[Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau][Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
[Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
| 16/03/2007 @ 19:25 Anneke ![]() | Zag ze ook staan bij Carrefour, volgens mij is het iets nieuws. Graag ervaringen erover! |
17/03/2007 @ 20:28 ![]() | hey hey heb ze ok zien staan bij colruyt ma heb ze nog niet gebruikt dus nog geen ervaring er mee Ik gebruik huggies liefs xxx |
| 18/03/2007 @ 13:52 loutje | heyy ik gebruik de nieuwe babydry van pampers met de rups sluiting is dan eigenlijk t zelfde als de active fit maar dan met een babydry inleg dus langer droog en meer bewegings vrijheid!! fifi.. misschien is dat dan wel wat voor jou omdat je nu active fit gebruikt basic pampers heb ik nog nooit van gehoord ik vind pampers zoiezo t fijnst hij is wel aan de dure kant maar ik haal m zoveel mogelijk in de reclame ik heb wel een etos luiers en huggies geprobeert maar vond dat als hij geplast heeft t net een steen tussen zijn beentjes word en voor kruitvat is hij allergisch groetjes lou |
| 19/03/2007 @ 07:37 Fifi ![]() | Ik had eerst de babydry voor 's nachts maar toen kreeg ik een Active Fit opgestuurd en die vind ik beter. Hij blijft langer lekvrij, zeker omdat die Active Fit hoger is.... |
| 19/03/2007 @ 09:01 Wanny ![]() | Oorspronkelijk gebruikte ik pampers van Kruidvat. Daar was ik zeer tevreden over. Mijn familie komt vaak in nederland en bracht vandaar altijd de pampers mee (merk pampers, active fit) en dat ben ik blijven gebruiken. In Nederland kost dit trouwens véél goedkoper (merkpampers zijn daar goedkoper dan pampers kruidvat hier). Mijn zoontje had ook last van lekken met de baby dry, en dan ben ik overgeschekeld naar Active fit, dat gaat veel beter. Via de website van pampers (ik denk http://www.pampers.be) kan je je inschrijven, en dan krijg je regelmatig kortingbonnen. Bij Colruyt doen ze ook vaak een aktie van -7€ per 2 dozen. |
| 22/04/2007 @ 11:43 s | hier is het andersom, ik heb snachts soms lekkages met active fit of baby dry pampers, maar tot nu toe nog niet met die van pampers basics, dus ik blijf ze gebruiken voor snachts, het is inderdaad iets nieuws, dus het is een kwestie van uitproberen |
23/04/2007 @ 12:48![]() | Ik heb die al eens gekocht en vind ze niet slecht, het is wel zoals de baby dry vroeger was dus zonder de rups ;) groetekes |
| 23/04/2007 @ 20:05 saartje ![]() | heb vandaan reclame en kortingbons gekregen van die pampers. Ga ze ook eens kopen en testen. |
[Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau]

Basic Pampers?