[Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau][Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
[Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
| 16/03/2007 @ 10:06 dropje | mijn zoon is 4 jaar , en heeft nog steeds een tut. als hij naar school gaat geen probleem, eens hij thuis komt kunnen we hem niet meer afnemen... hadden al geprobeerd hem aan de sint te geven, maar dan nam hij de tut van kleine broer en werd hij hysterisch als we die weer afnamen. Ook snachts word hij wakker als hij zijn tut kwijt is. Iemand tips, vind dat hij groot genoeg is om geen tut meer te hebben groetjes ![]() |
| 19/03/2007 @ 12:00 dropje | bedankt dames, deze tips ga ik zeker eens proberen. Denk dat ik het ga proberen met het truckje van de juf en wie weet... khou jullie zeker op de hoogte groetjes ![]() |
| 20/03/2007 @ 14:04 kaat | hey, Mijn oudste dochter had ook vrij lang (4j) een tutje en ze heeft het afgeleerd door die tut te 'begraven' in de tuin. We zijn samen een bloemetje gaan kopen "haar plantje" en ze heeft dat er op mogen planten. Klinkt misschien luguber maar ze vond het heel boeiend en haar broertje van een jaar jonger wou iets erna ook een "tuttenplant" en heeft spontaan ook zijn tut begraven, terwijl hij die eigenlijk de dag ervoor nog dag en nacht aandeed... Weet niet of het bij jouw kindjes lukt, misschein eens proberen en leuk inkleden? |
| 10/05/2007 @ 14:34 valerie | Helleeuw ladies, mijn oudste was op de kop af 3 toen we hem weggooiden...ze had de tut alleen nog maar 's nachts vanaf dat ze 6 maanden was, aangezien ik een enorme hekel heb aan kinderen die overdag met een tut rondlopen... Nu hebben we de 2e gekregen, die is pas 3,5 maand, maar die fout maak ik niet nog eens...Aimy krijgt alleen overdag af en toe de tut als ze honger heeft en het is nog te vroeg...maar 's nachts en overdag trouwens ook, krijgt ze geen tut...het is gewoon een kwestie van gemakzucht van de ouders, zo van: geef de tut maar, dan zijn ze stil...zuigbehoeft hebben ze na een maand of 3 echt niet meer horr.... Net als op school bij mijn oudste...daar kwam laasts een kindje de poort uit, stopt om zijn tas open te maken en pakt zijn tut...het kind was al 5!!!! Nu vraag ik je... ![]() |
| 17/05/2007 @ 23:41 | Nog steeds tutloos na het aanschaffen van een anders soort speen. Vond het niet lekker en spuugde het accuut uit. Taalde ook niet meer naar een ander. |
| 20/05/2007 @ 14:35 Jason | bij ons zoontje aan amper 17maanden hij verloor steeds zijn tutjes als we ergens gingen wandelen ofzo meestal zagen we het wel als hij zijn tut liet vallen maar die bewuste dag dus niet gezien (was rond een kermis dus veel volk en lawaai) eens thuisgekomen en dan pas gemerkt dat we weeral zijn laatste tutje kwijt waren heeft er dan gewoonweg geen meer gekregen en hebben enkel maar problemen gehad ermee de eerste dagen als hij in de auto moest nu nog steeds tutloos ![]() |
[Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau]

hoe de tut kwijt raken? help

.