< 9Maand-Sponsor >

Nestlé Baby

< Publiciteit >

Baby Junior

BabyGoodies.eu

Popje.com

BasilKato.be

Jolena

Pepatino.be

Rainbowbabies

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » Archief » Twee- en meerlingen » laatste loodjes

Vorige reacties:
< vorige pagina
[Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau][Zoeken]

[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
19/07/2007 @ 15:49
miss roxy

Online Status Bekijk profiel
hier ook nog iemand die op is !!!!!

kan niet meer ,doodmoe maar niet kunnen slapen ,ik hou vocht op om een hele nest nijlpaarden in te kunnen baden !!!

vandaag naar de gyne geweest en der komt dus geen shot in de zaak ,ze willen maar niet zakken waardoor mijn kansen op een keizersnee terug verhogen en heb sinds mijn onderzoek vanmorgen pijnlijke harden buiken ,ohhhhhhhhhhhh pffffffffffff !!!!

bloempje ,het enige wat ge kunt oden is denken dat het het beste is voor die twee friemeltjes in je buik

Link naar deze reactie
21/07/2007 @ 14:32
Nessie

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
@ Miss Roxy, de laatste loodjes wegen altijd het zwaarst zeggen ze. Maar hoe langer je 2-ling blijft zitten bij jouw, hoe beter voor hen en hun gewicht, wat al heel mooi is hoor 2.5kg!
Ik kan geloven dat je het echt zwaar hebt nu (heb je foto gezien op tb), en dan met die warmte er nog bij. Maar misschien wil je gyn wel over een week ofzo inleiden als het echt te zwaar wordt? Vanaf 37 à 38 weken mogen ze toch wel komen niet?

Ik duim voor je dat de laatste weken heel snel voorbij zijn en je je 2schatjes in je armen kan houden! En dan maar hopen dat die kilo's er ook snel terug afzijn hé.

Link naar deze reactie
21/07/2007 @ 23:38
Connie

hoi ben connie heb ook een twin en nog drie andere kinderen ik had geluk heb er 4 uurtjes over gedaan om ze te krijgen was zelf niet veel aangekomen 8 kilo en de baby,s waren 3230 en 2860 gr vond het wel klnap gedaan van mijzelf

Link naar deze reactie
24/07/2007 @ 14:48
Nessie

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
Hoi dames, even laten weten dat ik via via heb vernomen dat Miss Roxy bevallen is van haar 2schatten. Alles is goed met hen. Details weet ik niet, maar die zal ze snel wel komen melden als ze tijd heeft en bekomen is!

@ Miss Roxy; een dikke proficiat voor jou en je ventje, geniet van die 2 wondertjes!

Groetjes!

Link naar deze reactie
24/07/2007 @ 15:52
AM

Dikke Proficiat Miss Roxy! Ben benieuwd naar jullie verhaal!

Geniet ervan!

Liefs,
Wij 3-tjes

Link naar deze reactie
30/07/2007 @ 20:38
miss roxy

Online Status Bekijk profiel
hey hey !!!!

hier de trotse mama van Aaliyah en Kanye , mijn twee kleine wondertjes !!!

zal zo vlug mogelijk wa foto's op mijn profioel zetten van mijn twee engeltjes ,we zijn sinds gisteren allemaal thuis en stellen het mega goed ,mijn Aaliyah is een pracht meid en Kanye een pittig ventje de hele dag goed drinken en slapen en s'avonds zo nu dus krijgt hij zijn kuurtjes ,ma da nemen we er graag bij ,de eerste nacht is goed gegaan !!

ma verder verslag komt later ,ga eens gaan zien naar mijn kleine man !!!

groetjes miss roxy

Link naar deze reactie

[Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau]

< vorige pagina