[Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau][Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
[Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
| 22/03/2007 @ 12:25 trienewiel | halo, Ik wou eventjes hier eerst is horen voor ik naar de dokter loop en te horen krijgt dat ik overongerust ben of zo.... Ik ben nu een goede vier maanden zwanger van een tweeling en vorige vrijdag was alles ok... Mijn buik is al ongelooflijk rond en lijkt op een buik van 8 maanden... maar geen probleem, alles was ok vorige controle... Nu heb ik sinds gisteren lage buikpijn... een druk en pijn bij elke stap die ik zet... als ik stilzit heb ik er geen last van mar van zogauw k begin rond te lopen (tja, ben hier op mn werk) krijg ik bij elke stap een pijnscheut door mn onderbuik. Ik ken bandenpijn van mn vorige en ook al deze zwangerschap en dat is het niet. Ik vraag me nu gewwon af of er mama's zijn die dit herkennen en mij gerust kunnen stellen... is dit normaal bij tweelingen wegens de snelheid van uitzetten en gewicht? Of kan ik best toch eens naar de gyne bellen? Kan dit wijzen op opening of zo? Graag een reactie!! Ben nogal ongerust!! bedankt!!! |
[Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau]

help! ongerust!