[Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau][Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
[Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
| 08/08/2007 @ 18:35 | Hallo, Ben nieuw hier en op zoek naar waardes van 52. Ik teste 2 dagen voor nod 52 en mijn huisdokter vind dat te weinig nu maak ik me natuurlijk zorgen! |
| 08/08/2007 @ 20:10 | Hoi, Ik zou me niet te veel zorgen maken een paar dagen voor mijn NOD had ik 38 hcg en 6 dagen later had ik 1873 hcg. Mijn gyn zegt dat dit normaal is en ik wordt extra in het oog gehouden omwille van partiele mola zwangerschap(vorige keer). Hij heeft bovendien tegen mij gezegd dat hcg waarden sterk kunnen verschillen van persoon tot persoon. Als je zeker wil zijn dat alles inorde is zou ik opnieuw je bloed laten controleren dan moet je normaal flink gestegen zijn. veel succes ![]() Groetjes |
| 08/08/2007 @ 21:07 | Ja maar mijn dokter deed zo raar. Is nog zo pril je niet teveel op vast pinnen zij hij! Toen ik vroeg voor nog een test zij hij dat kan je doen binnen enkele weken. Ik zij is 1 week niet genoeg ja kom eens volgende week zij hij. Ik sta ondertussen bij de aprilmama's en veel mogen binnenkort op echo... |
[Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau]

hcg 52 op nod ==> mk??