< 9Maand-Sponsor >

Nestlé Baby

< Publiciteit >

Baby Junior

BabyGoodies.eu

Popje.com

BasilKato.be

Jolena

Pepatino.be

Rainbowbabies

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » Archief » Twee- en meerlingen » help! ongerust!

[Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau][Zoeken]

[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
22/03/2007 @ 12:25
trienewiel

Online Status
halo,

Ik wou eventjes hier eerst is horen voor ik naar de dokter loop en te horen krijgt dat ik overongerust ben of zo....

Ik ben nu een goede vier maanden zwanger van een tweeling en vorige vrijdag was alles ok... Mijn buik is al ongelooflijk rond en lijkt op een buik van 8 maanden... maar geen probleem, alles was ok vorige controle...

Nu heb ik sinds gisteren lage buikpijn... een druk en pijn bij elke stap die ik zet... als ik stilzit heb ik er geen last van mar van zogauw k begin rond te lopen (tja, ben hier op mn werk) krijg ik bij elke stap een pijnscheut door mn onderbuik.

Ik ken bandenpijn van mn vorige en ook al deze zwangerschap en dat is het niet. Ik vraag me nu gewwon af of er mama's zijn die dit herkennen en mij gerust kunnen stellen... is dit normaal bij tweelingen wegens de snelheid van uitzetten en gewicht? Of kan ik best toch eens naar de gyne bellen? Kan dit wijzen op opening of zo?

Graag een reactie!! Ben nogal ongerust!!
bedankt!!!

Link naar deze reactie
22/03/2007 @ 13:09
MIRJAM

Online Status Stuur bericht
Hoi,

Ik heb heel erg veel pijn onder in de buik gehad als ik bijvoorbeeld moest hoesten of niezen. Dit waren wel de banden die ik zou voelen volgens de gyn.

het deed gewoon heel erg pijn als ik hoesten moest dat ik er gewoon tegen op zag als ik in een hoestbui kwam.

Ik weet niet wat het is bij jou maar als jij je zorgen maakt moet je je gyn bellen. Daar zijn ze voor je kunt beter te vaak bellen dan te weinig en in onzekerheid blijven zitten want ook dit is niet goed voor je kindjes hebben ze mij ook gezegt vaak genoeg.

Succes!

Link naar deze reactie
22/03/2007 @ 13:16
L.

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
trienewiel
k heb dat ook een tijdje gehad, had bij elke stap zeer, was gelukkig niet meer aan het werk maar als ik ergens heen moest moest ik mijn ventje vertraging omdat ik bij elke stap steken had
is nu over, miscshien de twins die een beetje de weg zoeken??
als je ongerust bent gewoon ff naar de gyn of de verloskundige bellen... dan ben je maar gerustgesteld he

Link naar deze reactie
23/03/2007 @ 09:28
saskiagrit

ik heb ook pijnscheuten bij het hoesten en niezen
en ben nu ook verkouden
dus ik kan mijn lol niet op hier
maar het ligt er wel aan hoe ik zit of lig niet elke keer

groetjes saskia

Link naar deze reactie
24/03/2007 @ 09:48

Hoi,

kan mss zijn dat er een beebje zich gedraait heeft en ergens tegenaan drukt.
Ik kon het goed voelen als er zich één gedraaid had.
Dan moest ik op controle en idd ze waren gedraaid, ongelooflijk hoeveel keer ze zich hebben verplaatst. Als ik een onrustige nacht had en dan de dagen erop het zuur, dan lagen ze weer anders!
Finn heeft de laatste maand mooi blijven liggen in hoofdligging, Luna zat op haar hurkje.

Die steken waarvan jullie spreken had ik ook en die straalden door tot aan m'n enkels!! Toen ik stapte kreeg ik een shock en m'n been schoot vooruit, beetje gek om te zien.

Ik zou toch gyn of arts contacteren als je het echt niet vertrouwd! Succes!

Link naar deze reactie

[Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau]