beter is zo maar toch. Het was je kindje. En voor mij de eerste zwangerschap. Dus het is zo naar als het dan zo afloopt. Je bent zo trots dat je echt een kindje in je buik hebt zitten. En nu lees je die is bevallen en die is zwanger geworden en denk je krijg lekker wat. En je gunt het ze ook wel weer. Ik snap je dus zo goed. Ik was tegelijk met een goede vriendin bezig zwanger te worden. Prompt worden we een week na elkaar zwanger. En nu heb ik dus een MK en zij heeft 2 kindjes in d'r buik. Nou dat is best pijnlijk hoezeer ik het haar ook gun. Zij 2 ik 0 waarom moest dat zo zijn??? Waarom mijn kindje. Gelukkig steunt iedereen in mijn omgeving me heel goed. Ik snap dat het heel lullig is als iemand dan gewoon niks zegt. Alhoewel het ook irritant is als iedereen steeds vraagt hoe voel je je nu. Ja natuurlijk. En je zal wel zo aanhankelijk worden omdat je man toch de enige persoon is die ook dat kindje verloren heeft. Het was iets van jullie samen dus dat wil je ook samen verwerken. Het is echt een nare ervaring. Ik hoop dat we allebei snel het geluk weer mogen hebben zwanger te worden. En dan wel 2 ![]() op de wereld mogen zetten. Sterkte meid! Geef niet op! Probeer het een plekje te geven en al je liefde in een nieuw kindje te stoppen.Liefs Lisette |
| 19/03/2007 @ 09:27 maatje | Hi Sarah, Ik begrijp je gevoel compleet, hier hetzelfde verhaal en niemand die het nog wil horen. Ik heb 6 januari een mk gehad en het is nog dagelijks in mijn gedachten. We waren al zo lang bezig en dan gaat het ook nog mis en krijg je reacties als, kop op gewoon blijven oefenen, en je bent niet de enige..... Ik kan ook géén zwangerschapsverhalen meer horen in mijn omgeving en moet mijn best doen niet bot te reageren als dit toch gebeurt. Schrijf alles maar van je af hoor en sterkte, Liefs Maatje. |
| 20/03/2007 @ 21:17 | Beste Sarah, Ook ik heb helaas een miskraam gehad (half februari) na 12 weken. Dit was mijn 3e zwangerschap, en eerste miskraam. Gelukkig heb ik veel steun van mijn man en 2 kinderen. Het is ongelofelijk wat er bij een miskraam komt kijken. Ik had nooit verwacht dat het zooo een impact op me zou hebben. Ik bedoel, als je wel eens om je heen hoorde dat iemand een miskraam heeft gehad, vind je dat oprecht HEEL naar voor diegene. Maar als je het zelf ervaren hebt....... Ik merkte dat je door verschillende stadia heen gaat. In eerste instantie ben je natuurlijk verdrietig, dan hoop je (ik in mijn geval tenminste...) dat het niet goed gezien is en uiteindelijk ook boos. Waarom ik? Ik ben er eigenlijk altijd van overtuigd dat dingen niet zomaar gebeuren, maar het is moeilijk om hiervan het nut in te zien... Bij mijn kinderen op school zijn er inderdaad een heleboel moeders zwanger en sommige liepen gelijk met mij. Daar heb ik heel veel moeite mee.... Ik probeer het gevoel dan van me af te schudden maar mijn hart huilt... Verder ben ik aardig nuchter en besef me heel goed dat het niet 'zomaar' mis gaat. Mijn gynaecoloog zei dat als alles goed is met het kindje het niet 'zomaar' misgaat. Hij zei dat als het zo gemakkelijk was om een miskraam te krijgen dat er geen abortusklinieken zouden zijn.... Dus daar troost ik mezelf maar mee... Ik wens je (jullie) heeel veel sterkte met je verlies en neem de tijd ervoor.... Ook voor jullie komt er ECHT wel een betere tijd. Liefs Claudia |
| 21/03/2007 @ 09:30 | Hallo lotgenoten, Ok ik heb op 11 feb. een miskraam gehad, tijdens mijn zwangerschap voelde ik al aan dat er iets niet goed was. Ik kreeg regelmatig buikpijn en bloedverlies, de dokter zei telkens dat het normaal was. Terwijl ik toch bleef volhouden dat er iets mis was,en ja hoor tijdens de echo bleek dat het hartje niet klopte. Ik heb een paar dagen gewacht en toen contact opgenomen dat ik een currtage wilde, de opname was gepland 1 dag voor de opname ben ik thuis hevig gaan bloeden zijn we naar het ziekenhuis gegaan, moest daar blijven omdat het elk moment spontaan vanzelf kon gebeuren, na een paar uur kwam er een balletje los met heel veel bloedstolsels. Ik moest 1 nachtje blijven omdat ik veel bloedverlies had. Ik ben 14 na mijn MK achteraan ongesteld geworden de gyn. wist niet of het mij ongi was. Maar ook deze keer wist ik dat ik ongi was heel veel pijn in mijn buik en weer veel bloedverlies. Nu ben ik 5,5 weken verder nog steeds heb ik bloedverlies een beetje bruin. Ik hoop dat het ontrekkings bloed is ben nu wel erg aan het zat worden van die maandverbanden, straks krijg ik luieruitslag ![]() . Ik heb natuurlijk mij heel erg slecht gevoeld na mij MK heel veel gehuild en mijn omgeving kon het niet begrijpen. Vond dat ik mij naanstelde. Maar dames ik wens iedereen heel veel sterkte met jullie MK, en straks als we weer mogen klussen heel veel gezonde en positieve resultaten. Groetjes |
| 21/03/2007 @ 09:30 | Hallo lotgenoten, Ok ik heb op 11 feb. een miskraam gehad, tijdens mijn zwangerschap voelde ik al aan dat er iets niet goed was. Ik kreeg regelmatig buikpijn en bloedverlies, de dokter zei telkens dat het normaal was. Terwijl ik toch bleef volhouden dat er iets mis was,en ja hoor tijdens de echo bleek dat het hartje niet klopte. Ik heb een paar dagen gewacht en toen contact opgenomen dat ik een currtage wilde, de opname was gepland 1 dag voor de opname ben ik thuis hevig gaan bloeden zijn we naar het ziekenhuis gegaan, moest daar blijven omdat het elk moment spontaan vanzelf kon gebeuren, na een paar uur kwam er een balletje los met heel veel bloedstolsels. Ik moest 1 nachtje blijven omdat ik veel bloedverlies had. Ik ben 14 na mijn MK achteraan ongesteld geworden de gyn. wist niet of het mij ongi was. Maar ook deze keer wist ik dat ik ongi was heel veel pijn in mijn buik en weer veel bloedverlies. Nu ben ik 5,5 weken verder nog steeds heb ik bloedverlies een beetje bruin. Ik hoop dat het ontrekkings bloed is ben nu wel erg aan het zat worden van die maandverbanden, straks krijg ik luieruitslag ![]() . Ik heb natuurlijk mij heel erg slecht gevoeld na mij MK heel veel gehuild en mijn omgeving kon het niet begrijpen. Vond dat ik mij naanstelde. Maar dames ik wens iedereen heel veel sterkte met jullie MK, en straks als we weer mogen klussen heel veel gezonde en positieve resultaten. Groetjes |
[Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau]

Hebben jullie dit ook na MK

natuurlijk. En je zal wel zo aanhankelijk worden omdat je man toch de enige persoon is die ook dat kindje verloren heeft. Het was iets van jullie samen dus dat wil je ook samen verwerken. Het is echt een nare ervaring. Ik hoop dat we allebei snel het geluk weer mogen hebben zwanger te worden. En dan wel 2 

Ik durf nie teveel te hopen, want raapte al mn moed bijeen om er al terug aan te beginnen en vrees zo een beetje dat ik nog niet klaar ben om terug een teleurstelling te verwerken!! Maar als we realistisch blijven zou het wel goed kunnen dt het nog niet terug gelukt is!! Maar ik verlang er zo naar hé!! En alles wat ik maar hoor zijn zwangerschappen voor 2007!!!
...