< 9Maand-Sponsor >

Nestlé Baby

< Publiciteit >

Baby Junior

BabyGoodies.eu

Popje.com

BasilKato.be

Jolena

Pepatino.be

Rainbowbabies

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » Archief » Baby's uitzet » Basic Pampers?

[Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau][Zoeken]

[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
9Maand-Forum » Archief » Baby's uitzet
Basic Pampers?
16/03/2007 @ 15:11
Fifi

Online Status Stuur bericht
Hey

Ik was gisteren in de Colruyt en zag "Basic Pampers". Dit is een oranje pak van Pampers. Er staat op dat ze erg goed absorberen. Normaal koop ik Active Fit voor 's nachts (baby dry lekt) en overdag draagt hij Moltex (ecologisch). Heeft er iemand ervaring met die Basic Pampers en absorberen ze goed (of beter) 's nachts. Wat ik uit de verpakking kon opmaken is dat ze niet echt veel rekken of zo maar wel een dubbele absorptie hebben. Ze zijn ook goedkoper.
bedankt!

Link naar deze reactie
16/03/2007 @ 19:25
Anneke

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
Zag ze ook staan bij Carrefour, volgens mij is het iets nieuws.
Graag ervaringen erover!

Link naar deze reactie
17/03/2007 @ 20:28

hey hey

heb ze ok zien staan bij colruyt
ma heb ze nog niet gebruikt
dus nog geen ervaring er mee
Ik gebruik huggies

liefs
xxx

Link naar deze reactie
18/03/2007 @ 13:52
loutje

Online Status
heyy

ik gebruik de nieuwe babydry van pampers met de rups sluiting
is dan eigenlijk t zelfde als de active fit maar dan met een babydry inleg dus langer droog en meer bewegings vrijheid!!
fifi.. misschien is dat dan wel wat voor jou omdat je nu active fit gebruikt
basic pampers heb ik nog nooit van gehoord
ik vind pampers zoiezo t fijnst hij is wel aan de dure kant maar ik haal m zoveel mogelijk in de reclame
ik heb wel een etos luiers en huggies geprobeert maar vond dat als hij geplast heeft t net een steen tussen zijn beentjes word en voor kruitvat is hij allergisch

groetjes lou

Link naar deze reactie
19/03/2007 @ 07:37
Fifi

Ik had eerst de babydry voor 's nachts maar toen kreeg ik een Active Fit opgestuurd en die vind ik beter. Hij blijft langer lekvrij, zeker omdat die Active Fit hoger is....

Link naar deze reactie
19/03/2007 @ 09:01
Wanny

Oorspronkelijk gebruikte ik pampers van Kruidvat. Daar was ik zeer tevreden over. Mijn familie komt vaak in nederland en bracht vandaar altijd de pampers mee (merk pampers, active fit) en dat ben ik blijven gebruiken. In Nederland kost dit trouwens véél goedkoper (merkpampers zijn daar goedkoper dan pampers kruidvat hier).

Mijn zoontje had ook last van lekken met de baby dry, en dan ben ik overgeschekeld naar Active fit, dat gaat veel beter.

Via de website van pampers (ik denk http://www.pampers.be) kan je je inschrijven, en dan krijg je regelmatig kortingbonnen. Bij Colruyt doen ze ook vaak een aktie van -7€ per 2 dozen.

Link naar deze reactie
22/04/2007 @ 11:43
s

hier is het andersom, ik heb snachts soms lekkages met active fit of baby dry pampers, maar tot nu toe nog niet met die van pampers basics, dus ik blijf ze gebruiken voor snachts, het is inderdaad iets nieuws, dus het is een kwestie van uitproberen

Link naar deze reactie
23/04/2007 @ 12:48

Online Status Bekijk profiel
Ik heb die al eens gekocht en vind ze niet slecht, het is wel zoals de baby dry vroeger was dus zonder de rups ;)
groetekes

Link naar deze reactie
23/04/2007 @ 20:05
saartje

heb vandaan reclame en kortingbons gekregen van die pampers.
Ga ze ook eens kopen en testen.

Link naar deze reactie
23/04/2007 @ 22:12
Diana

Online Status Bekijk profiel
Ik gebruik ook de pampers van Pampers. Ideale luiers. Ik heb van die nieuwe nog niet gehoord. En ze ook nog niet hier in de winkel gezien. Maar in die oranje verpakkingen zullen ze vast wel opvallen. Zijn ze dan ook even duur als de andere pampers? Ik gebruik die gewone. Met die rupsflex.

Link naar deze reactie

[Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau]