[Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau][Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
[Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
| 18/03/2007 @ 06:47 melissa ![]() | Innestelingsbloed mag maximaal 3dgn duren (zeggen ze) en mag niet helderrood zijn Hoop voor je dat je zwanger bent |
| 23/03/2007 @ 07:29 melissa ![]() | meestal iets eerder als je menstruatie had moeten komen |
| 23/03/2007 @ 18:18 mieke ![]() | Hey bedankt, moet ze normaal over een week ongeveer krijgen, en de bloeding is nu gestopt, dus misschien toch... groetjes |
| 25/03/2007 @ 17:24 | hallo, wij zijn aan het gaan voor een derde kindje, bij mijn vorige twee was ik elke keer van de eerste keer zwanger. Nu zitten we aan de tweede ronde, moet morgen ongi worden, maar het al sinds donderdag bruinverlies, niet veel maar toch. normaal zet zich dit door naar mijn maandstonden, maar nu is het gestopt... durf nog niet goed een testje doen... iemand dit ook meegemaakt???? |
| 27/03/2007 @ 08:24 | wel, cleopita, heb gisteren reeds een test gedaan omdat ik zo nieuwsgierig was, omdat het bruinverlies gestopt is en zo, maar de test was negatief. misschien te vroeg gedaan, weet het niet, ben en elk geval nog steeds niet ongesteld... duimen maar!!! |
| 03/04/2007 @ 14:21 cleopita ![]() | Hey Kim, Ik zie aan je banner dat je toch zwanger bent!!!!! Te vroeg getest dus, een dikke proficiat hoor!! Ik vond jouw situatie al zo erg op de mijne gelijken... Groetjes |
| 04/04/2007 @ 12:11 Mar | hoihoi...ik slik de pil, maar ben hem in de eerste week vergeten en ik kwam er pas na 12 uur achter dat ik hem vergeten was. Heb in die week ook gemeenschap gehad met mijn vriend. Nu ben ik ongi geworden, maar tis minder dan anders en ook veel bruiner en er zitten heel veel kleine klontjes in...kan dit evt. innestelingsbloed zijn?? Ze zeggen namelijk dat je menstruatie anders is als je door de pil heen zwanger wordt en het is nu duidelijk anders...wie kan er wat over zeggen of heeft dit ook zo gehad? |
| 04/04/2007 @ 19:28 | ja cleopita, ik ben inderdaad zwanger!!! te vroeg getest, andere test gekocht dinsdag, maar die moest je het best 's morgens doen, woensdag dan te druk gehad en niet van gekomen. uit pure nieuwsgierigheid naar ziekenhuis geweest voor bloedtest en ja, zwanger!!! onze kindjes zullen ongeveer even oud zijn! zie op je profiel dat je kleuterleidster bent, ik ook! moet jij nu ook onmiddelijk stoppen met werken?? |
| 06/04/2007 @ 19:48 | ik sta nu in de derde kleuterklas, toen ik zwanger was van sam stond ik nog in de eerste kleuterklas, maar ondertussen is mijn collega in pensioen gegaan en mocht ik de derde kleuterklas doen. ik moet pas de 23ste voor de eerste echo, dan ben ik net 8 weken ver. bij mij op school weten ze ook nog van niets... toen ik van sam zwanger was moesten we nog niet stoppen, bij bas wel al, zo heb ik bijna 1,5 jaar thuis gezeten. toen bas 6 maand was ben ik weer begonnen. ik ga het nu ook zeggen na de vakantie, je moet dan met een volledige bloedtest vn je gyne naar de arbeidsgeneesheer gaan die dan beslist of je thuis moet blijven of niet. meestal wel hoor, heb nog nooit gehoord van niet. maar dat kan dus nog wel een week of 2 duren voor je daar bij terecht kan, maar vanaf hij/zij beslist dat je thuis moet blijven dan is het direct zo! |
| 06/05/2007 @ 13:32 | hey ik heb een klein probleempje help heb mijn maandstonden gehad en beetje raar en nu verlies ik al zeven dagen een beetje bruin weeet niet echt raad groetjes ![]() |
| 18/06/2007 @ 00:24 | hallo wie kan mij helpen??? 3 juni ongesteld geworden, lichtjes.. dag daarna zwaarder... heb gisteren gevreeen met mijn man en bloedde(licht van kleur) ,nu vandaag bruin roze afscheiding met klontjes bloed , wie kan me helpen en vertellen wat dat is? Ben ik zwanger? of is het loos alarm? bedankt voor je reactie gr maddy |
| 01/10/2007 @ 15:58 | hallo ik had ook een vraagje.... ik ben druk bezig met het krijgen van een kindje nou had ik 5 dagen voor mijn nod heeel licht wat bloed bij het afveggen wat rossig slijm dat rossig slijm begon om drie uur en in de avond was het helemaal weg het kwam niet tot aan mijn ondergoed nu vandaag een dag later geen spoortje meer te zien ik kijk wel 100x per dag!! zal dit een inesterling kunnen zijn? of moet ik er maar gewoon vanuit gaan dat dit een voorstukje was voor me ongestelheid? mijn tepels doen pijn en soms zie ik wat wittig achtig poeder er op ook zijn ze wat voller na mijn en me man ze idee ik heb nog geen last van ongi kramjes enzo ik hoop op een andwoord ![]() |
| 02/10/2007 @ 12:14 kraakje32 | Hallo iedereen. Ik moet normaal gezien op 5oktober mijn maandstonden hebben maar sinds vandaag verlies ik bloed en de pijn is zoals of da ik mijn maandstonden moet hebben wa zou da kunnen zijn. ![]() |
[Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau]

innestelingsbloed????