< 9Maand-Sponsor >

Nestlé Baby

< Publiciteit >

Baby Junior

BasilKato.be

Jolena

Pepatino.be

Rainbowbabies

BabyGoodies.eu

Popje.com

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » Archief » Kleuters » concentratieprobleem?

[Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau][Zoeken]

[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
9Maand-Forum » Archief » Kleuters
concentratieprobleem?
20/03/2007 @ 11:54
Nicole

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
Gisteren ouderavond gehad van mijn dochter.
Ze gaat sinds half januari naar de kleuterschool, en ze vonden dat ze nog niet zo goed haar aandacht ergens bij kon houden, dat ze daar vergeleken bij leeftijdsgenoten een achterstand mee had.
Wanneer is iets een achterstand?
Ik weet dat ze veel dingen geen half uur volhoudt, maar ik dacht dat dat normaal was.
Weet iemand hoe ik haar kan stimuleren om toch wat langer met iets bezig te zijn?

groetjes Nicole

Link naar deze reactie
20/03/2007 @ 12:28
Anje

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
Hallo Nicole

mijn zoontje heeft daar ook nog steeds problemen mee. Toen hij in de eerste kleuterklas zat, sprak de juf mij er ook op aan. Hij kon niet stilzitten, luisterde maar half (of niet), deed een beetje zijn eigen zin. Ik ben toen naar het CLB geweest, en daar zeiden ze dat dat niet zo erg was, dat we hem zo veel mogelijk moesten laten spelen, liefst buiten. Ze zei letterlijk: laat je kind kind zijn. En dat de rest wel vanzelf kwam. Ik heb idd de indruk dat het intussen al wat verbeterd is, hij kan nu bijvoorbeeld een heel programma op tv uitkijken, terwijl dat vroeger zeker niet zo was. Volgende week heb ik pas oudercontact, ik ben benieuwd wat de juf nu zal zeggen.

Anje

Link naar deze reactie

[Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau]