< 9Maand-Sponsor >

Nestlé Baby

< Publiciteit >

Baby Junior

BabyGoodies.eu

Popje.com

BasilKato.be

Jolena

Pepatino.be

Rainbowbabies

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » Archief » Soms gaat het mis... » Moe na curretage/miskraam?

[Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau][Zoeken]

[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
9Maand-Forum » Archief » Soms gaat het mis...
Moe na curretage/miskraam?
20/03/2007 @ 16:06

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
Hallo,

Zijn er meer mensen die ook nog lang moe zijn naar een miskraam of curretage. Ik heb zelf 27 februari een curretage gehad, nu (3 weken later) ben ik zo moe dat ik rond de middag op mijn werk volledig instort. Hoelang duurt het voordat alles weer normaal wordt? Had nooit verwacht dat t zo'n lange nasleep zou hebben.
Vorige week wel bloed laten prikken maar daaraan was niets te zien.
Wie heeft daar ook last van?

Link naar deze reactie
20/03/2007 @ 19:33
mieke

Online Status Bekijk profiel
Hallo

Ik heb al 2 halve dagen gewerkt en ben doodop! Ik slaap daarbij ook niet zo goed. Ik heb ook weinig concentratie en vergeet alles. Mijn huisarts zei dat het kwam door de curretage-voll verdoving-bloedverlies en de psychische klap.

Mieke

[Laatst gewijzigd door mieke - 20/03/2007 @ 19:33] - Link naar deze reactie
20/03/2007 @ 19:46
sunshine

Online Status Bekijk profiel
Ik wil je niet ontmoedigen, maar bij mij heeft het wel een paar maanden geduurd voordat ik weer fit was. Was 12 weken zwanger, dit maakt misschien uit voor de hersteltijd.

Sterkte! Ik hoop dat je je snel beter voelt.

Link naar deze reactie
21/03/2007 @ 13:14

Hoi Mieke en Sunshine,

Ben blij dat ik niet de enige ben! Ik wil graag alles weer oppakken, maar doordat ik me nog steeds moe voel gaat het niet van harte. Een paar maanden? Moet er niet aan denken!
Met mijn concentratie is het ook niet echt goed inderdaad, zit nu op mijn werk, af en toe dwaalt dan toch je gedachte af.
Had nooit verwacht dat het allemaal zo'n impact op je leven kan hebben...

Chantal

Link naar deze reactie
21/03/2007 @ 15:11
kim22

heykes,

ook bij mij heeft het een tijdje geduurd,ik heb een mk gehad op 6/02 en nu heb ik af en toe nog veel last van moeheid.

Hopelijk gaat het met jullie al wat beter?

groetjes kim

Link naar deze reactie
21/03/2007 @ 15:45

Heey Kim,

Ben je al weer een keer ongesteld geworden? Werd het daarna niet minder? Heb echt t idee als ik dat maar weer gehad heb, die eerste, dat t dan allemaal wel weer goed gaat.

Groetjes Chantal

Link naar deze reactie
22/03/2007 @ 08:40
kim22

hey schul:ik heb de al 1 maal terug gehad,na
4.5 week kwamen ze met veel pijn en krampen.

Nadien ging de vermoeidheid weg maar af en toe duikt die wel weer op.

jij de nog niet gehad?

groetjes kim

Link naar deze reactie
22/03/2007 @ 10:11

Nee ik hem nog niet gehad... Als het goed is begin april. Heb het zitten uitrekenen vanaf de curretage, volgens mij zit ik aardig goed, want ik zou nu vruchtbaar zijn en dat klopt ook wel (zie ik aan mijn afscheiding). Dus we wachten af! Zal wel blij zijn als weer komt want dan weet je dat je weer in je cyclus zit... Dan kunnen we weer aan de slag !

Link naar deze reactie
22/03/2007 @ 10:44
kim22

schul,ik wens je veel succes hoor,wij gaan er ook terug voor dus deze dagen zijn heel belangrijk.

Hopen dat eht snel positief mag uitdraaien voor ons he

groetjes kim

Link naar deze reactie
22/03/2007 @ 14:02

Dank je wel, Kim!

Ik zag het ja ...

Wij kunnen wel maar durven nog niet echt, we hadden het al een keer geprobeerd, maar toen was het een bloed bad. Heel eng en vervelend. Nu sinds een week ook geen bruine afscheiding meer. Maar toch nog ff wachten.

Jullie ook succes, zal duimen dat je binnekort een positieve test hebt en dat het blijft zitten.

Was het voor jou ook de eerste miskraam?

Link naar deze reactie
24/03/2007 @ 09:54
kim22

ja hoor schul dit was mijn eerste miskraam,ik heb al wel een kindje van 1.5 jaar mag toch doet het toch pijn,he blijft een levend wezentje he.

en was dit bij jou ook je eerste miskraam?

groetjes kim

Link naar deze reactie
26/03/2007 @ 08:20

Ja mijn eerste miskraam, eerste zwangerschap. Hoop dat ik snel weer zwanger ben en dat we snel een gezond kindje in onze armen kunnen sluiten!
Tuurlijk is het erg ook al heb je een kindje. Denk ook dat je het dan helemaal niet verwacht (omdat de eerste keer gewoon goed is gegaan).
Schul

Link naar deze reactie

[Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau]