< 9Maand-Sponsor >

Nestlé Baby

< Publiciteit >

Baby Junior

BabyGoodies.eu

Popje.com

BasilKato.be

Jolena

Pepatino.be

Rainbowbabies

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » Archief » Net zwanger! » zwangersschapsaankondiging

[Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau][Zoeken]

[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
9Maand-Forum » Archief » Net zwanger!
zwangersschapsaankondiging
22/03/2007 @ 09:58
sofie

hey ik ben sofie, kan mij iemand helpen met een leuke zwangerschapsaankondiging??????
het is mijn 2de kindje,
alvast bedankt, groetjes sofie

Link naar deze reactie
22/03/2007 @ 10:20

Online Status Stuur bericht
Ik had bij Elina op haar hemd geschreven
ik
word
een
grote
zus
en op de achterkant heeft ze zelf wat getekend.

Link naar deze reactie
22/03/2007 @ 11:14
Evy

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
Enkele ideetjes:

Koop zo'n sticker: baby on board en kleef die op je T shirt ofzo. Zeg dan tegen je familie dat je een verassing hebt en laat de sticker thv je buikje zien.

een kennis die had (ook rond de paasperiode) een nestje gemaakt (of gekocht), dan een uitgeblazen ei daarin gelegd met de bevallingsdatum op.

je kan een rijmpje maken en je eerste dat laten voordragen
(als hij/zij groot genoeg is natuurlijk)

succes

Link naar deze reactie
22/03/2007 @ 11:26
Debby

Hoi

Er bestaan ook leuke kleine boekjes met titels zoals: je wordt binnenkort oma,opa,papa.Bij ons kan je in een winkeltje (met leuke hebbedingetjes) een flesje wijn,jenever,badschuim,... kopen en daarop dan een eigen tekst kleven!Ik vind dat wel origineel.Het is iets om te gebruiken plus ze weten dan ook dat je zwanger bent!Je kan natuurlijk ook het gewoon zeggen, maar ja, het is een belangrijke periode dus moet het ook bijzondere aankondiging zijn!

Veel succes!

Groetjes

Link naar deze reactie
22/03/2007 @ 11:42

Wij hadden ook een T-shirtje voor Xanthe waarop stond:
Geef mij nu maar een dikke kus
want in juli wordt ik een grote zus.

Bij Xanthe hadden we voor mijn ouders ieder een schoentje ingepakt en dat afgegeven.

Groetjes

Ilse

Link naar deze reactie
22/03/2007 @ 12:12

Online Status Bekijk profiel
Heyla,

die t-shirt vind ik het tofste idee. Mijn broer heeft dat ook gedaan van hun tweede met tekst binnen ... maanden. Nu had het niet direct gezien tot mijn schoonzus opvallende de kleine gaf en zei moet eens naar haar t-shirt kijken.

Droppie haar t-shirt met ik word een grote zus + tekening kindje vind ik het leukste.

Groetjes, Peggy.

Link naar deze reactie
22/03/2007 @ 17:56
Isa

Wij hebben nu een t-shirtje voor ons zoontje laten maken:
vooraan: binnenkort ben ik niet meer in mijn...
achteraan: tekening van een eendje

dus "binnenkort ben ik niet meer in mijn eentje"

ben uitgeteld voor 16/11. Met Pasen laten we hem dan zo rondlopen in dat t-shirtje. Benieuwd wanneer ze het zullen doorhebben.

groetjes,

Isa

Link naar deze reactie
22/03/2007 @ 20:48

Hallo,

Isa das echt tof zo'n t-shirt. Een idee tegen dat we eens een tweede kindje hebben.

Groetjes, Peggy.

Link naar deze reactie
23/03/2007 @ 19:21
britt

Ik heb de echo ingescand en er het volgende gedichtje bijgezet.
Het is hier donker, het is hier puik.
Ik zit hier lekker in mama's buik.
Maar ik moet nog groeien want ben nog erg klein.
Maar vind het leuk dat jullie mijn opa en oma zullen zijn.
En heb je mijn foto al goed bekeken.
Dan zeg ik nu proficiat
en tot over een aantal weken.

Ik heb hier een kaart van gemaakt en heb heel leuke reacties gekregen.

Groetjes

Link naar deze reactie
23/03/2007 @ 20:05
mollie

hey!

wij hadden flessen wijn gekocht, het etiket eraf gehaald en zelf etiketten gemaakt met volgend tekstje op:

ik heb al één wensje,
ook al ben ik nog zo klein:
"willen jullie mijn lieve oma en opa zijn?"

zorgde voor ontroerende reacties!

succes in je zoektocht!

Link naar deze reactie
13/04/2007 @ 11:05
greetje

hey

wij hebben voor martin een t-shirt besteld met de tekst
ik krijg een broertje of zusje.
en die mag hij aan als ik 12 weken ben, dan gaan we bij de opa's en oma's langs.

groetjes

Link naar deze reactie
13/04/2007 @ 13:20
Meisjemoos

Hai,

wij hebben het ook verteld met een t-shirtje. Hoera, ik krijg een broertje of zusje.

En daarbij was mijn man jarig op de dag dat we het gingen vertellen, en we trakteerde op beschuit met muisjes, blauwe en roze.

Was echt super geslaagd en leuk.

Link naar deze reactie
16/04/2007 @ 16:47
Ijsje

Ik heb het net nog ergens geschreven, maar wij gaan deze week met mijn ouders eten en mijn vriend gaat vragen aan het ijssalon (dmv gsm vergeten in auto ofzo trukje) of ze zo 2 tutjes kunnen in/op de ijscoupe van mijn ouders steken. Eentje met 'liefste meter' en eentje met 'I love Opa' op ofzo.
Ben wel benieuwd naar de reactie...

Link naar deze reactie
15/05/2007 @ 15:36

Hallo,

Allemaal stuk voorstuk leuke dingen, maar toch wil ik het mijne nog even kwijt. Ik heb een volledig boekje gemaakt met foto's van vroeger en nu en dan een zelf geschreven tekstje. Die staat dan tussen de foto's en klinkt zo:
Toen ons mama en ons papa eventjes waren getrouwd, begonnen ze zich te vervelen. Maar al snel had onze papa een spelletje gevonden om samen met ons mama te spelen. Kort daarop was het al koekenbak, van al dat samen spelen zadelde onze papa ons mama op met een pak.
9 maanden later, ge kunt het al raden stond onze papa daar met zijn dochter en ne flinke kater. Voortaan ging hij met 2 vrouwen door het leven en daar viel de laarste 5 jaar heel wat mee te beleven. Maar op ne schonen winterdag, onze papa zijn hormonen helemaal van slag, begon hij zich weer te vervelen, en wat toen volgde, daar hebben we allemaal over 6 jaar al eens kaas van gegeten. En als jullie alles willen weten, hoe, wat ,waar en wanneer? Tegen het eind vant jaar staat de wieg in ons huisje weer. Kom dan nog eens langs dan weten we allemaal meer.
Een grote zus in wording
Laura

Het is namelijk ons tweede. We hebben al een dochter van 5jaar.

Link naar deze reactie
15/05/2007 @ 15:42

Ik denk dat ik mijn zwangerschapstest inpak en de foto van eerste echo erbij doe en dan een kaart met een leuke tekst/rijm.

Ik heb ook weleens gehoord om een bolletje wol te geven, met de hint dat ze vast kan beginnen te breien, vind ik ook leuk!

Kooppie

Link naar deze reactie
31/05/2007 @ 14:11
An

zwangerschapsaankondiging
Wij hadden bij onze dochter volgende "aankondigingen", de sint allemaal gebracht - is natuurlijk een leuke periode:
voor onze ouders: aangepaste trouwuitnodigingen.
voor onze zussen en broers: elk een letter in chocolade 2xB, 1xA en 1x Y. Mijn zus haar vriend is Bert en zij had toevallig B. Ze riep dus in eerste instantie: oei An, ik heb de verkeerde, want ik heb de B. Toen zei mijn andere zus: ik heb ook een B, maar zie eens en toen viel de euro.
voor mijn nichtje: een speelgoedmaxicosi gevuld met snoeptutjes. 1 tutje voor elke dag tot aan de uitgerekende datum. Als de maxicosi dan leeg was, was er plaats voor haar neefje/nichtje.
voor onze grootvaders: een fotokader met daarin een gedichtje in de aard van: nu ben ik nog heel klein, maar in de zomer kan hier een mooie foto van mij ...

aan de meeste vrienden en kennissen: kerstkaartjes ondertekend met onze namen en dan ... Was ook meteen duidelijk.

Peter en meter hebben we gevraagd met de 1ste nieuwjaarsbrief ondertekend met een echofoto. Peter en meter waren allebei ontroerd.

Maar nu zijn we dus ook op zoek naar een manier om nr.2 aan te kondigen als het hopelijk binnenkort zover is. En we willen daar graag ons dochtertje bij betrekken. Een gedichtje voordragen ofzo gaat niet, daarvoor is ze nog te klein. Het T-shirtjes idee heb ik altijd heel leuk gevonden, maar is al zo vaak gebruikt in onze familie dat ik eigenlijk iets origineler zoek.

Als ik tegen de 1ste verjaardag van onze dochter terug zwanger ben, gaan we mss 2 taarten bestellen. 1 met gelukkige verjaardag en dan even later komt taart nr.2 met daarop proficiat grote zus ofzo. Maar weten het helemaal nog niet. Dus ik lees hier aandachtig mee voor ideetjes.

Link naar deze reactie
01/06/2007 @ 15:56
sarah

Wij hadden bij ons eerste een taart met "proficiat oma en opa" op.
Voor de tweede nu hadden we met de vaderdag in maart een kadertje voor 3 fotokes, met eentje voor ons kato, in het midden een tekening en 'voor de liefste opa' en in het derde kadertje een groot ? met de datum eronder. Vonden ze heel leuk en staat nu te blinken op de kast...
groetjes

Link naar deze reactie

[Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau]