[Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau][Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
[Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
| 22/03/2007 @ 09:58 sofie | hey ik ben sofie, kan mij iemand helpen met een leuke zwangerschapsaankondiging?????? het is mijn 2de kindje, alvast bedankt, groetjes sofie ![]() |
22/03/2007 @ 10:20![]() | Ik had bij Elina op haar hemd geschreven ik word een grote zus en op de achterkant heeft ze zelf wat getekend. |
| 22/03/2007 @ 11:26 Debby | Hoi Er bestaan ook leuke kleine boekjes met titels zoals: je wordt binnenkort oma,opa,papa.Bij ons kan je in een winkeltje (met leuke hebbedingetjes) een flesje wijn,jenever,badschuim,... kopen en daarop dan een eigen tekst kleven!Ik vind dat wel origineel.Het is iets om te gebruiken plus ze weten dan ook dat je zwanger bent!Je kan natuurlijk ook het gewoon zeggen, maar ja, het is een belangrijke periode dus moet het ook bijzondere aankondiging zijn! Veel succes! Groetjes |
| 22/03/2007 @ 17:56 Isa | Wij hebben nu een t-shirtje voor ons zoontje laten maken: vooraan: binnenkort ben ik niet meer in mijn... achteraan: tekening van een eendje dus "binnenkort ben ik niet meer in mijn eentje" ![]() ben uitgeteld voor 16/11. Met Pasen laten we hem dan zo rondlopen in dat t-shirtje. Benieuwd wanneer ze het zullen doorhebben. groetjes, Isa |
22/03/2007 @ 20:48![]() | Hallo, Isa das echt tof zo'n t-shirt. Een idee tegen dat we eens een tweede kindje hebben. Groetjes, Peggy. |
| 16/04/2007 @ 16:47 Ijsje | Ik heb het net nog ergens geschreven, maar wij gaan deze week met mijn ouders eten en mijn vriend gaat vragen aan het ijssalon (dmv gsm vergeten in auto ofzo trukje) of ze zo 2 tutjes kunnen in/op de ijscoupe van mijn ouders steken. Eentje met 'liefste meter' en eentje met 'I love Opa' op ofzo. Ben wel benieuwd naar de reactie... |
| 15/05/2007 @ 15:36 | Hallo, Allemaal stuk voorstuk leuke dingen, maar toch wil ik het mijne nog even kwijt. Ik heb een volledig boekje gemaakt met foto's van vroeger en nu en dan een zelf geschreven tekstje. Die staat dan tussen de foto's en klinkt zo: Toen ons mama en ons papa eventjes waren getrouwd, begonnen ze zich te vervelen. Maar al snel had onze papa een spelletje gevonden om samen met ons mama te spelen. Kort daarop was het al koekenbak, van al dat samen spelen zadelde onze papa ons mama op met een pak. 9 maanden later, ge kunt het al raden stond onze papa daar met zijn dochter en ne flinke kater. Voortaan ging hij met 2 vrouwen door het leven en daar viel de laarste 5 jaar heel wat mee te beleven. Maar op ne schonen winterdag, onze papa zijn hormonen helemaal van slag, begon hij zich weer te vervelen, en wat toen volgde, daar hebben we allemaal over 6 jaar al eens kaas van gegeten. En als jullie alles willen weten, hoe, wat ,waar en wanneer? Tegen het eind vant jaar staat de wieg in ons huisje weer. Kom dan nog eens langs dan weten we allemaal meer. Een grote zus in wording Laura Het is namelijk ons tweede. We hebben al een dochter van 5jaar. |
[Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau]

zwangersschapsaankondiging