[Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau][Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
[Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
| 17/03/2007 @ 18:37 mama van 2 | Hallo moeders, misschien is dit onderwerp al eerder geweest, dan mijn excuses dat ik het nog een keer aanhaal. Momenteel heb ik een drie wieler voor mijn kindjes. Alleen de rugleuning kan er niet mooi van recht. Nu ben ik dus aan het rondkijken voor een andere wandelwagen. Mijn keus valt op de firstwheels (betaalbaar, zelfde model als bugaboo)of de bugaboo. Ik ben benieuwd naar jullie ervaringen. - loopt je er fijn achter (ook als je wat langer bent 1m75) - is die gemakkelijk in gebruik - hoe zit je kindje erin - loopt de wandelwagen wel lekker (harde banden of luchtbanden) Alvast bedankt voor jullie reacties. Heb je als moeder een ervaring met een ander type wandelwagen dan hoor ik dat graag. groetjes, mama van 2 ![]() |
| 04/04/2007 @ 17:34 Daphne | Hoi, heb een tweedehands Firstwheels gekocht. De wielen (eigenlijk de lagers) zijn helemaal kapot en daarom wiebelen de wielen. Blijkt er goedkope chinese onderdelen gebruikt te zijn. Ik heb dit nu laten repareren voor 60 euro. Dus denk goed na voor je hem koopt. Verder is het een prima wagen. Mooie bekleding, omkeerbaar zitje, verstelbare handgreep etc en ben ik er toch erg blij mee Daphne |
[Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau]

Firstwheels of Bugaboo